Το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο είναι γνωστό στον Έλληνα οδηγό. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2002 με σκοπό να καλύψει σημαντικές ανάγκες και αυτός ήταν ο λόγος που ήταν προσιτό και το απέκτησαν πάνω από δύο εκατομμύρια οδηγοί σε ολόκληρο τον κόσμο. Το 2006, δέχτηκε κάποιες αισθητικές αλλαγές, ενώ προστέθηκε και ένας κινητήρας 1,4 λίτρων απόδοσης 90 ίππων. Εν έτει 2010 και η Citroen ξεκίνησε τη διάθεση της νέας γενιάς στην παγκόσμια και στην ελληνική αγορά. Το γαλλικό μοντέλο είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Η μεγάλη γυάλινη οροφή είναι “όλα τα λεφτά” στη νέα γενιά C3Πρωτοποριακή σχεδίαση
Χωρίς να αρχίσουμε να αναλύουμε τα ενδότερα του νέου C3, να ξεκινήσουμε με τη σχεδίαση. Το εν λόγω μοντέλο δεν περνά απαρατήρητο στον δρόμο, κάτι που είναι σημαντικό όταν αγοράζεις σήμερα ένα καινούργιο αυτοκίνητο, όπου πρέπει πάνω από όλα εσύ ο ίδιος να νιώθεις καλά όταν το βλέπεις αλλά, – γιατί όχι; – και οι υπόλοιποι. Η Citroen πέτυχε αυτό το σημαντικό στόχο και το διαπιστώσαμε από τα βλέμματα που έπεφταν πάνω του. Σε γενικές γραμμές, κυριαρχούν οι καμπύλες (όπως και στην προηγούμενη γενιά), τα φωτιστικά σώματα αλλά και η γυάλινη οροφή (σε συγκεκριμένες εκδόσεις), στην οποία θα αναφερθούμε παρακάτω. Αυτό που σου μένει είναι μία θετική «αύρα» και εκεί είναι που ποντάρουν οι Γάλλοι που ετοιμάζουν νέα μοντέλα στο προσεχές μέλλον, βασισμένα σε τέτοιου είδους πρότυπα. Εσωτερικά, είναι που το C3 πραγματικά εντυπωσιάζει. Όσοι έχετε εμπειρία από την προηγούμενη γενιά θα το διαπιστώσετε από τα πρώτα δευτερόλεπτα που θα καθίσετε στην καμπίνα των επιβατών. Νέο φινίρισμα, πολύ καλή θέση οδήγησης, χώροι για μικροαντικείμενα, πολύ καλό «δέσιμο» των υλικών και σχεδίαση πολύ σύγχρονη. Ένα από τα υπέρ του αυτοκινήτου είναι και η μεγάλη γυάλινη οροφή που σε κάνει να νιώθεις άλλος άνθρωπος, αλλά δυστυχώς είναι στα έξτρα της τιμής, και προτείνουμε ανεπιφύλακτα να τοποθετήσετε. Αναφερόμαστε σε γυάλινη οροφή, που ξεκινά από το εμπρός παρμπρίζ και φτάνει σχεδόν μέχρι τη μεσαία κολόνα, ενώ, στην περίπτωση που ο οδηγός δεν θέλει να έχει τόσο μεγάλη γυάλινη επιφάνεια (π.χ. λόγω ήλιου), την καλύπτει με ένα ειδικό σκέπαστρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγάλη γκάμα με κινητήρες
Ένα ακόμα κομμάτι που θα αρέσει είναι η ποιότητα κύλισης. Με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ, η άνεση είναι υποδειγματική, ενώ το τιμόνι είναι άμεσο, αν και λίγο ελαφρύ. Δυστυχώς, όμως, αν και υπάρχει αρκετά μεγάλη γκάμα κινητήρων, η οποία θα γίνει ακόμα πιο πλούσια τα επόμενα χρόνια, δεν διατίθεται έκδοση turbo για ανήσυχους οδηγούς. Και αυτό διότι, το C3 σε γρήγορους ρυθμούς σε κάνει να θέλεις το κάτι παραπάνω… Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει κινητήρες με χωρητικότητα, 1,1, 1,4, και 1,6 λίτρα και ιπποδυνάμεις που ξεκινούν από τους 60 και φτάνουν τους 120 ίππους. Στα χέρια μας είχαμε την έκδοση 1,6 με τους 120 ίππους που επιτάχυναν το αμάξωμα των 1.075 κιλών σε 8,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Αν εξαιρέσουμε αυτούς που ψάχνουν ένα καλό, ποιοτικό αυτοκίνητο και ευχάριστο αυτοκίνητο, χωρίς να απευθύνεται σε γκαζάκηδες, θεωρούμε ότι η έκδοση με του 95 ίππους στα 1.400 κ.εκ. ταιριάζει… γάντι.

Το κόστος χρήσης
Και επειδή στις μέρες μας το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου παίζει τον ρόλο του, να σημειώσουμε ότι, η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (5,9 δηλώνει η Citroen) και τα τέλη κυκλοφορίας των 184 ευρώ είναι ποσό που αντέχει η τσέπη του σημερινού μέσου Έλληνα. Επιπλέον, παίζουν ρόλο το χαμηλό κόστος στο service αλλά και τα διαστήματα (κάθε 30.000 χλμ.) που ο οδηγός θα χρειαστεί να περάσει το αυτοκίνητό του.

Δείτε το video από το γαλλικό μοντέλο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χαρακτηριστικά Citroen C3
• Διαθέτει κινητήρες από 1,1 έως 1,6 λίτρα
• Η χαμηλότερη ιπποδύναμη είναι 60 και η μεγαλύτερη 120 άλογα
• Η γυάλινη οροφή δίνει άλλον αέρα στον οδηγό
• Εντυπωσιάζει η συμπεριφορά του στον δρόμο
• Το ελαφρύ τιμόνι δεν εμπνέει στη γρήγορη οδήγηση
• Δεν διατίθεται με μικρούς κινητήρες turbo
• Είναι άνετο στην πόλη και ευκολοδήγητο
• Έχει χαμηλό κόστος χρήσης (κατανάλωση, service κ.λπ.)
• Έχει πολύ άνετα καθίσματα
• Δεν έχει θήκες, για να βάλεις τον… καφέ σου
• Η οθόνη στο ταμπλό κάνει τα…πάντα (navigation, radio-cd κ.λπ.) και είναι υπερσύγχρονη, αλλά δεν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Ιπποδύναμη (Ιπ./σ.α.λ.) 120/6.000
Ροπή (Nm) 160/4.250
0-100 (χλμ/ώρα) 8,9
Τελική (χλμ/ώρα) 190
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,9
Βάρος (κιλά) 1.075
Μήκος (μέτρα) 3,941
Πλάτος (μέτρα) 1,728
Ύψος (μέτρα) 1,524
Εκπομπές CO2 136
Τέλη Κυκλοφορίας 184

Τιμή (ευρώ) από 16.700


Δείτε φωτογραφίες από το Citroen C3

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης