Ένας «στρατός» από ρομπότ θα εισβάλει σήμερα στα εργοστάσια και στις κτηριακές εγκαταστάσεις της Skoda Auto. Δεν πρόκειται για… εχθρική εισβολή από μηχανές, αφού τα ρομπότ θα σηματοδοτήσουν την έναρξη μιας εκστρατείας για την προστασία των δεδομένων, στόχος της οποίας είναι να ενημερωθεί ο κάθε εργαζόμενος για τις βασικές απειλές που σχετίζονται με ανεπιθύμητες «διαρροές» απόρρητων στοιχείων.

Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός εμπιστευτικών πληροφοριών στη Skoda Auto που συνιστά τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της μάρκας, μεταξύ αυτών η τεκμηρίωση του προϊόντος, τα προσωπικά δεδομένα, τα αποτελέσματα ερευνητικού έργου και πολλά άλλα. Αυτά τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς και πολυετών ερευνών, δεν πρέπει να φτάσουν σε λάθος χέρια. Η αλόγιστη χρήση των ευαίσθητων δεδομένων και πληροφοριών σημαίνει μια απερίσκεπτη προσέγγιση για το μέλλον της εταιρείας και έχει ως πιθανή συνέπεια τις θέσεις εργασίας που αυτή προσφέρει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προγραμματισμένη να διαρκέσει όλο το έτος, η πρωτοβουλία αυτή θα αναδείξει τους κινδύνους αυτούς, όχι μόνο στη μάρκα, αλλά σε ολόκληρο το Group VW. «Σε μεγάλο βαθμό, η επιτυχία της πρωτοβουλίας της προστασίας των δεδομένων μας εξαρτάται από τον βαθμό πρόληψης όλων των εργαζομένων μας» λέει ο επικεφαλής της IT-Governance και Service Management, Michal Sedlacek, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση αυτού του έργου. «Ας προστατεύσουμε τα περιουσιακά μας στοιχεία μέσω του σωστού και ασφαλούς χειρισμού των δεδομένων και των πληροφοριών» προσθέτει.

Οι εκπρόσωποι της εκστρατείας «Better safe than sorry» είναι τα προαναφερθέντα ρομπότ με την κωδική ονομασία 4U και συμβολίζουν τη στήριξη που θα παρέχουν στους εργαζομένους σε συνολικά έξι στάδια πληροφορίας. Τα ρομπότ θα εμφανιστούν σε κεντρικές πύλες εισόδου και χώρους υποδοχής, σε αφίσες, φυλλάδια, στο portal των εργαζομένων και στα εσωτερικά μέσα ενημέρωσης. Οι κανόνες διαχείρισης των δεδομένων είναι απλοί και στην περαιτέρω εξοικείωση των εργαζομένων με αυτούς θα συμβάλουν τα ρομπότ 4U.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης