Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Porsche παρουσίασε την ισχυρότερη Cayenne στην ιστορία της φίρμας, (θα κυκλοφορήσει του χρόνου), έχοντας εκπληκτική ιπποδύναμη στους 740 ίππους και ροπή που ξεπερνά τα 950 Nm. Και ναι, είναι Plug-in hybrid και μπορεί να οδηγηθεί για μερικά χλμ. και αμιγώς ηλεκτρικά.
Κάτω από το καπό του νέου μοντέλου της Porsche, το οποίο διατίθεται σε αμαξώματα SUV και Coupe, βρίσκεται ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 4,0 λίτρων. Αποδίδει 599 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 177 ίππων, του οποίου η μπαταρία των 25.9 kWh βρίσκεται κάτω από το πορτπαγκάζ. Η συνολική απόδοση του συστήματος είναι 740 ίπποι και 950 Nm ροπής.
Το νέο σύνολο καταφέρνει το 0-100 σε 3.7 δευτ. έχοντας τελική ταχύτητα στα 295χλμ./ώρα.
Παράλληλα, για καλύτερη οδηγική εμπειρία και άνεση, το SUV διαθέτει στάνταρ αερανάρτηση, στάνταρ το σύστημα Torque Vectoring Plus ενώ προσφέρει (προαιρετικά) και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Στο εσωτερικό, το SUV ξεχωρίζει με την επένδυση Race-Tex, το θερμαινόμενο τιμόνι GT Sport, τα διακοσμητικά αλουμινίου στις πόρτες και το ταμπλό και τα δερμάτινα Sport καθίσματα με ρύθμιση 18 κατευθύνσεων. Παράλληλα, λαμβάνει τις ίδιες βελτιώσεις με την υπόλοιπη ανανεωμένη σειρά Cayenne του 2024, συμπεριλαμβανομένου του ανανεωμένου ταμπλό που διαθέτει μια κυρτή οθόνη οδηγού 12,6 ιντσών και μια οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 12,3 ιντσών.
Η τιμή εκκίνησης για τη νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid στη Γερμανία είναι από 176.324 ευρώ, ενώ για την έκδοση Coupe από 179.775 ευρώ.