Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα προηγούμενα χρόνια κυρίως, οι διαφημίσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών ήταν ιδιαίτερα έξυπνες, με πρωτότυπο χιούμορ και λιγότερη λογοκρισία. Πλέον οι περισσότερες απλά επιλέγουν να δείξουν τα δυνατά στοιχεία του μοντέλου σε ένα γρήγορο σποτ αποφεύγοντας οποιαδήποτε σύγκριση ή πρωτοτυπία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένας όμως έμπορος της Suzuki στη Γκάνα κατάφερε να γίνει viral καθώς έφτιαξε ίσως την πιο άτοπη διαφήμιση που έχουμε δει ποτέ.

Η συγκεκριμένη έχει το σλογκαν «Μπες στο παλιό σου αυτοκίνητο και βγες με ένα ολοκαίνουργιο», ενθαρρύνοντας του υποψήφιους πελάτες να προχωρήσουν σε ανανέωση του Ι.Χ. τους. Τί πιο σύνηθες θα μας πείτε, αλλά υπάρχει κάτι ακόμα.

Το όχημα που χρησιμοποιείται για την απεικόνιση του παλιού αυτοκινήτου είναι μια θρυλική Lancia Delta Integrale Evolution II που αξίζει πιθανώς 80-100 χιλιάδες δολάρια ακόμη και σε μέτρια κατάσταση, και η “νέα” πλευρά της εξίσωσης είναι ένα Suzuki Baleno.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εντάξει το ξέρουμε, δίνουμε υπερβολική σημασία σε μια εικόνα που δεν έχει σκοπό να είναι αντιπροσωπευτική μιας πραγματικής συμφωνίας, απλώς δείχνει ένα παλιό και ένα καινούργιο αυτοκίνητο, και είναι πολύ πιθανό, ο σχεδιαστής που έφτιαξε την εικόνα στο Photoshop να μην ξέρει τίποτα για τα αυτοκίνητα ή τις αξίες τους, και πιθανότατα την επέλεξε επειδή ήταν κόκκινη, όπως και η εικόνα της Suzuki με την οποία δούλευε.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης