Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όπως έχουμε ξαναπεί (και αποδείξει) ο κόσμος της Formula 1 είναι πολύ ακριβός. Τα πάντα κοστίζουν τεράστια ποσά καθώς κάθε εξάρτημα που χρησιμοποιείται αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μόλις χθες αναλύαμε ότι σε κάθε Grand Prix η κάθε ομάδα F1 ξοδεύει 25.000 ευρώ μόνο για τις θερμαντικές κουβέρτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα θα δούμε, πόσα λεφτά έχουν κοστίσει στις ομάδες τους, οι πιλότοι που έχουν συχνές επαφές με τις μπαριέρες στις πίστες. Με 7 Grand Prix να έχουν απομείνει για να ολοκληρωθεί το καλεντάρι, και το πρόσφατο σοκαριστικό ατύχημα του Lance Stroll (το οποίο τον έκανε να μην αγωνιστεί τελικά στο GP Σιγκαπούρης) ας ρίξουμε μία ματιά στα χρήματα που έχουν ρίξει για επισκευές οι ομάδες.

Ο πιο απρόσεκτος και κοστοβόρος οδηγός μέχρι τώρα είναι ο Αμερικάνος Logan Sargeant της Williams ο οποίος έχει κοστίσει μέχρι τώρα στην ομάδα του περίπου 2.8 εκατ. δολάρια σε επισκευές. Για να καταλάβετε το μέγεθος, οι ετήσιες απολαβές από το συμβόλαιο του είναι 1 εκατ. δολάρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την άλλη, ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός (55 εκατ. δολάρια ετήσιες απολαβές) Max Verstappen, έχει κοστίσει μόλις 220.000 ευρώ σε επισκευές, καθώς οδηγεί σχεδόν αλάνθαστα. Πάντως δεν είναι τυχαίο πως οι παλιότεροι και πιο έμπειροι οδηγοί του Grid έχουν κοστίσει και τα λιγότερα σε ζημιές, έχοντας παράλληλα τα ακριβότερα συμβόλαια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης