Το έξυπνο, προοδευτικό, παντός εδάφους crossover αυτοκίνητο της Saab λανσάρεται στην Ελλάδα. Το Saab 9-3X είναι ένα στιβαρό, παντός εδάφους αυτοκίνητο, που σχεδιάστηκε για τους δραστήριους ανθρώπους που επιθυμούν τη διαφοροποίηση και τη μοναδικότητα. Με ξεχωριστή εμφάνιση, με μεγαλύτερο ύψος και προηγμένη τεχνολογία τετρακίνησης, το 9-3Χ προσφέρει υψηλές επιδόσεις και λειτουργική δυνατότητα αποθήκευσης, χωρίς να θέτει περιορισμό στο είδος των δρόμων που μπορεί να οδηγηθεί. Είναι η ιδανική εναλλακτική λύση στα μεγάλα και βαριά και ενεργοβόρα crossover ή SUV.
Το 9-3Χ θα εφοδιάζεται με 2,0 λίτρων κινητήρα βενζίνης 210 ίππων σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Saab XWD με eLSD (πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης). Συνολικά, το Saab 9-3X ενσωματώνει τη φιλοσοφία Saab EcoPower Technology, συνδυάζοντας τη δυναμική οδηγική εμπειρία με μια αποδοτική χρήση της τεχνολογίας Turbo, προκειμένου να επιτυγχάνει υπεύθυνες επιδόσεις.
Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την Active με τιμή 35.450 και την Arctic με 37.450.
Τεχνικές προδιαγραφές και Πίνακας Επιδόσεων
Κινητήρας Βενζίνης
1998 κυβικά εκατοστά, 4 κύλινδροι σε σειρά. Μπλοκ και κυλινδροκεφαλές από αλουμίνιο. Turbo με ψυγείο αέρα εισαγωγής (intercooler).
Δύο εκκεντροφόροι επί κεφαλής. 16 βαλβίδες.
Άξονες εξισορρόπησης κραδασμών.
Σύστημα διαχείρισης κινητήρα Saab Trionic 8 ECM.
Σύστημα μετάδοσης
6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που συμπεριλαμβάνει χειροκίνητη επιλογή Saab Sentronic.
Saab XWD, σύστημα κίνησης στους 4 τροχούς, με ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD).
Ανάρτηση
Eμπρός: Γόνατα Mc Pherson και αμορτισέρ αερίου. Αντιστρεπτική ράβδος (ζαμφόρ). Υδροδυναμικά διαμορφωμένο πλαίσιο.
Πίσω: Ανεξάρτητη, τεσσάρων συνδέσμων, συμπεριλαμβάνει: Σύνδεσμο σύγκλισης. Ελικοειδή ελατήρια. Αμορτισέρ αερίου. Αντιστρεπτική ράβδος (ζαμφόρ). Υπο-πλαίσιο.
Τροχοί, ελαστικά
17Χ7” αλουμινίου, 225/50 (Active)
18Χ7,5” αλουμινίου, 235/45 (Arctic)
Σύστημα διεύθυνσης
Κρεμαγιέρα
Κινητήρας βενζίνης και BioPower: Με υδραυλική υποβοήθηση
Κινητήρας πετρελαίου: Με ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση
Κύκλος στροφής (από κράσπεδο σε κράσπεδο): 11.7m XWD. Στροφές τιμονιού από τέρμα σε τέρμα: 2.67 στροφές XWD
Φρένα
Υδραυλικά, διπλού κυκλώματος, με υποβοήθηση σέρβο. ΕSP, ABS, TCS, MBA, EBD, CBC. Δίσκοι (εμπρος/πίσω): 302/292mm, αεριζόμενοι
Βάρη
1580-1761 κιλά
Κατανομή: 57/43% (εμπρός/πίσω) XWD
Μέγιστο βάρος ρυμούλκησης: 1400-1600 κιλά (με φρένα), 750 (χωρίς φρένα)
Χωρητικότητες
Αποσκευές (VDA, dm³): 477/1331 με την πίσω θέση αναδιπλωμένη
Ρεζερβουάρ: 61 λίτρα (πετρέλαιο 58 λίτρα)
Δοχείο πλυστικής συσκευής: 5.2 λίτρα
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
2.0T
|
Χωρητικότητα (cc) |
1998 |
Μέγιστη ισχύς |
210 hp (154 KW) @ 5,300 σ.α.λ |
Μέγιστη ροπή |
300 Nm @ 2,500 – 4,000 σ.α.λ |
Διάμετρος/ διαδρομή (mm) |
86 / 86 |
Αναλογία συμπίεσης |
9.5:1 |
Μέγιστη πίεση πλήρωσης |
0.85 bar |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
M6 A6 |
0-100 χλμ/ώρα |
8.5 9.6 |
80-120 χλμ, 5η ταχύτητα
|
12.7 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
|
230 220 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ |
M6 A6 |
Μεικτός κύκλος (λίτρα/100 χλμ)
|
8.3 10.1 |
Εκπομπές Διοξειδίου του άνθρακα CO2 (γρ/χλμ)
|
199 242 |