Το video που παρουσιάζει το νέο σπορ μοντέλο της Toyota, το GT86, «έκοψε» από την τηλεόραση της Μεγάλης Βρετανίας το αντίστοιχο… ΕΣΡ.
Σύμφωνα με το… κατηγορητήριο, η διαφήμιση προωθεί την επικίνδυνη οδήγηση μέσα στην πόλη, γεγονός που θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τους οδηγούς να πράξουν το ίδιο και στην πραγματικότητα. Απίστευτο!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Δείτε τη διαφήμιση που «κόπηκε»…
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης