Ο οδηγός μίας βελτιωμένης BMW M3 στη Νέα Υόρκη είναι ο πρώτος που λαμβάνει στο γραμματοκιβώτιο του κλήση για υπερβολικά θορυβώδη εξάτμιση που πιστοποιήθηκε από τις νέες κάμερες ελέγχου θορύβου.
Σύμφωνα με το νόμο, ο ιδιοκτήτης οφείλει εντός λίγων ημερών είτε να περάσει το αυτοκίνητο από τεχνικό έλεγχο που να βεβαιώνει με επίσημα έγγραφα πως πλέον τα db είναι εντός ορίων, είτε να πληρώσει 875 δολάρια πρόστιμο.

Πώς λειτουργούν οι κάμερες μέτρησης θορύβου;
Η λειτουργία τους είναι εξαιρετικά απλή. Οι κλασικές κάμερες της τροχαία, δεχόμενες μία τροποποίηση, αποκτούν έναν μετρητή ντεσιμπέλ ο οποίος είναι μόνιμα ενεργοποιημένος. Όταν αυτός «πιάσει» μέτρηση πάνω από τα όρια, αυτόματα φωτογραφίζει την πινακίδα του οχήματος και στέλνει τα στοιχεία στα κεντρικά γραφεία. Από εκεί μέσω ταχυδρομείου, ενημερώνεται για την κλήση (πάντα συνοδευόμενη με την αντίστοιχη φωτογραφία) ο ιδιοκτήτης, ο οποίος οφείλει να μεριμνήσει ή να πληρώσει πρόστιμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εάν ένα αυτοκίνητο έχει προγράμματα παραμετροποίησης οδήγησης όπως Normal, Eco, Sport, Sport+, τα οποία επηρεάζουν και τον παραγόμενο ήχο από την εξάτμιση, τότε καλό είναι ο ιδιοκτήτης όσο κινείται εντός κατοικημένων περιοχών να επιλέγει την πιο ήσυχη λειτουργία, αλλιώς οι κλήσεις πιθανότατα θα πέφτουν βροχή.

Οι νέες κάμερες που θα κάνουν ησυχότερες τις μεγαλουπόλεις
Εδώ και περίπου μία διετία, αρκετές μεγάλες πόλεις έχουν δοκιμάσει πιλοτικά τις νέες αυτές κάμερες. Παρίσι, Λονδίνο, Νέα Υόρκη, είναι μερικές από αυτές που τις ενεργοποίησαν με στόχο να καταφέρουν να μειώσουν την ηχορύπανση και να παρέχουν στους κατοίκους καλύτερες συνθήκες, ενώ η σημερινή κλήση είναι η πρώτη που βλέπει το φως της δημοσιότητας. Πώς θα σας φαινόταν να έκαναν την εμφάνιση τους και στην Αθήνα; Πιστεύετε θα βελτιωνόταν η κατάσταση; 
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης