Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Όταν κάποιος αναφέρει Toyota 2JZ, αμέσως το μυαλό πάει στη Supra. Είναι ο κινητήρας που μετέτρεψε την Mk4 Supra σε θρύλο, άλλωστε. Αλλά ο 2JZ χρησιμοποιήθηκε σε πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα, όπως ο συγκεκριμένος του βίντεο που προέρχεται από ένα Lexus GS300 του 2005. Και έχουμε την ευκαιρία να δούμε από τι ακριβώς είναι φτιαγμένος σε αυτό το βίντεο αποσυναρμολόγησης του I Do Cars.
Καθώς οι περισσότεροι που είχαν στην κατοχή τους ένα 2JZ, τον «πείραζαν» για να ανέβει η ιπποδύναμη, σπάνια θα βρει κανείς έναν εργοστασιακό. Ο πρωταγωνιστής όμως του βίντεο ήταν τυχερός μιας και αγόρασε το συγκεκριμένο εργοστασιακό μοτέρ για μόλις 250 δολάρια. Τελικά λύθηκε με στόχο να… «πειραχτεί» και αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να δούμε την κατάσταση του μετά από 240.000χλμ.
Τα «σωθικά» του μοτέρ ήταν σαν καινούργια
Η κεφαλή και οι εκκεντροφόροι φαίνονται εξαιρετικά καθαροί, ενώ όσο το λύσιμο προχώραγε, ακόμα και οι κύλινδροι και τα πιστόνια ήταν σε εξαιρετική κατάσταση. Το συγκεκριμένο βίντεο και αυτός ο κινητήρας, είναι η καθαρή απόδειξη για ποιο λόγο όταν κάποιος ακούει την λέξη Toyota, αμέσως σκέφτεται αξιοπιστία.