Το έξυπνο, προοδευτικό, παντός εδάφους crossover αυτοκίνητο της Saab λανσάρεται στην Ελλάδα. Το Saab 9-3X είναι ένα στιβαρό, παντός εδάφους αυτοκίνητο, που σχεδιάστηκε για τους δραστήριους ανθρώπους που επιθυμούν τη διαφοροποίηση και τη μοναδικότητα. Με ξεχωριστή εμφάνιση, με μεγαλύτερο ύψος και προηγμένη τεχνολογία τετρακίνησης, το 9-3Χ προσφέρει υψηλές επιδόσεις και λειτουργική δυνατότητα αποθήκευσης, χωρίς να θέτει περιορισμό στο είδος των δρόμων που μπορεί να οδηγηθεί. Είναι η ιδανική εναλλακτική λύση στα μεγάλα και βαριά και ενεργοβόρα crossover ή SUV.

Το 9-3Χ θα εφοδιάζεται με 2,0 λίτρων κινητήρα βενζίνης 210 ίππων σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Saab XWD με eLSD (πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης). Συνολικά, το Saab 9-3X ενσωματώνει τη φιλοσοφία Saab EcoPower Technology, συνδυάζοντας τη δυναμική οδηγική εμπειρία με μια αποδοτική χρήση της τεχνολογίας Turbo, προκειμένου να επιτυγχάνει υπεύθυνες  επιδόσεις. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την Active με τιμή 35.450 και την Arctic με 37.450.

Τεχνικές προδιαγραφές και Πίνακας Επιδόσεων

Κινητήρας Βενζίνης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

1998 κυβικά εκατοστά, 4 κύλινδροι σε σειρά. Μπλοκ και κυλινδροκεφαλές από αλουμίνιο. Turbo με ψυγείο αέρα εισαγωγής (intercooler).

Δύο εκκεντροφόροι επί κεφαλής. 16 βαλβίδες.

Άξονες εξισορρόπησης κραδασμών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύστημα διαχείρισης κινητήρα Saab Trionic 8 ECM.

Σύστημα μετάδοσης

6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο

6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που συμπεριλαμβάνει χειροκίνητη επιλογή Saab Sentronic.

Saab XWD, σύστημα κίνησης στους 4 τροχούς, με ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD).

Ανάρτηση

Eμπρός: Γόνατα Mc Pherson και αμορτισέρ αερίου. Αντιστρεπτική ράβδος (ζαμφόρ). Υδροδυναμικά διαμορφωμένο πλαίσιο.

Πίσω: Ανεξάρτητη, τεσσάρων συνδέσμων, συμπεριλαμβάνει: Σύνδεσμο σύγκλισης. Ελικοειδή ελατήρια. Αμορτισέρ αερίου. Αντιστρεπτική ράβδος (ζαμφόρ). Υπο-πλαίσιο.

Τροχοί, ελαστικά

17Χ7” αλουμινίου, 225/50 (Active)

18Χ7,5” αλουμινίου, 235/45 (Arctic)

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

Κινητήρας βενζίνης και BioPower: Με υδραυλική υποβοήθηση

Κινητήρας πετρελαίου: Με ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση

Κύκλος στροφής (από κράσπεδο σε κράσπεδο): 11.7m XWD. Στροφές τιμονιού από τέρμα σε τέρμα: 2.67 στροφές XWD

Φρένα

Υδραυλικά, διπλού κυκλώματος, με υποβοήθηση σέρβο. ΕSP, ABS, TCS, MBA, EBD, CBC. Δίσκοι (εμπρος/πίσω): 302/292mm, αεριζόμενοι

Βάρη

1580-1761 κιλά

Κατανομή: 57/43% (εμπρός/πίσω) XWD

Μέγιστο βάρος ρυμούλκησης: 1400-1600 κιλά (με φρένα), 750 (χωρίς φρένα)

Χωρητικότητες

Αποσκευές (VDA, dm³): 477/1331 με την πίσω θέση αναδιπλωμένη

Ρεζερβουάρ: 61 λίτρα (πετρέλαιο 58 λίτρα)

Δοχείο πλυστικής συσκευής: 5.2 λίτρα

   

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

 

2.0T

 

 

 

Χωρητικότητα (cc)

 

 

1998

 

 

Μέγιστη ισχύς

 

210 hp (154 KW)

@ 5,300 σ.α.λ

 

 

Μέγιστη ροπή

 

300 Nm

@ 2,500 – 4,000 σ.α.λ

 

 

Διάμετρος/ διαδρομή (mm)

 

 

86 / 86

 

 

Αναλογία συμπίεσης

 

 

9.5:1

 

 

Μέγιστη πίεση πλήρωσης

 

 

0.85 bar

 

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

 

 

 

M6           A6

 

 

0-100 χλμ/ώρα  

 

 

8.5         9.6

 

 

80-120 χλμ5η ταχύτητα

                   

 

 

       12.7

 

 

Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)

                                

 

 

230           220

 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

 

 

 

M6           A6

 

 

Μεικτός κύκλος  (λίτρα/100 χλμ)

                                       

 

 

8.3           10.1

 

 

Εκπομπές Διοξειδίου του άνθρακα CO2 (γρ/χλμ)          

                                       

 

 

199           242

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης