Τη δική του θέση στα όσα έχουν γραφτεί σχετικά με την καταγγελία που αφορούσε οδηγό ΚΤΕΛ ο οποίο μιλούσε στο κινητό του τηλέφωνο, έστειλε ο αναγνώστης του zougla.gr, Κώστας Σ. Διαβάστε παρακάτω ακριβώς το mail που μας έστειλε.

 

«Όσο βάσιμη ή αβάσιμη είναι η καταγγελία του εν λόγω κυρίου επί της αρχής, το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος και για την αναπαραγωγή του άρθρου. Έχω κάποιες απορίες και επισημάνσεις που θα ήθελα να κάνω…

Από που αποδεικνύεται η επί δεκαλέπτου συνομιλία του οδηγού στο κινητό;

Ποιος γνωρίζει αν προηγήθηκε οτιδήποτε (π.χ. επεισόδιο), μεταξύ του οδηγού του Ι.Χ. και του λεωφορείου;

Για ποιο λόγο δημοσιεύετε αριθμούς κυκλοφορίας και φωτογραφίες που αποτελούν προϊόν παράνομης φωτογράφησης χωρίς καν να κρύβετε τα στοιχεία κυκλοφορίας του λεωφορείου;

Με ποιο δικαίωμα στοχοποιείτε έναν ολόκληρο κλάδο εν ονόματι κάποιου κυρίου που θέλησε να βγάλει όλη τη χολή σε ένα περιστατικό το οποίο ίσως να έχει άλλα ίσως και όχι υπόσταση;

Έχετε αναρωτηθεί πόσες φορές επιβάλλεται ο οδηγός να συνεννοηθεί με πολλαπλά τηλεφωνήματα με κατά τόπους σταθμούς – πρακτορεία – σταθμάρχες;

Έχετε την εντύπωση ότι υπάρχει δεύτερο άτομο στα λεωφορεία που φροντίζει όλα τα υπόλοιπα;

Ο οδηγός κόβει εισιτήρια, δίνει ρέστα, συνεννοείται με τους επιβάτες και όλους του υπόλοιπους εκτός λεωφορείου, είναι υπεύθυνος για την εκφόρτωση των δεμάτων βάσει συνοδευτικών εγγράφων,  είναι υπεύθυνος για την ασφαλή επιβίβαση – αποβίβαση επιβατών, για την καταμέτρηση επιβατών επειδή δε γίνεται πάντα επιβίβαση από σταθμούς αλλά και στάσεις και επίσης… οδηγεί ταυτόχρονα.

Σκεφτείτε λίγο πριν γράψετε για το πόσο βάσιμη είναι η καταγγελία. Οι συσκευές Bluetooth δεν είναι πάντα τόσο συνεργάσιμες και με περιορισμένες δυνατότητες ως προς τις μπαταρίες του. Δε γνωρίζετε τι είδους συνεννόηση έπρεπε νε γίνει εκείνη τη στιγμή. Είναι κάτι που έχει συμβεί σε όλους μα όλους ανεξαιρέτως.

Μήπως θα έπρεπε να εγκαταστήσουμε σε λεωφορεία και φορτηγά κάμερες καταγραφής και να σας δίνουμε στοιχεία για τα απίθανα και απίστευτα που βλέπουμε να συμβαίνουν καθημερινά από ημιμαθείς οδηγούς ΙΧ που δεν έχουν ιδέα από κανόνες κίνησης στους αυτοκινητόδρομους;

Να σας δίνουμε τις ταχύτητες με τις οποίες κινούνται στη μεσαία λωρίδα που αγγίζουν τα όρια της παρακώλησης; Να σας δίνουμε videos με τις προσπεράσεις από τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης;

Εάν σας αποστείλω επώνυμα καταγραφές θα τις αναρτήσετε με τους αριθμούς κυκλοφορίας σε κοινή θέα; Ή το μοναδικό σας άγχος ήταν να δημοσιεύσετε με σθένος την καταγγελία του κυρίου;

Και αφού δεν έχει πρόβλημα γιατί δε δημοσιεύετε και το τηλέφωνό του; Επιλεκτικό απόρρητο; 

Η κοινοποίηση δε μέχρι και στο ανώτατο δικαστήριο μου δημιουργεί διάφορες σκέψεις ως προς το μένος και την εχθρότητα που επιδεικνύει ειδικά στην αναφορά του περί ελαφρυντικών αλλά δείχνει και την ποιότητα του χαρακτήρα του. Σχετικά με το σθένος που επιδείξατε επειδή για να μην παρεξηγηθώ αναφέρομαι στα σχόλια σας στις φωτογραφίες περί του αν θα πιάσει τόπο… Να ρωτήσω κάτι… Δουλειά σας είναι να μεροληπτείτε ή να καταγράφετε γεγονότα; Μήπως έχετε παρανοήσει; Τα συμπεράσματα τα βγάλαμε.

Παρακολουθώ την ιστοσελίδα σας πάντα με ενδιαφέρον αλλά ειλικρινά λυπάμαι όταν γίνεται τέτοια στοχοποίηση.

Σας ευχαριστώ πολύ».

Διαβάστε επίσης: Καταγγελία στον Υπουργό για οδηγό του ΚΤΕΛ Αργολίδας


 

Αν έχετε και εσείς να μας διηγηθείτε παρόμοια περιστατικά ή θέλετε να μας στείλετε φωτογραφίες και video από τα τρελά και παλαβά των ελληνικών δρόμων τα περιμένουμε στο e mail: automoto@zougla.gr


Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης