Του Νεκταρίου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) σταμάτησε το σερί 252 ημερών και 23 αγώνων χωρίς νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike MOTUL FIM καθώς ένα «στοίχημα» με ενδιάμεσο ελαστικό απέδωσε άψογα για τον έξι φορές Πρωταθλητή. Ξεκίνησε τον πρώτο Αγώνα για τον Γύρο της Τσεχίας της Acerbis με ενδιάμεσα ελαστικά και δεν άλλαξε σε σλικ, καθώς επέστρεψε στην κορυφή του βάθρου στο Autodrom Most. Εν τω μεταξύ, υπήρξε άλλη μια ανατροπή στο Πρωτάθλημα καθώς ο Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) τερμάτισε δεύτερος καθώς ο Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) ήταν 12ος.

Ενώ ο Bassani μπόρεσε να βγάλει χρόνους γύρου στο 1’32 – περίπου τρία δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον Rea – η μάχη μπροστά μεταφέρθηκε στον Rea και στον Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) με τον Πρωταθλητή του 2021 περίπου οκτώ ή εννέα δέκατα πιο γρήγορα από τον αντίπαλό του. Αν και ο Τούρκος σταρ συνέχιζε να κλείνει τη διαφορά, ο ρυθμός του Rea ήταν αρκετός για να κρατήσει τον Razgatlioglu πίσω του και να σταματήσει την χωρίς νίκη περίοδο που επεκτάθηκε από τον πρώτο Αγώνα του Phillip Island το 2022.

Razgatlioglu - Petrucci στη μάχη για τη 2η θέση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Rea ανέβηκε στο βάθρο με τους Razgatlioglu και Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team), με τον Ιταλό επίσης να επιλέγει να ξεκινήσει με τα ενδιάμεσα και να μην σταματήσει για σλικ. Ο Rea μπόρεσε να είναι με τους υπόλοιπους με βρόχινα ελαστικά στους πρώτους γύρους, ενώ άλλοι αναβάτες με ενδιάμεσα ελαστικά έπεσαν, συμπεριλαμβανομένου του Razgatlioglu, πριν συνεχίσουν τον αγώνα. Οι τρεις πρώτοι είχαν μόλις οκτώ δευτερόλεπτα διαφορά μετά από 22 γύρους, καθώς ο Βρετανός κέρδισε την 119η νίκη της καριέρας του, διασφαλίζοντας ότι έχει πλέον 15 νικηφόρες σεζόν στα WorldSBK.

Ο Razgatlioglu, ανέβηκε στο 21ο βάθρο της χρονιάς και το 19ο συνεχόμενο για το τέταρτο μεγαλύτερο σερί όλων των εποχών, καθώς έκλεισε τη διαφορά από τον Alvaro Bautista (Aruba.it Racing WorldSSP Team) στους 54 βαθμούς. Ο Petrucci έδωσε στην Ducati έναν στρογγυλό αριθμό βάθρων, με το 1050ο σε έναν χώρο που πήρε το 1000ο πέρυσι.

Για άλλη μια φορά στο βάθρο και πρώτος από τους ανεξάρτητους οδηγούς ο Danilo Petrucci

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ PITLANE ΣΤΗΝ 4Η ΘΕΣΗ: Το «στοίχημα» του Redding αποδίδει

Ο Scott Redding (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) επίσης δεν σταμάτησε καθώς διεκδίκησε την τέταρτη θέση παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε από την pitlane. Ο Redding ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pits καθώς μπήκε στο τέλος του γύρου Ζεστάματος για να μεταβεί στα ενδιάμεσα ελαστικά και ανέβηκε στην κατάταξη για να τερματίσει στην 4η θέση, βρίσκοντας έναν αναζωπυρωμένο Iker Lecuona (Team HRC) στην 5η θέση. Αυτό σημαίνει ότι και οι πέντε κατασκευαστές τερμάτισαν μέσα στην πρώτη πεντάδα, ενώ ο Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) συμπλήρωσε την πρώτη εξάδα. Ο 4ος από τον 6ο χωρίστηκαν με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο καθώς μάχονταν και άλλαζαν θέσεις.

 

ΤΟ ΧΑΣΙΜΟ: η λάθος επιλογή ελαστικού εμποδίζει τους Bassani, Bautista

Ο Bassani τερμάτισε τον αγώνα στην 7η θέση, λίγο πάνω από 23 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rea, παρά το γεγονός ότι επέλεξε να σταματήσει, με τον Ιταλό να είναι ο υψηλότερα στην κατάταξη αναβάτης που έκανε αλλαγή ελαστικού. Το νούμερο 47 πήρε τρεις θέσεις στον τελευταίο γύρο καθώς πέρασε αρχικά τους Loris Baz (Bonovo Action BMW) και Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) σε μία κίνηση για να περάσει στην 8η θέση, πριν περάσει τον Dominique Aegerter (Ten Kate Racing Yamaha) για να εξασφαλίσει την 7η θέση. Ο Aegerter τελείωσε τον αγώνα στην 8η, με τον Lowes ένατο και τον Baz να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα.

 

ΣΚΟΡΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ: Ο van der Mark επιστρέφει στους βαθμούς

Ο Rookie Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) ήταν 11ος αφού ξεκίνησε από την πρώτη σειρά. Πήγε στα pits στο τέλος του 5ου γύρου για να αλλάξει ελαστικά, τερματίζοντας μπροστά από τον Bautista που τερμάτισε στη 12η θέση. Ο κυρίαρχος Πρωταθλητής έχασε 18 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με τον χρόνο παρέμβασης στα pits που τον άφησε πίσω από τον Gardner, με τον Αυστραλό να μπαίνει στα pits πίσω του αλλά να φεύγει μπροστά. Ο Michael van der Mark (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) σημείωσε βαθμούς στην επιστροφή του μετά το σοβαρό τραυματισμό του, καθώς πήρε την 13η θέση μπροστά από τον Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) στην 14η θέση και τον Tito Rabat (Kawasaki Puccetti Racing) στην 15η.

 

Η πρώτη εξάδα του πρώτου Αγώνα WorldSBK

1 Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK)

2. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) +4.007s

3. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) +7.939s

4. Scott Redding (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) +14.736s

5. Iker Lecuona (Team HRC) +14.903s

6. Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) +15.690s

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης