Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, παραδέχτηκε ότι το συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να ήταν «μεθυσμένο» όταν αποφάσισε να εγκρίνει το υπεραυτοκίνητο AMG One ώστε να μπει στην παραγωγή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Mercedes παρουσίασε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017. Αμέσως έγινε παγκόσμια είδηση καθώς για πρώτη φορά κινητήρας σχεδόν αυτούσιος από μονοθέσιο της Formula 1 τοποθετείται σε αυτοκίνητο με άδεια οδήγησης σε δημόσιους δρόμους. Πιο συγκεκριμένα, η AMG One αναμένεται να αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους έχοντας έναν υπετροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 1.6λτ., μία γεννήτρια αλλά και δύο ηλεκτροκινητήρες. 

Ενώ όλες αυτές οι προδιαγραφές ακούγονται υπέροχες στη θεωρία, η μεταφορά του AMG One στο δρόμο έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δύσκολη και αυτός είναι ο λόγος που το μοντέλο πηγαίνει από αναβολή σε αναβολή εδώ και αρκετό καιρό. Ένα ακόμη ζήτημα που πρέπει να ξεπεράσει η Mercedes είναι να συμμορφωθεί το σύστημα μετάδοσης κίνησης με τα πρότυπα εκπομπών WLTP που απαιτούν τη χρήση φίλτρου σωματιδίων βενζίνης, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ε.Ε.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του επικεφαλής μάρκετινγκ κ.Fetzer, εντός του καλοκαιριού θα γίνει πιθανότατα η αποκάλυψη του μοντέλου, το οποίο θα περάσει συνολικά τη γραμμή παραγωγής 275 φορές με τιμή περίπου τα 2.27 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί να είπαν το ναι «πιωμένοι» όπως δήλωσε και ο Ola Källenius, όμως τελικά θα τηρήσουν το αρχικό πλάνο και το αυτοκίνητο θα πάρει σύντομα σάρκα και οστά, όντας ένα από τα κορυφαία υπεραυτοκίνητα της ιστορίας.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης