Στην Ελλάδα οι πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων δεν αποτελούν καμία ιδιαίτερη… ατραξιόν Η αξία μίας τέτοιας πινακίδας στο Ντουμπάι θα ήταν μερικά εκατομμύρια ευρώ!!! όπως συμβαίνει για παράδειγμα στην Αμερική ή το Ντουμπάι, όπου ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δική του πινελιά, φυσικά με το… αζημίωτο με κερδισμένο το Κράτος.
Οι πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων είναι απλές με ξεχωριστό στοιχείο μοναδικότητας ο αριθμός. Για παράδειγμα, ένα νούμερο 1111, 2222 κ.ο.κ. είναι ξεχωριστό και γι’ αυτό το συναντούμε συνήθως σε ακριβά αυτοκίνητα. Στην περίπτωση δε της Ελλάδας, οι πινακίδες αυτές έχουν κάποια… χρέωση, αλλά τα χρήματα δεν πηγαίνουν στα κρατικά ταμία (είναι ένα θέμα που θα ασχοληθούμε στο μέλλον).
Μία και μοναδική!
Λογικό είναι ο αριθμός 1 να αποτελεί το πιο ποθητό νούμερο ή καλύτερα ποθητή πινακίδα στην Ελλάδα. Ιδίως όταν πρόκειται για τις λεγόμενες ΔΟΚ (δοκιμαστικές) τότε η συγκεκριμένη πινακίδα έχει ιδιαίτερη αξία.
Η ΔΟΚ-1 λοιπόν, ανήκει στον Όμιλο επιχειρήσεων Σαρακάκη και έχει εκδοθεί δεκαετίες πριν. Άλλωστε αναφερόμαστε σε έναν όμιλο που ιδρύθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1922 και είναι ένας από τους μεγαλύτερους εμπορικούς και βιομηχανικούς ομίλους της Ελλάδας.
Όπως θα δείτε η ξεχωριστή αυτή πινακίδα κοσμεί και ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, τουλάχιστον για την ελληνική αγορά, όπως είναι το Honda Legend…