Σοκ έχει προκαλέσει στην κοινή γνώμη η απόφαση της Toyota να χρησιμοποιήσει στην τηλεοπτική καμπάνια του νέου Auris το μοντέλο Stav Strashko. Οι περισσότεροι θα υποθέσουν πως πρόκειται για γυναίκα, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για άνδρα με γυναικεία χαρακτηριστικά και μάλιστα γνωστό στον χώρο του modeling.
Η διαφήμιση, που κάνει τον γύρο του κόσμου μέσω Διαδικτύου, έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια. Σε κάθε περίπτωση, οι… περίεργοι είναι πάρα πολλοί, μια και σε μόλις τρεις ημέρες έχουν παρακολουθήσει το video μόνο στο youtube σχεδόν 1,5 εκατ. άνθρωποι.
Δείτε το σχετικό video
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης