Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Για περισσότερες από δύο δεκαετίες, ο Έλβις Πρίσλεϊ βρισκόταν στο προσκήνιο της παγκόσμιας σκηνής, με κάθε εμφάνιση του να φιγουράρει στα πρωτοσέλιδα όλων των εντύπων. Γνωστός για την επιδεικτική του αίσθηση του στυλ στη σκηνή, ένας καλλιτέχνης γεμάτος ενέργεια που με κάθε του κουβέντα ή κίνηση μπορούσε να δημιουργήσει καινούργια μόδα, διέθετε και το ανάλογο γκαράζ.
Από το ξεκίνημά του στα μέσα της δεκαετίας του 1950, μέχρι τον θάνατο το 1977, ο Έλβις Πρίσλεϋ είχαν περάσει από τα χέρια του αμέτρητα αυτοκίνητα. Μάλιστα δεν ήταν καθόλου ασυνήθιστο για τον αείμνηστο ρόκερ να χαρίζει απλώς μια νέα Cadillac σε κάποιον που απλά συμπαθούσε πολύ. Όσο για την προσωπική συλλογή αυτοκινήτων του, τα πράγματα ήταν προφανώς κάπως πιο υπερβολικά για τον συγκεκριμένο σόουμαν. Ας δούμε μερικά από τα απίθανα κλασικά που είχε.
1971 De Tomaso Pantera
Το De Tomaso Pantera ήταν ένα από τα «θηρία» της εποχής, έχοντας τον κινητήρα στο κέντρο και αποδίδοντας 325 ίππους από έναν V8 κινητήρα. Όταν ο Έλβις παρέλαβε τη δική του, μετά από λίγη ώρα και ενώ οδηγούσε, το αυτοκίνητο εμφάνισε βλάβη και ακινητοποιήθηκε. Αφού ρυμουλκήθηκε το όχημα, φήμες λένε ότι ο Έλβις έβγαλε ένα όπλο και το πυροβόλησε πολλές φορές από τα νεύρα του.
1957 BMW 507
Αφού επιστρατεύτηκε στον στρατό των Ηνωμένων Πολιτειών το 1958, ο Πρίσλεϋ βρέθηκε στη Γερμανία, αλλά ήταν ακόμα ένας διάσημος ροκ σταρ και αναζήτησε έναν κατάλληλο τρόπο να περιπλανηθεί κατά τη διάρκεια της θητείας του. Η BMW 507 του 1957 θα αναλάβει αυτό το ρόλο και θα γίνει ένα από τα πιο πολύτιμα αυτοκίνητα που είχε ποτέ ο Elvis Presley. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανήκε στο παρελθόν στον διάσημο Γερμανό οδηγό αγώνων Hans Stuck, ο οποίος κατά συνέπεια είχε τροποποιήσει τον κινητήρα της BMW για αγώνες ανάβασης. Ο Πρίσλεϊ φέρεται να αναγκάστηκε να βάψει ολόκληρο το αυτοκίνητο σε κόκκινο, καθώς αρκετές θαυμάστριες φέρεται να άφησαν σημάδια φιλιού λερωμένα με κραγιόν και τους αριθμούς τηλεφώνου τους στο αμάξωμα του 507.
1973 Stutz Blackhawk III
Το Stutz Blackhawk ήταν ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Έλβις Πρίσλεϊ, καθώς είχε στην κατοχή του πολλά από αυτά κατά τη δεκαετία του 1970. Χρησιμοποιώντας ένα πλαίσιο GM με ειδικά κατασκευασμένο αμάξωμα, ιταλικής κατασκευής, τα Blackhawks ήταν εξαιρετικά σπάνια στην εποχή τους. Ο Έλβις είχε μάλιστα καταφέρει να γίνει ο πρώτος ιδιοκτήτης ενός Stutz, αφού έπεισε τον έμπορο να του πουλήσει ένα πρωτότυπο, πριν καν το μοντέλο ήταν έτοιμο για δημόσια πώληση.
1956 Cadillac Eldorado
Ο Πρίσλεϋ λάτρευε τις Κάντιλακ. Τόσο πολύ, που έκτοτε έγινε συνώνυμο της ίδιας της μάρκας, παρά τα διαφορετικά γούστα του στα αυτοκίνητα. Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα της μάρκας στη συλλογή αυτοκινήτων του Presley είναι η μωβ, Cadillac Eldorado κάμπριο του 1956. Αρχικά βαμμένη λευκή, υπάρχει ένας δημοφιλής θρύλος ότι ο Πρίσλεϊ φέρεται να είχε αγοράσει το Eldorado στο Τέξας, πριν το οδηγήσει πίσω στο Τενεσί. Φτάνοντας, φέρεται να πήγε σε έναν τοπικό έμπορο, έσπασε μια χούφτα σταφύλια στο καπό και ζήτησε να βάψουν το αυτοκίνητο στην ίδια απόχρωση.
1956 Messerschmitt KR200
Το μονοκύλινδρο, τρίτροχο Messerschmitt KR200, σίγουρα ξεχωρίζει από το υπόλοιπο γκαράζ. Η φύση του είναι προφανώς μια τεράστια αντίθεση με τις ογκώδεις, φανταχτερές Cadillacs και Lincolns που διάλεγε ο Presley. Με κυβισμό μόνο 191cc, αυτό το μικροσκοπικό microcar είχε μόνο 10 ίππους. Ο Πρίσλεϋ το συμπαθούσε αρκετά, ωστόσο, το ίδιο έκανε και ο Μπέρναρντ Λάνσκι, ένας ιδιοκτήτης καταστήματος ρούχων που πουλούσε στον Πρίσλεϊ την πλειοψηφία των ρούχων που φορούσε. Κάποια στιγμή, ο Πρίσλεϋ είχε ανταλλάξει το Messerschmitt, με αντάλλαγμα ένα ξεφάντωμα για ψώνια στο κατάστημά ρούχων.