Η Triumph Motorcycles παρουσίασε επίσημα τη νέα motocross TF 250-X, ανακοινώνοντας μια κορυφαία αναλογία ισχύος προς βάρος για την κατηγορία και τις λεπτομέρειες του εξοπλισμού της.

Εξελιγμένη εξ’ ολοκλήρου από την Triumph σε στενή συνεργασία με τους πρωταθλητές Ricky Carmichael και Iván Cervantes, η νέα τετράχρονη αγωνιστική motocross είναι μια εντελώς νέα σχεδίαση από λευκό χαρτί.

Το αγωνιστικών προδιαγραφών σύστημα μετάδοσης κίνησης και το μοναδικό πλαίσιο αλουμινίου είναι εξαιρετικά συμπαγή και ελαφριά, επίσης ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει κορυφαίας ποιότητας επώνυμα περιφερειακά εξαρτήματα.

Με το ξεχωριστό επιθετικό στυλ, η συμμαζεμένη  σε διαστάσεις motocross TF 250-X είναι λεπτεπίλεπτη και άμεσα αναγνωρίσιμη στην πίστα, με τα χαρακτηριστικά κίτρινα – μαύρα γραφικά Triumph Racing.

Ένα νέο δίκτυο εξειδικευμένων αντιπροσώπων motocross της Triumph θα προσφέρει πωλήσεις, σέρβις, ανταλλακτικά και μια σειρά αξεσουάρ αναβάτη, μέσα από ένα ειδικό για κινητές συσκευές online σύστημα προμήθειας ανταλλακτικών.

Το νέο αυτό σύστημα θα λειτουργεί 24 ώρες τη μέρα / 7 ημέρες την εβδομάδα, ώστε οι πελάτες να μπορούν να παραγγείλουν εξαρτήματα απευθείας από την πίστα.

Ο Chief Product Manager της Triumph Motorcycles, Steve Sargent, δήλωσε: “Το λανσάρισμα της motocross TF 250-X είναι το αποκορύφωμα μιας σημαντικής δέσμευσης και επένδυσης της Triumph, όχι απλώς να φέρει μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα στον κόσμο του motocross, αλλά να προσφέρει μια νικητήρια επίδοση. Για να το πετύχουμε αυτό, εστιάζουμε στην παροχή του πιο ολοκληρωμένου πακέτου για οποιοδήποτε επίπεδο οδήγησης, από πρωταθλητή έως ερασιτέχνη. Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι 100% Triumph, συνελήφθη, σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τις κορυφαίες παγκοσμίως ομάδες σασί και κινητήρων μας, με την εξειδικευμένη υποστήριξη των πρωταθλητών αγώνων μας. Αρχίσαμε με ένα λευκό φύλλο χαρτιού και ξεκινήσαμε μια ολοκαίνουργια σχεδίαση από το μηδέν, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου κινητήρα, ενός νέου πλαισίου και νέων ηλεκτρονικών”.

Κινητήρας και μετάδοση

Η Triumph έχει αναπτύξει ένα ολοκαίνουργιο τετράχρονο μονοκύλινδρο αγωνιστικό κινητήρα επιδόσεων, που είναι εξαιρετικά συμπαγής και εξαιρετικά ελαφρύς.

Το έμβολο είναι σφυρήλατο αλουμινίου και οι βαλβίδες τιτανίου, ο κινητήρας έχει επίσης επίστρωση χαμηλής τριβής, ελαφριά καπάκια μαγνησίου και συμπλέκτη Exedy Belleville.

Η προηγμένη διαχείριση και οι ρυθμίσεις του κινητήρα γίνονται από την προαιρετική εφαρμογή MX Tune Pro.

Η εφαρμογή αυτή επιτρέπει στους αναβάτες να επιλέγουν την χαρτογράφηση,  την λειτουργία των αισθητήρων του κινητήρα και να εκτελούν διαγνωστική λειτουργία μέσα στην πίστα.

Πλαίσιο Αλουμινίου

Το πλαίσιο αλουμινίου αποτελείται από μια υψηλής αντοχής ελαφριά σπονδυλωτή ράχη με δύο βάσεις και είναι σχεδιασμένο για τη βέλτιστη ισορροπία απόδοσης, βάρους και ευελιξίας.

Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας βοηθά τη νέα motocross TF 250-X να θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς για την καλύτερη αναλογία «ισχύος προς βάρος» στην κατηγορία.

Παρέχει επίσης υψηλό επίπεδο ρυθμισιμότητας για να ταιριάζει σε διαφορετικούς αναβάτες και στυλ.

 

Κορυφαίες Προδιαγραφές

Η motocross TF 250-X διαθέτει εξαρτήματα κορυφαίων προδιαγραφών που αθροιζόμενα δημιουργούν ένα εντυπωσιακό και εξαιρετικά ανταγωνιστικό σύνολο για μοτοσυκλέτα παραγωγής αυτής της κατηγορίας.

Η αναρτήσεις της KYB βρίσκονται στην κορυφή της λίστας, με το τηλεσκοπικό πιρούνι AOS 48 χλστ, πλάκες μπροστινού από σφυρήλατο αλουμίνιο 7075-T6 και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ piggyback.

Το premium σύστημα πέδησης της Brembo διαθέτει διπλή πλευστή μπροστινή δαγκάνα με έμβολο 24 χλστ, πλευστή πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου 26 χλστ και δίσκους Galfer 260 χλστ μπροστά και 220 χλστ πίσω.

Οι τροχοί, με ζάντες αλουμινίου DirtStar 7000 Series και κέντρα αλουμινίου μηχανουργικά κατασκευασμένα, φοράνε ελαστικά Pirelli Scorpion MX32 mid-soft.

Το τιμόνι είναι Pro-Taper ACF carbon core και φοράει γκριπ ODI half-waffle.

Αγωνιστικά Αξεσουάρ

Εκτός από το υψηλό επίπεδο προδιαγραφών που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό, η Triumph έχει συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες premium μάρκες για τη δημιουργία μιας αποκλειστικής σειράς αγωνιστικών αξεσουάρ.

  • Αυτά τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν:
  • Πλήρες σύστημα εξάτμισης Akrapovič από τιτάνιο
  • Συσκευή κλειδώματος πιρουνιού XTrig
  • Μονάδα ελέγχου εκτόξευσης Athena LC-GPA με ρυθμίσεις ενισχυμένου ελέγχου πρόσφυσης και ελέγχου εκκίνησης που επιλέγει ο αναβάτης και με ένδειξη στροφών κινητήρα LED
  • Μονάδα wi-fi MX Tune Pro
  • Σέλα και κάλυμμα σέλας επιδόσεων
  • Κιτ αντικατάστασης πλαστικών

Οι ντίλερ Triumph’s Motocross θα διαθέτουν επίσης μια νέα σειρά ρούχων που λανσαρίστηκε από την Triumph σε συνεργασία με την Alpinestars και περιλαμβάνει μπότες και ρούχα Motocross και Enduro.

Εξειδικευμένα Κέντρα Triumph MX

Από την άνοιξη του 2024, νέα εξειδικευμένα κέντρα Triumph Motocross και Enduro θα ανοίξουν στην Ευρώπη, την Αυστραλία και τις ΗΠΑ, με στόχο τα 300 σημεία μέχρι το τέλος του 2024.

Πρόκειται για ειδικά, πλήρως εκπαιδευμένα, εξειδικευμένα κέντρα εκτός δρόμου, που παρέχουν πωλήσεις, σέρβις, ανταλλακτικά, ένδυση και υποστήριξη αγώνα.

Αυτό το δίκτυο υποστηρίζεται με ένα μοναδικό σύστημα προμήθειας ανταλλακτικών και αξεσουάρ που θα λειτουργεί 24 ώρες τη μέρα / 7 ημέρες την εβδομάδα.

Διαθέσιμος από τον ιστότοπο της Triumph, αυτός ο νέος κατάλογος ηλεκτρονικών ανταλλακτικών και αξεσουάρ είναι πλήρως βελτιστοποιημένος για κινητά, ώστε οι αναβάτες να μπορούν να αναζητούν ανταλλακτικά και να κάνουν παραγγελίες ενώ βρίσκονται έξω στην πίστα.

Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν αυτό που χρειάζονται, να ελέγξουν τη διαθεσιμότητα και την τιμή και να δώσουν μια παραγγελία για ταχεία παράδοση, στάνταρ παράδοση ή να κάνουν κλικ και να παραλάβουν από τον τοπικό αντιπρόσωπο motocross της Triumph.

Αγωνιστικά Διαπιστευτήρια

Οι ομάδες μηχανικών της Triumph έχουν τεχνογνωσία στη μηχανική ακριβείας, την καινοτομία και τη βραβευμένη ποιότητα.

Αυτές οι ομάδες βρίσκονται πίσω από τα μεγαλύτερα σύγχρονα αγωνιστικά επιτεύγματα της Triumph, συμπεριλαμβανομένου του πρωταθλήματος Moto2 όπου οι κινητήρες της Triumph συνέβαλαν στη μεταμόρφωση της κατηγορίας, θέτοντας νέα ρεκόρ γύρου και ταχύτητας Moto2 σε πίστες σε όλο τον κόσμο.

Από τους εργοστασιακούς αγώνες World Supersport, μέχρι το Isle of Man TT, κερδίζοντας πολλαπλές νίκες Supersport, ακόμη και μια νίκη στο Daytona 200, οι ομάδες επικεντρώνονται στην επιτυχία.

Η ομάδα έχει υποστηριχθεί από μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στο motocross, συμπεριλαμβανομένου του καλύτερου αναβάτη MX όλων των εποχών, του Ricky Carmichael.

Έχει συνεργαστεί με τις ομάδες πλαισίου και κινητήρων της Triumph σε όλο το ταξίδι του πεδίου εφαρμογής, της δημιουργίας πρωτοτύπων, των δοκιμών και της ανάπτυξης.

Ο Iván Cervantes, πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής enduro, πέντε φορές Ισπανός πρωταθλητής MX και τερματίσας του Dakar, έχει επίσης εργαστεί σε όλο το έργο με τις εσωτερικές ομάδες της Triumph για να φέρει την εμπειρία του στην ανάπτυξη και τη δημιουργία πρωτοτύπων της μοτοσυκλέτας Triumph.

Με μια ομάδα σαν αυτή και την motocross TF 250-X στη γραμμή εκκίνησης, η Triumph βρίσκεται σε καλή θέση για να ξεκινήσει το πρόγραμμα αγώνων motocross του 2024.

Μπαίνοντας στο πρεστιζάτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross FIM για το 2024, η Triumph Racing θα αγωνιστεί με μια ομάδα που υποστηρίζεται από το εργοστάσιο σε συνεργασία με τον Thierry Chizat-Suzzoni, έναν από τους πιο έμπειρους και επιτυχημένους ιδιοκτήτες ομάδων του αθλήματος.

Η ομάδα θα ξεκινήσει την καμπάνια του με δύο από τα ολοκαίνουργιες τετράχρονες μοτοσυκλέτες MX 250κ.εκ. της Triumph στην κατηγορία MX2 2024, με την υποστήριξη του νέου χορηγού, Monster Energy.

 

Τονίζοντας τη δέσμευση για νίκη, ο Team Manager Vincent Bereni, ηγείται ενός πληρώματος από έμπειρο τεχνικό προσωπικό που όλοι επικεντρώνονται στο να φέρουν την Triumph στην κορυφή των αγωνιστικών επιδόσεων.

Το προηγούμενο ρεκόρ αγώνων των Thierry και Vincent μιλάει από μόνο του – με περισσότερες από 80 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP.

Ο Clément Desalle, ο οποίος εντάχθηκε στην ομάδα ως δοκιμαστής αναβάτης, είναι ένας πολύ έμπειρος οδηγός, αγωνιζόμενος στο υψηλότερο επίπεδο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP για 15 χρόνια.

Ως ένας από τους πιο σταθερούς αγωνιζόμενους της σειράς, κέρδισε τρεις φορές τον τίτλο του Δευτεραθλητή, ήταν τρίτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τρεις φορές και δύο φορές τερμάτισε τέταρτος.

Τερματίζοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου 23 φορές στην καριέρα του, στέφθηκε επίσης πρωταθλητής Βελγίου Pro Open.

Η ομάδα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος SuperMotocross των ΗΠΑ της Triumph Racing διευθύνεται από τον εξαιρετικά ταλαντούχο Bobby Hewitt και τον διευθυντή της ομάδας Steve ‘Scuba’ Westfall – αυτό το δίδυμο έχει αποδείξει ξανά και ξανά ότι ξέρει πώς να κερδίζει.

Έφεραν μια εξαιρετική ομάδα συμπεριλαμβανομένου του Dave Arnold, ενός θρύλου του AMA στην ανάπτυξη πλαισίων και του Dudley Cramond, με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή κινητήρων που κερδίζουν αγώνες.

Η ομάδα θα αγωνιστεί με τις ολοκαίνουργιες motocross TF 250-X στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2024.

Στο Χώμα

Η motocross TF 250-X θα διατεθεί σε συγκεκριμένες χώρες για το 2024, με τη διάθεση για την Ελλάδα να ξεκινά την άνοιξη του 2025.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία μιας TR 450-X και της πολυαναμενόμενης σειράς Enduro της Triumph Motorcycles θα ακολουθήσουν αργότερα το 2024.

Προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος: Μονοκύλινδρος τετράχρονος, 2ΕΕΚ, 249.95 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή: 78 χλστ x 52.3 χλστ
Συμπίεση: 14.4
Σύστημα τροφοδοσίας: Dell’Orto EFI
Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος με ελατήρια Belleville
Κιβώτιο: 5 ταχυτήτων

ΠΛΑΙΣΙΟ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ

Πλαίσιο: Αλουμινένιας δοκού
Ψαλίδι: Αλουμινίου
Tροχοί: Εμπρός 21″ x 1.6″ – Πίσω 19″ x 1.85″
Ελαστικά: Εμπρός 80/100 – 21 – Πίσω 100/90 – 19
Εμπρός ανάρτηση: Τηλεσκοπικό πιρούνι KYB 48χλστ, ρύθμιση συμπίεσης/επαναφοράς, 310χλστ διαδρομή
Πίσω ανάρτηση: Αμορτισέρ KYB, ρύθμιση συμπίεσης (H και L ταχύτητα), ρύθμιση επαναφοράς, 305χλστ διαδρομή
Εμπρός φρένα: Brembo διπλού εμβόλου 24χλστ, δίσκος 260χλστ
Πίσω φρένα: Brembo μονού εμβόλου 26χλστ, δίσκος 220χλστ
Όργανο και λειτουργίες: Μετρητής ωρών, πολυλειτουργικοί διακόπτες

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ

Πλάτος x Ύψος: 836χλστ x 1270χλστ
Ύψος σέλας: 960χλστ
Μεταξόνιο: 1492χλστ
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 7 l