Το κορεατικό μοντέλο είναι ένα SUV το οποίο κυκλοφορεί πολλά χρόνια στην αγορά. Πρόκειται για ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου που διαθέτει ικανότητες εκτός δρόμου και θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένα καλό εργαλείο για όλους όσους θέλουν να το χρησιμοποιούν σε… επικίνδυνες αποστολές.
Το συγκεκριμένο το είχαμε στα χέρια μας και θελήσαμε να κάνουμε κάποια άλλα πράγματα εκτός από ένα απλό κλασσικό test drive. Έτσι, εκτός από τα χιλιόμετρα που καλύψαμε, πήραμε και την απόφαση να το βάλουμε και σε ένα περιβάλλον που θα το χαρακτηρίζαμε οικείο για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Επιλέξαμε την πίστα του Στέφανου Αττάρτ στην Κερατέα (Attart Off Road Park), όπου και αποφασίσαμε να «παίξουμε» λίγο με τη λάσπη. Αρχικά ξεκινήσαμε την προσπάθειά μας χωρίς να αλλάξουμε τη μετάδοση κίνησης. Με τους πίσω τροχούς να δίνουν δύναμη αρχίσαμε τα… 8άρια και διαπιστώσαμε ότι και με τα «μαμά» ελαστικά δεν είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα, με την πρόσφυση να κυμαίνεται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Με το διακόπτη της τετρακίνησης βάλαμε το 4×4 (διαθέτει και κοντά) έτσι ώστε να περάσουμε εμπόδια (πέτρες, άμμο κλπ.) και αυτό το πετύχαμε με σχετική ευκολία. Ιδανικό θα λέγαμε για αυτούς που εξορμούν στη φύση αλλά δεν θα το προτείναμε σε αυτούς που θέλουν να το χρησιμοποιήσουμε πηγαίνοντας για καφέ στο… Κολωνάκι.
Λεπτομέρειες και ποιότητα
Εξωτερικά το Kyron διαθέτει το δικό του χαρακτήρα με τα μηχανικά μέρη να προέρχονται από τη Mercedes. Εσωτερικά, ο καιρός έχει αφήσει το στίγμα του, αφού στον τομέα της ποιότητας χρειάζονται να γίνουν βελτιώσεις, τόσο στα πλαστικά μέρη όσο και σε λεπτομέρειες όπως οι αλλαγές ταχυτήτων από τα κουμπιά που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι που θυμίζει περισσότερο Play Station παρά κανονικό αυτοκίνητο. Εκεί που θα θέλαμε να σταθούμε είναι στους χώρους για μικροαντικείμενα που είναι άφθονοι και θα ικανοποιήσουν και τον πλέον απαιτητικό. Χώροι υπάρχουν για οδηγό, συνοδηγό και λοιπούς επιβάτες με το πορτ μπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 320 λίτρα και να περιορίζει τον αριθμό των αποσκευών σε μεγάλα ταξίδια.
Κινητήρες και τιμές
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να το δοκιμάσετε στις αντιπροσωπείες της εταιρείας (Chevrolet – SsangYong) αρκεί να ξέρετε τι θέλετε και σε ποια μέρη θα το χρησιμοποιείτε. Υπάρχει διαθέσιμο με κινητήρα diesel 2.0 λίτρων με 141 ίππους και εναλλακτικά ο μεγάλος των 3.2 λίτρων βενζίνης που αποδίδει 220 ίππους αλλά είναι ασύμφορος για την ελληνική πραγματικότητα. Οι τιμές του Kyron ξεκινούν από τα 28.100 ευρώ και φτάνουν ακόμα και τα 34.940 στην κορυφαία έκδοση.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.998 diesel
Ιπποδύναμη (Ιπ./σ.α.λ) 141/4.000
Ροπή (Nm/σ.αλ.) 310/1.800
0-100 (χλμ/ώρα) 15
Τελική (χλμ/ώρα) 166
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 8,7
Βάρος (κιλά)
Μήκος (μέτρα) 4,660
Πλάτος (μέτρα) 1,880
Ύψος (μέτρα) 1,740
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 320
Εκπομπές CO2 232
Τιμή (ευρώ) 28.100
Δείτε το video με το SsangYong Kyron