Μεγάλος νικητής στην πίστα της Χερέθ ήταν ο Κέισι Στόνερ που έφυγε από την Ισπανία, με την πρώτη καρό σημαία, τόσο της φετινής σεζόν, όσο και στην καριέρα του από την εν λόγω πίστα.
Ο αγώνας επεφύλαξε, όπως όλοι ανέμεναν, μία μάχη μεταξύ των δύο αναβατών (Χόρχε Λορένθο-Στόνερ), η οποία «φούντωσε» εννέα γύρους πριν την πτώση της καρό σημαίας.
Τελικά, ο αναβάτης της Yamaha που έπαιρνε δύναμη από την υποστήριξη των συμπατριωτών αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, σε μία πίστα που όπως έχει πει, είναι η αγαπημένη του. Παρά την απώλεια της πρώτης θέσης, ο Λορένθο εξακολουθεί να προηγείται στην γενική κατάταξη με 45 βαθμούς, τέσσερις περισσότερους από τον δεύτερο Στόνερ.
Μάχη όμως δεν έγινε μόνο για την πρώτη θέση, αλλά και για την τρίτη στο βάθρο των νικητών. Αρχικά, Χέιντεν, Πεντρόζα, Ντοβιτσιόζο και Κρούτσλοου εναλλάσσονταν με μεγάλη συχνότητα. Τελικά από την τετράδα, οι Πεντρόζα και Κρούτσλοου συνέχισαν να διεκδικούν την τελευταία θέση στο πόντιουμ. Τελικά για μία ακόμη φορά ο Πεντρόζα ανέβηκε στο βάθρο στην Χερέθ κερδίζοντας την τρίτη θέση και αφήνοντας τον Βρετανό της Monster Yamaha Tech 3, τέταρτο.
Πίσω του τερμάτισε ο teammate του, Αντρέα Ντοβιτσιόζο με την δεύτερη «δορυφορική« Yamaha, αν και μέχρι το μέσο του αγώνα προσπάθησε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο. Ακολούθησε ο Αλβάρο Μπαουτίστα με την San Carlo Honda Gresini, έχοντας καλύτερη απόδοση από τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ.
Εξαιρετικός ήταν ο «ρούκι» της κατηγορίας, Στέφαν Μπραντλ αφού κατάφερε να τερματίσει έβδομος μπροστά από τις δύο εργοστασιακές Ducati. Ο Νίκι Χέιντεν ξεκίνησε πολύ δυναμικά, έμεινε κοντά στους πρώτους, αλλά στη συνέχεια δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό τους. Ετσι άρχισε να μένει πίσω και 16 γύρους πριν το τέλος άρχισε να χάνει θέσεις με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τον αγώνα όγδοος. Πίσω του ο teammate του Βαλεντίνο Ρόσι με τον Ιταλό πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή να δίνει μάχη για κάτι καλύτερο από την 13η θέση που ξεκίνησε, αρχικά με τον Χέκτορ Μπαρμπερά και στη συνέχεια με τον Μπεν Σπις. Τελικά κατάφερε να τερματίσει ένατος.