Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης
Με το… δεξί αλλά και με άγριες διαθέσεις ξεκίνησε η Peugeot στην Ελλάδα το 2021, γεγονός που Το μερίδιο αγοράς τον Ιανουάριο άγγιξε το 11,2%…αποτυπώνεται στις ταξινομήσεις, τα μερίδα και τα νούμερα.
Στο σύνολο της αγοράς η γαλλική φίρμα βρέθηκε στη δεύτερη θέση με 876 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 11,2%.
Αντίστοιχα το 2020 (στο σύνολό του), η Peugeot ολοκλήρωσε τη χρονιά στη δεύτερη θέση με 7.926 μονάδες και μερίδιο 9,8%.
SUV και ηλεκτρικά
Από την ανάλυση των στοιχείων, το Peugeot 2008 που ανήκει στην κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου Σχεδόν 4 στους 10 αγόρασαν ηλεκτρικό Peugeot…χρόνου βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας του (B SUV) με μερίδιο αγοράς 15,3%.
Στο σύνολο των SUV η γαλλική φίρμα έπιασε… κορυφή με τα 2008, 3008 και 5008 και συνολικό μερίδιο 10,5%.
Μία ακόμα σημαντική πρωτιά ήταν αυτή που αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα με τα Peugeot e-208 και e-2008 να καταλαμβάνουν το 37,7% στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Η ελληνική συνταγή…
Όπως αποδεικνύεται, οι θέσεις που καταλαμβάνει η Peugeot δεν είναι τυχαίες. Αφενός η καινούρια εικόνα της μάρκας που συνεχώς αναβαθμίζεται (σύντομα αναμένουμε και αλλαγή στο λογότυπο), αφετέρου η δυναμική της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας που έχει βρει τη συνταγή που αναζητά ο Έλληνας καταναλωτής φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η Peugeot τον Ιανουάριο με αριθμούς
- 2η στη συνολική κατάταξη με μερίδιο 11,2%
- 1η στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,9%
- 2η στις λιανικές πωλήσεις με μερίδιο 9,3%
- 1η στη συνολική κατάταξη πωλήσεων SUV με μερίδιο 10,5% και 1η στις λιανικές πωλήσεις SUV με το ίδιο μερίδιο
- 1η στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 37,7%
- 1η θέση για το 208 στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 23,2%
- 1η θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV με μερίδιο 15,3% και στις λιανικές πωλήσεις της κατηγορίας με 15,7%
Για να δείτε όλη την γκάμα των μοντέλων της Peugeot πατήστε ΕΔΩ