Έχουμε αρχίσει να ασχολούμαστε όλο και περισσότερο με την τεχνολογία του υδρογόνου στα Η Hopium θα δεχτεί 1.000 προ παραγγελίες με προκαταβολή 410€.  αυτοκίνητα και πλέον το συναντάμε συνεχώς μπροστά μας. Το πιο φρέσκο παράδειγμα μας έρχεται από τη Γαλλία και συγκεκριμένα από τη Hopium, την εταιρεία που δημιούργησε ο πρώην οδηγός αγώνων Olivier Lombard.

Το μοντέλο της Hopium ονομάζεται Machina και είναι ένα πολύ φουτουριστικό sedan. Τα σχέδια του Lombard είχαν παρουσιαστεί τον περασμένο Οκτώβριο, ωστόσο τώρα παίρνουν σάρκα και οστά με τις παραγγελίες να έχουν ανοίξει. Το Machina θα διαθέτει υψηλού επιπέδου τεχνολογία υδρογόνου και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών, κυρίως για να διαπιστωθεί η αξιοπιστία των κυψελών υδρογόνου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολύ αεροδυναμικό σχέδιο για μέγιστη δυνατή απόδοση και αυτονομία.

Το πρωτότυπο που δοκιμάζεται ονομάζεται Aplha 0

Το πρωτότυπο Alpha 0, όπως έχει ονομαστεί για τις ανάγκες των δοκιμών, έχει απόδοση κοντά στους 500 Ο Olivier Lombard κέρδισε το Le Mans το 2011 σε ηλικία 21 ετών.ίππους με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 230Km/h. Εκείνο που ξεχωρίζει είναι η αυτονομία του, η οποία αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εκπληκτικό είναι ότι το δοχείο υδρογόνου γεμίζει σε μόλις τρία λεπτά χάρη σε ένα ειδικό σύστημα που σχεδίασε η Hopium. Σχεδιαστικά το πιο ενδιαφέρον στο Machina είναι το σύστημα φωτισμού στο πλάι, το οποίο, όπως λέει η φίρμα, μοιάζει με τον κυματισμό πάνω στο νερό!

Η Hopium υπόσχεται αυτονομία περίπου 1.000 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H BMW ετοιμάζει SUV που κινείται με υδρογόνο

Volvo και SSAB ετοιμάζουν χάλυβα από υδρογόνο

Πειραματίζεται με υδρογόνο η Land Rover

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης