Ο Nelson Piquet Jr., πιλότος της Ομάδας ING Renault F1, επισκέφτηκε την Αθήνα χθες, Παρασκευή 21 Νοεμβρίου, προσκεκλημένος του Ομίλου ING, παγκόσμιου χορηγού της Renault στη Formula 1.

Κατά την επίσκεψη του, ο πιλότος παραβρέθηκε σε μια σειρά από εκδηλώσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν προς τιμήν του. Η πρώτη εκδήλωση υλοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της ING Ελλάδος με τη συμμετοχή του διοικητικού προσωπικού της εταιρείας, ενώ στη συνέχεια δόθηκε Συνέντευξη Τύπου σε πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας παρουσία δημοσιογράφων από έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα του αθλητικού, lifestyle, και ασφαλιστικού ρεπορτάζ. Ακολούθησε γεύμα με συνεργάτες της εταιρείας και η επίσκεψη του Νelson Piquet Jr. στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε με την παρουσία του στο πολυκατάστημα Public στην πλατεία Συντάγματος, όπου φωτογραφήθηκε με το μονοθέσιο της ING Renault F1 και υπέγραψε αυτόγραφα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η… ανάκριση των εκπροσώπων του Τύπου διήρκησε περίπου μισή ώρα με τον Βραζιλιάνο πιλότο της Renault να απαντά πρόθυμα στις ερωτήσεις τους.

Αυτή τη βδομάδα συμμετείχες σε δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη. Ποιες οι πρώτες σου εντυπώσεις από τα σλικ ελαστικά;

Ήμασταν στη Βαρκελώνη από την Δευτέρα ως την Τετάρτη τρεις μέρες. Δουλέψαμε με το φετινό μονοθέσιο την R28 προσπαθώντας να συλλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες από τα σλικ ελαστικά. Έχουμε άλλο ένα τριήμερο δοκιμών φέτος. Στόχος μας είναι να ξέρουμε όσα περισσότερα γίνεται για τα ελαστικά όταν θα ξεκινήσουμε δοκιμές με το νέο μονοθέσιο. Σ’ αντίθεση μ’ άλλες ομάδες δεν τροποποιήσαμε το μονοθέσιό μας θεωρώντας ότι έπρεπε να επικεντρώσουμε όλες μας τις δυνάμεις στο καινούργιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Είναι σημαντική η ανανέωση του συμβολαίου σου με τη Renault για το 2009;

Η πρώτη μου χρονιά στη F1 ήταν δύσκολη. Το ξεκίνημά δεν ήταν ιδανικό αλλά στη συνέχεια αφού διένυσα μια περίοδο προσαρμογής κατάφερα να έχω μερικά καλά αποτελέσματα. Στη Renault εκτίμησαν την δουλειά μου και τη συνεργασία που είχαμε και μου ανανέωσαν το συμβόλαιο. Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την καριέρα μου.

 

Μετά τα πρώτα άσχημα αποτελέσματα υπήρξαν πολλές φήμες όσον αφορά στη συνεργασία σου με τη Renault. Πως τις αντιμετώπισες σε ψυχολογικό επίπεδο;

Είμαι οδηγός αγώνων από πολύ μικρός. Έχω συνηθίσει στην πίεση και έχω μάθει να χειρίζομαι δύσκολες καταστάσεις. Το βήμα που έκανα φέτος ήταν το δυσκολότερο στην καριέρα μου. Μέχρι εκείνη τη στιγμή στις μικρότερες κατηγορίες αντιμετώπιζα οδηγούς που είχαν περίπου την ίδια ηλικία και τις ίδιες αγωνιστικές εμπειρίες με εμένα. Όμως φτάνοντας στη F1 είχα να αντιμετωπίσω οδηγούς που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα περισσότερα από 10 χρόνια αλλά και οδηγούς με δυο παγκόσμιους τίτλους, όπως ο teammate μου Φερνάντο Αλόνσο. Δεν έπαψα στιγμή να πιστεύω στον εαυτό μου ή να αμφιβάλλω για τις ικανότητές μου. Με πολλή και σκληρή δουλειά μέσα στην ομάδα ήρθαν τα αποτελέσματα. Όμως ήταν σημαντικό να το περάσω όλο αυτό και να μείνω όρθιος. Ψυχολογικά με δυνάμωσε ότι αντιμετώπισα όλη αυτή την πίεση και την ξεπέρασα με επιτυχία.

 

Πως βλέπεις τη χορηγία της ING στη Renault F1?

Είναι μια πολύ σημαντική συνεργασία. Η ING πιστεύει πραγματικά στη F1 και την προβολή που μπορεί να έχει μέσω αυτής και είναι πραγματικά αφοσιωμένη σ’ αυτό που κάνει. Η συνεργασία είναι πολυεπίπεδη και κάθε φορά είναι προφανές πόσο σημαντική είναι για τους ανθρώπους της ING η ταύτισή τους με τα χρώματα και την ομάδα της Renault.

 

Η R28 ήταν δυσκολοδήγητη ειδικά στους πρώτους αγώνες της σεζόν…

Αυτό συνέβη γιατί το 2006 που πήραμε το πρωτάθλημα μείναμε αρκετά πίσω σ’ εξέλιξη. Το μονοθέσιο που παρουσιάσαμε το 2007 η R27, δεν διέφερε και πολύ από την R26. Έτσι εξηγούνται εν μέρει και τα αποτελέσματά μας εκείνη τη χρονιά. Φέτος η R28 ήταν ένα τελείως διαφορετικό μονοθέσιο όσον αφορά στη σχεδίασή της και τα δυναμικά της χαρακτηριστικά. Όλη η ομάδα διένυσε μια περίοδο εξοικείωσης με το μονοθέσιο. Μετά το καλοκαίρι όμως που είχαμε μάθει όλα τα μυστικά φάνηκε η πραγματική δυναμική του μονοθεσίου και πιστεύω ακράδαντα ότι το 2009 θα έχουμε τη δυνατότητα να παρουσιαστούμε ανταγωνιστικοί από την αρχή.

 

Το καλοκαίρι στη Γερμανία ανέβηκες για πρώτη φορά στο βάθρο (2ος). Όμως πολλοί είπαν ότι θα μπορούσες ακόμη και να νικήσεις…

Η αλήθεια είναι ότι με τη στρατηγική που ακολουθήσαμε βρεθήκαμε σε μια πολύ δυνατή θέση μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ίσως να είχα μια μικρή πιθανότητα να κερδίσω. Όμως δεν ήθελα να ρισκάρω το παραμικρό. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν πολύ γρήγορος εκείνη την ημέρα και δεν θα ήθελα μια επαφή ή ένα λάθος να μας στερήσει τη δεύτερη θέση.

 

Θα πρέπει να είναι αρκετά δύσκολο έχοντας να ανταγωνιστείς στην ίδια ομάδα τον Φερνάντο Αλόνσο…

Στο ξεκίνημα της φετινής χρονιάς βρισκόμουν σε στάδιο εκμάθησης και προσαρμογής. Αγώνα με τον αγώνα άρχισα να εξοικειώνομαι με την ομάδα και τον τρόπο εργασίας. Με τον ερχομό της F1 στην Ευρώπη όπου βρεθήκαμε σε πίστες που είχα πρότερη εμπειρία από το GP2 άρχισαν τα πράγματα να βελτιώνονται. Τη νέα χρονιά θα είναι τελείως διαφορετικά θα πατάω με σιγουριά στα πόδια μου και θα μπορώ να διεκδικήσω καλές επιδόσεις στις δοκιμές και θέση στο βάθρο στους αγώνες.

 

Είναι δύσκολο να έχεις ένα τόσο διάσημο όνομα στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού;

Γεννήθηκα μ’ αυτό το όνομα, οπότε είναι φύση για μένα. Από την εποχή που ήμουν πολύ μικρός και αγωνιζόμουν στα καρτ το όνομα μου με βοήθησε αρκετά. Φτάνοντας στη F1 που ήταν το μεγάλο όνειρο για μένα, η πίεση λόγω του ονόματός μου αυξήθηκε. Όμως σας διαβεβαιώνω ότι αυτή η πίεση δεν είναι ούτε στο 25% της εσωτερικής πίεσης που νιώθω για επιτυχία.

 

Τι συμβουλές και μυστικά σου έχει πει ο πατέρας σου (Νέλσον Πικέ, 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F1);

Στα πρώτα μου αγωνιστικά βήματα ήταν δίπλα μου και με βοηθούσε. Όμως η οδήγηση είναι σαν το περπάτημα και το κολύμπι. Τα μαθαίνεις μόνος σου από ένα σημείο και μετά. Ακόμη κάθε φορά που μπαίνω σ’ ένα αγωνιστικό για να οδηγήσω μαθαίνω κάτι παραπάνω. Δεν έχω με τον πατέρα μου τη σχέση που έχουν άλλοι γιοι πρωταθλητών όπως για παράδειγμα ο Νίκο Ρόζμπεργκ που ο πατέρας του έρχεται σ’ όλους τους αγώνες. Ο δικός μου πατέρας δεν έχει έρθει ούτε στο 10% των αγώνων που έχω συμμετάσχει. Στην οικογένειά μας είμαστε πέντε αγόρια αλλά μόνο εγώ και άλλος ένας αδερφός μου ασχοληθήκαμε με τους αγώνες. Δεν είναι μόνο το περιβάλλον και τα γονίδια είναι και η εσωτερική παρόρμηση που σε οδηγεί.

 

Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;

Δυστυχώς με τις υπερβολικά μεγάλες απαιτήσεις της F1 δεν είναι εύκολο να βρει κανείς  ελεύθερο χρόνο. Έχουμε συνεχώς υποχρεώσεις προς τους χορηγούς ή δοκιμές και είναι σπάνιο να βρει κανείς ελεύθερες πάνω από τρεις μέρες. Όταν τα καταφέρνω πάω στην Βραζιλία στο σπίτι μου όπου ξεκουράζομαι βλέπω τους φίλους μου και τους συγγενείς μου. Όμως η αλήθεια είναι ότι τον περισσότερο χρόνο μου τον περνώ μπροστά στον υπολογιστή μου αυτός είναι ο καλύτερός μου φίλος αυτή την περίοδο.

 

Τι αυτοκίνητο οδηγείς;

Σας αφήνω να μαντέψετε…

 

Renault Clio RS ή Megane RS ή Twingo GT…

Τίποτε απ’ αυτά είμαστε μεγάλη οικογένεια και έχουμε Renault Espace

 

Οδηγείς ποτέ γρήγορα στο δρόμο;

Όχι προτιμώ να με μεταφέρουν για να αποφεύγω οιοδήποτε πειρασμό.

Ν.Κ.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης