Σε ζωντανή αναμετάδοση από το πριγκιπάτο του Μονακό, παρακολουθήσαμε μαζί την δραματική εξέλιξη των κατατακτήριων δοκιμών, που ανέδειξαν γρηγορότερο οδηγό τον Αυστραλό Mark Webber με Red Bull Racing.

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την τελική κατάταξη των κατατακτήριων δοκιμών, που αντιστοιχεί στη σειρά εκκίνησης στον αυριανό αγώνα, τον οποίο φυσικά θα έχετε και πάλι την ευκαιρία να τον παρακολουθήσετε σε απευθείας μετάδοση και live σχολιασμό μαζί μας, εδώ στη zougla.gr!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Rewind» σε όσα είδαμε στις κατατακτήριες δοκιμές…

Q3 – Άπαικτη η ομάδα της RedBull. Πήρε πάλι την pole position ο Webber κάνοντας εκπληκτικό χρόνο στο τελευταίο λεπτό της Q3. Δεύτερος ο Kubica που ήθελε, αλλά δεν μπόρεσε να κατέβει από το 1’14”. Ο Πολωνός έχανε φανερά χρόνο στο τρίτο μέρος της πίστας. Τρίτος ήταν ο Vettel που και αυτός έκανε τρομερή προσπάθεια στον τελευταίο γύρο. Μάλιστα ο νεαρός έχασε χρόνο μετά την έξοδο του από το τούνελ. Καταποντίστηκαν τα Mercedes. Ο Rosberg που ήταν πρώτος στην Q2 δεν κατάφερε να πλησιάσει τους χρόνους των πρώτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

–Στο τελευταίο λεπτό της Q3 ο Webber έγραψε εκπληκτικό χρόνο και πέρασε μπροστά, αφήνοντας τον Kubica δεύτερο.

–Εκπληκτικός ο Kubica, πέρασε πρώτος με τη Renault του. Ο Πολωνός πάει να γράψει ιστορία!

–O Liuzzi είναι ο πρώτος οδηγός που βγήκε στην πίστα για την Q3. Ο Ιταλός φόρεσε και αυτός ελαστικά με μαλακή γόμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Q2 – Αξιοσημείωτη ήταν και η επίδοση του Liuizzi που πρώτη φορά πέρασε φέτος στην Q3.

–Χαρακτηριστικό της 2ης περιόδου ήταν η πολύ κακή επίδοση του Button που πέρασε οριακά στην Q3 και η εντυπωσιακή εμφάνιση του Rosberg. Ο νεαρός μόλις άλλαξε ελαστκά και έβαλε μαλακή γόμα πετούσε. Αντίθετα ο Schumacher πέρασε μεν στην επόμενη περίοδο πολύ μακριά όμως απο την επίδοση του team mate του.

–Εκτός τρίτης περιόδου έμειναν οι: Hulkenberg, Sutil, Buemi, Petrov, de la Rosa, Kobayashi, Alguersuari.

–Τέλειωσε και η δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί που πέρασαν και θα παλέψουν για την αυριανή pole είναι: Rosberg, Massa, Webber, Hamilton, Kubica, Vettel, Schumacher, Liuzzi, Barrichello και Button.

–O Button τέσσσερις λεπτά πριν λήξει η περίοδος μπήκε στα πιτ. Ο Βρετανός είναι οριακά 10ος. Ενώ ο Rosberg εξακολουθεί να είναι πρώτος – φόρεσε μαλακή γόμα και έγραψε υπερχρόνο- οι Barrichello, Button, Buemi, Hulkenberg Petrov και Liuzzi παλεύουν για την είσοδο τους στην Q3.

–Άναψε η μάχη για τα καλά. Ο Rosberg πετάει γράφοντας πρώτο χρόνο. Εκπληκτικές και οι επιδόσεις των οδηγών της Renault. Ο Kubica χτυπάει τις πρώτες θέσεις, ενώ ο Petrov προσπαθεί και τα πάει περίφημα, για να περάσει στην Q3 και να εκκινήσει αύριο μέσα στη δεκάδα.

–Ξεκίνησε η μάχη για την πρόκριση στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Και όλοι οι οδηγοί είναι έξω στην πίστα.

–Στη δεύτερη περίοδο πέρασαν οι: Massa, Webber,Kubica,Vettel,Rosberg,Liuzzi, Sutil,Petrov,Barrichello, Button, Schumacher,Hamilton, De la Rosa, Buemi, Alguersuari, Hulkenberg και Kobayashi.

Q1 – Παρατηρούμε ότι ο Schumacher είναι οριακά λίγο έξω από την δεκάδα, όπως και ο Hamilton. Έκπληξη ήταν η επίδοση του Kobayashi που στην πρώτη του εμφάνιση στο Μονακο πέρασε στην Q2. Μάλιστα χθες ο Ιάπωνας είχε έξοδο.

— Η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών τέλειωσε. Οι Kovalainen, Trulli, Glock, Di Grassi, Senna, Chandho και Alonso είναι εκτός. Ο Alonso όπως προείπαμε δεν πήρε μέρος στις κατατακτήριες δοκιμές διότι “έλιωσε” το μονοθέσιό του στις ελεύθερες δοκιμές και αύριο θα εκκινήσει από τα πιτ.

–Και ο Petrov στη μάχη για τη δεύτερη περίοδο 3 λεπτά πριν τη λήξη της Q1 είναι οριακά 17ος, ενώ ο Hulkenberg είναι πια 14ος και φαίνεται ότι θα περάσει στην Q2.

–Πέντε λεπτά και ενώ ο Μassa είναι πρώτος, μάχη για να περάσουν στην επόμενη περίοδο των κατακτήριων δοκιμών δίνουν οι: Ηulkenberg, Alguesuari, Glock και Trulli.

–Ο Rosberg δεν τα πήγε καλά έκανε μόλις 130 χρόνο. Μπήκε στα πιτ και θα περιμένει να βγει ξανά για κάτι καλύτερο.

–Ο Κubica δεν ήθελε καθόλου που τον προσπέρασε μια Sauber. Τώρα θα αναγκαστεί να χάσει χρόνο αφού δεν μπορεί να προσπεράσει.

–Ο Schumacher μετά τη Βαρκελώνη έχει ανέβει ψυχολογικά και είναι έτοιμος να τερματίσει ψηλά και στο Μονακό. Είναι ήδη έξω και δοκιμάζει να κάνει γρήγορο γύρο.

–Η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών έχει ήδη αρχίσει με τους Hamilton, Webber και Kubica να έχουν βγει από νωρίς στην πίστα.

–Ταχύτερος όλων στα ελεύθερα δοκιμαστικά το πρωί ήταν ο Kubica με Renault. Πίσω του ήταν οι: Massa, Webber, Hamilton και Vettel.

–Βροχή αναμένεται να πέσει στο Μονακό λίγο πριν την εκκίνηση των κατατακτήριων δοκιμών. Η βροχή θα διαρκέσει περίπου 30 λεπτά και από ότι φαίνεται θα έχουμε τα πιο ενδιαφέροντα δοκιμαστικά της φετινής σεζόν. Ήδη ο Alonso είναι εκτός και η βροχή θα φέρει ανακατατάξεις ίσως και εγκαταλείψεις.

Εκτός κατατακτήριων δοκιμών ο Fernando Alonso!

Ο Ισπανός έχασε τον έλεγχο της Ferrari κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών. Ο οδηγός της Ferrari χτύπησε με το πλάι στις μπαριέρες στη στροφή στο Καζίνο, καταστρέφοντας τη δεξιά πλευρά του μονοθεσίου του. Η ιταλική ομάδα δεν προλαβαίνει να φτιάξει τη ζημιά και ο Alonso θα χάσει τις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Ισπανός αναγκαστικά θα ξεκινήσει από την τελευταία σειρά στην εκκίνηση.

Αυτό σημαίνει ότι οι ελπίδες για μια καλή θέση ή βαθμούς στο Μονακό χάθηκαν για τον Ισπανό. Μόνο κάτι πολύ δραματικό μπορεί να αλλάξει την τύχη του, αφού στο Μονακό είναι τρομερά δύσκολο έως ακατόρθωτο να γίνει προσπέραση.

Η πίστα

Η διαδρομή στο γκραν πρι του Μονακό έχει διατηρηθεί σχεδόν ίδια με το πέρασμα των χρόνων. Έχει μήκος 3,34χλμ, ενώ η συνολική απόσταση που διανύουν οι οδηγοί είναι 260,520 χλμ σε 78 γύρους. Με άλλα λόγια είναι η πιο μικρή και η πιο αργή πίστα του πρωταθλήματος

Οι εναλλαγές στις κλίσεις και οι πολύ κλειστές στροφές καθώς και οι μπαριέρες που απέχουν εκατοστά απο τα μονοθέσια κάνουν την πίστα την πιο δύσκολη του πρωταθλήματος.

Εντυπωσιακό σημείο του αγώνα είναι το περίφημο τούνελ όπου τα μονοθέσια κινούνται σε εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς με την ταχύτητα των μονοθεσίων να αγγίζει τα 290 χλμ/ώρα. Έτσι το παράδοξο με το Μονακό είναι ότι διαθέτει την πιο γρήγορη στροφή του πρωταθλήματος, ενώ είναι το πιο αργό γκραν πρι.

Στα παρακάτω σχεδιαγράμματα μπορείτε να δείτε τη χάραξη της πίστας που χρησιμοποιεί μέρος του οδικού δικτύου της πόλης του Μονακό, καθώς και τα ονόματα με τα οποία είναι γνωστές οι στροφές της πίστας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης