Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία διοργάνωσή της, η διεθνής έκθεση επαγγελματικών αυτοκινήτων στο Ανόβερο, επέστρεψε φέτος. Οι πύλες της έκθεσης άνοιξαν στις 20/9 και θα κλείσουν στις 27 Σεπτεμβρίου. 
Φέτος στην έκθεση συμμετέχει η Renaul,t η οποία παρουσιάζει όλη τη σύγχρονη γκάμα των ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών της. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από 10 χρόνια, η Renault λάνσαρε το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Renault Kangoo, το οποίο και κατέκτησε τον τίτλο του International Van of the Year την ίδια χρονιά, κάτι που κανένα άλλο μοντέλο δεν είχε επιτύχει μέχρι τότε.

Το Renault Master, το 2ο πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο – με πωλήσεις πάνω από 3 εκατομμύρια μονάδες από το 1980 που κυκλοφορεί, διαθέτει επίσης εδώ και πέντε χρόνια και μία ηλεκτρική έκδοση, ενισχύοντας από τότε την ηγετική θέση της μάρκας στην αγορά των ηλεκτρικών van. 
Στο Ανόβερο, η Renault παρουσιάζει το Trafic Van E-Tech Electric, την πρώτη ηλεκτρική έκδοση του  best-seller μοντέλου.

Οι ηλεκτρικές εκδόσεις των ελαφρών επαγγελματικών της Renault, δεν ενέχουν κανένα συμβιβασμό σε σύγκριση με τις αντίστοιχες με θερμικούς κινητήρες, καθώς προσφέρουν το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, τα ίδια χαρακτηριστικά, την ίδια ευελιξία και τις ίδιες δυνατότητες εξατομίκευσης, ώστε να ικανοποιούν πλήρως τις ανάγκες των πελατών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Renault Trafic Van E-Tech Electric διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα που οδήγησαν στην επιτυχία τον προκάτοχό του, με πάνω από 2,2 εκατομμύρια πωλήσεις σε πάνω από 50 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο από το 1980. Το μοντέλο αυτό είναι το 3ο πιο καλοπουλημένο LCV στην Ευρώπη.

Πιστό στο DNA του, είναι ένα όχημα ιδανικό για τον επαγγελματία, χάρη στη μεγάλη ικανότητα φόρτωσης, τις άπειρες δυνατότητες διαμόρφωσης, αλλά και τη μεγάλη γκάμα εκδόσεων.
Το μοντέλο παρουσιάζεται με νέα συστήματα ασφαλείας, σύγχρονο σύστημα multimedia και μεγαλύτερη, πιο αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Το Trafic Van E-TECH Electric εξακολουθεί και προσφέρει διάφορες εναλλακτικές φόρτωσης, διαθέτοντας, παράλληλα, κορυφαίες δυνατότητες διαμόρφωσης και εξατομίκευσης:
•    Μήκος 5,08 ή 5,48μ. και ύψος 1,967 ή 2,498μ.
•    Ο όγκος του χώρου φόρτωσης (σε έκδοση κλειστού van) κυμαίνεται από 5,8 έως τα 8,9μ3
•    Διατίθεται και σε έκδοση καμπίνας – πλατφόρμας 
•    Το συνολικό μήκος του χώρου φόρτωσης μπορεί να φτάσει μέχρι τα 4,15μ. (στην μακριά έκδοση L2 που διαθέτει και πλευρική πόρτα ‘long-load’)
•    Διατίθεται με κινητήρα ισχύος 90kW, ικανότητα έλξης 750 κιλών και ωφέλιμο φορτίο έως 1,1 τόνο 
•    Η μπαταρία των 52kW εξασφαλίζει αυτονομία 240χλμ. βάσει WLTP
•    Για τη επαναφόρτιση της μπαταρίας, το νέο Kangoo Van E-Tech Electric προσφέρει επιλογή 3 τύπων φορτιστή:7kW & 22kW (AC), 50kW (DC) 

 

H Renault είχε παρουσιάσει το 2021 ένα μοντέλο βασισμένο στο Trafic, το Hippie Caviar Hotel. Ήταν μια απάντηση στην αυξανόμενη επιθυμία των πελάτων για εξορμήσεις στην ύπαιθρο, αναζητώντας τα καλύτερα και των δύο κόσμων, όπως οι αποδράσεις σε ειδυλλιακά τοπία με τις ανέσεις ενός 5άστερου ξενοδοχείου.
Φέτος η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία t αποκαλύπτει τη 2η πράξη του στρατηγικού σχεδιασμού της για τα οχήματα αναψυχής, με το Hippie Caviar Motel.

Πρόκειται για ένα μετασκευασμένο όχημα που βασίζεται πάνω στο Kangoo L2 E-Tech Electric. Είναι και αυτό ένα 5άστερο ξενοδοχείο σε τροχούς, ευέλικτο και δυναμικό, ιδανικό για εκδρομές και αθλητικές δραστηριότητες στην ύπαιθρο, κατάλληλο για τους λάτρεις των σπορ που αναζητούν τις συγκινήσεις και τους μεγάλους χώρους διαβίωσης στις μετακινήσεις τους.
Xάρη στην αυτονομία του που φτάνει τα 285χλμ., το Hippie Caviar Motel χρειάζεται μόλις 30 λεπτά για ανάκτηση ενέργειας ικανής να του εξασφαλίσει έως και 170χλμ.αυτονομίας. 

Ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 90kW (120HP) τροφοδοτείται από μία μπαταρία 45kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί από παροχή συνεχούς ρεύματος (DC), ισχύος 80kW.
Μια σειρά έξυπνων λύσεων αποθήκευσης παρέχει άφθονο χώρο για αθλητικό εξοπλισμό, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά του οχήματος.
Οι επιβάτες μπορούν να αναδιπλώσουν και να μετατρέψουν σε κρεβάτι το πίσω κάθισμα, απολαμβάνοντας το νυχτερινό ουρανό μέσα από τη μεγάλη πανοραμική οροφή. Ενώ οι μπάρες οροφής είναι ιδανικές για τη μεταφορά εξοπλισμού σκι.

Το αμιγώς ηλεκτρικό εκθεσιακό πρωτότυπο εναρμονίζεται πλήρως με τη στρατηγική της Renault σε ό,τι αφορά τον περιορισμό των εκπομπών του CO2 καθόλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός οχήματος, γεγονός που αποδεικνύεται και με τη χρήση ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμων υλικών, όπως για παράδειγμα ο φελλός ή τα ανακυκλωμένα ελαστικά που χρησιμοποιούνται στα ράφια και το πάτωμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης