Σήμερα Δευτέρα μετά το τελικό Grand Prix του 2023, στη Βαλένθια αναβάτες και ομάδες ήδη πραγματοποιούν την πρώτη επίσημη δοκιμή με τα ελαστικά που θα χρησιμοποιούν από το 2024.
Για πρώτη φορά στο Circuit Ricardo Tormo η επίσημη δοκιμή 2024 με ελαστικά Pirelli, είναι η δεύτερη, μετά την ιδιωτική που πραγματοποιήθηκε με θετικά αποτελέσματα στην αρχή Σεπτεμβρίου στη Βαρκελώνη.
Αυτή θα είναι η τελευταία μέρα δοκιμών για φέτος πριν από την επόμενη σεζόν, που θα εγκαινιάσει επίσημα την εποχή Pirelli σε Moto2™ και Moto3™ με τις επίσημες δοκιμές να πραγματοποιούνται στην Jerez de la Frontera από 28 Φεβρουαρίου έως 1 Μαρτίου 2024 πριν το πρώτο Grand Prix στο Κατάρ.


Τα ελαστικά που διατίθενται στους αναβάτες για τη δοκιμή της Βαλένθια είναι τα ίδια που χρησιμοποιούνται ήδη στη Βαρκελώνη, και είναι τα DIABLO™ Superbike slicks και τα ελαστικά βροχής DIABLO™ Rain.
Όχι πρωτότυπα ελαστικά, αλλά τυποποιημένα προϊόντα, που σημαίνει ότι μπορούν να αγοραστούν από οποιονδήποτε μοτοσυκλετιστή επειδή πωλούνται κανονικά!
Άλλο ένα σημαντικό τεστ στην προετοιμασία για τη σεζόν 2024.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο επικεφαλής της Pirelli Giorgio Barbier δήλωσε:
«Η Μπαρτσελόνα ήταν ένα πρώτο ιδιωτικό τεστ και έγινε σε συνθήκες «plug & play», δηλαδή χωρίς να μπορεί να οριστεί η μοτοσυκλέτα όσο το δυνατόν καλύτερα, δεδομένου ότι οι ομάδες και οι αναβάτες ήταν ακόμα στη μέση των αντίστοιχων πρωταθλημάτων. Ωστόσο, τα σχόλια ήταν πολύ θετικά και στην περίπτωση αυτή ο στόχος ήταν, πάνω απ’ όλα, να επαληθεύσετε εάν τα μεγέθη και οι γόμες που επιλέξαμε ήταν η σωστή επιλογή. Υπό αυτή την έννοια, η Μπαρτσελόνα ήταν ένα εξαιρετικό έδαφος, δεδομένου ότι είναι μια αρκετά απαιτητική πίστα για τα ελαστικά. Τώρα έχουμε την ευκαιρία να πραγματοποιηθεί το πρώτο επίσημο τεστ για το 2024, σε αυτήν την περίπτωση μόλις ολοκληρωθεί το Πρωτάθλημα και σε πίστα με διαφορετικά χαρακτηριστικά: σύντομες ευθείες, εκτός από την εκκίνησης/τερματισμού και πολλές μάλλον αργές στροφές με χαμηλές ταχύτητες. Μια πίστα που δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική, αλλά στενή, και που συχνά έχει τους αναβάτες υπό κλίση. Θα είναι μια καλή ευκαιρία να ελέγξουμε για άλλη μια φορά την απόδοση των ελαστικών μας – δεδομένου ότι θα έχουμε και στην Βαλένθια ακριβώς τις ίδιες επιλογές που χρησιμοποιήθηκαν ήδη στην πρώτη δοκιμή, για να ξεκινήσει το 2024 η πρώτη μας σεζόν ως αποκλειστικοί προμηθευτές στα Πρωταθλήματα Moto2 και Moto3 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.”

Με το ξεκίνημα το πρωί και παρά το ότι ο αέρας είναι αρκετά δυνατός και επηρεάζει τις μικρότερες μοτοσυκλέτες, τα απόλυτα ρεκόρ πίστας ήδη καταρρίφθηκαν και οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές από οδηγούς και ομάδες. Ο Barbier σε πρώτη συζήτηση που είχαμε είναι ενθουσιασμένος!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την Moto2™ οι διαθέσιμες διαστάσεις και ποσότητες ανά οδηγό είναι:

Slick: Front 125/70 R17 – Rear 200/65 R17
Rain: Front 120/70 R17 – Rear 200/60 R17

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Slick: Front 3 SC1 (soft) & 3 SC2 (medium) – Rear 3 SC0 (soft) & 3 SC1 (medium)
Rain: 2 set (Front + Rear) του SCR1

Οι συνιστώμενες πιέσεις μετά το ζέσταμα σε ηλεκτρικές κουβέρτες είναι:

Slick: Front 2.2/2.4 bar (32/35 psi) – Rear 1.65/1.8 bar (24/26 psi)
Rain: Front 2.3/2.4 bar (33.4/35 psi) – Rear 2.0/2.2 bar (29/32 psi)

Τα αντίστοιχα για την Moto3™

Slick: Front 100/70 R17 – Rear 120/70 R17
Rain: Front 100/70 R17 – Rear 125/70 R17

Slick: Front 3 SC1 (soft) & 3 SC2 (medium) – Rear 3 SC1 (soft) & 3 SC1 (medium)
Rain: 2 set (Front + Rear) του SCR1

Οι συνιστώμενες πιέσεις μετά το ζέσταμα σε ηλεκτρικές κουβέρτες είναι:

Slick: Front 1.8/2.0 bar (26/29 psi) – Rear 1.7/1.9 bar (24.5/27.5 psi)
Rain: Front and Rear 1.9 bar (27.5 psi)

O Giorgio Barbier με τον απεσταλμένο μας Δημήτρη Διατσίδη στη διάρκεια του τεστ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης