του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εμβληματική Ιταλική εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών θα βρίσκεται από 7 – 12 Νοεμβρίου στην Διεθνή Έκθεση του Μιλάνου, την EICMA 2023, μετά την περσινή της αποχή από τα σαλόνια του Εκθεσιακού Κέντρου στο Rho.
H έκθεση αυτή θεωρείται η μεγαλύτερη του κόσμου και γίνεται παραδοσιακά στις αρχές Νοεμβρίου στο Μιλάνο, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα μόνο την πρώτη χρονιά του κοροναϊού το 2020. Όμως το 2021 αρκετές μεγάλες εταιρίες δεν συμμετείχαν, παρασυρόμενες από τις αντίστοιχες αυτοκινήτου, που σταμάτησαν να πηγαίνουν στη μεγάλη Έκθεση της Γενεύης. Πρωτοστάτης σε αυτήν την αποχή η BMW και την πρώτη χρονιά την ακολούθησε και η Ducati, ενώ η ΚΤΜ την ακολούθησε στην αποχή και για δεύτερη χρονιά το 2022.
Πέρυσι η MV Agusta, που μόλις είχε γίνει μέλος του PIERER Mobility AG, επίσης δεν συμμετείχε, αλλά την ημέρα που άνοιγε η Έκθεση έκανε μια δική της παρουσίαση στο χώρο της μέσα στο Μιλάνο, που βέβαια δεν μπορούσε να έχει τη δυναμική της Διεθνούς Έκθεσης.
“Ο Νοέμβριος του θα σημαδέψει τη μεγάλη επιστροφή της μάρκας από την Schiranna (εκεί βρίσκεται το εργοστάσιο), με ένα εντυπωσιακό ρόστερ εκπληκτικών μοντέλων, πρότζεκτ και πρωτοποριών που θα ευχαριστήσουν τους οπαδούς και τους ιδιοκτήτες από όλον τον κόσμο”, αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου.
Ανάμεσα σε άλλα η MV Agusta θα αποκαλύψει το πρότζεκτ 9.5 στην τελική του μορφή και σε αυτό είναι αφιερωμένη σχεδόν μαύρη φωτογραφία με την Lucky Explorer 9.5 να αχνοφαίνεται.
Αυτή θα είναι η πρώτη συμμετοχή της μάρκας σε συνεργασία με το PIERER Mobility AG, που συμμετέχει και πάλι με τη δυναμική και της ΚΤΜ και των GASGAS και Husqvarna, δείχνοντας ότι και ο Pierer κατάλαβε το λάθος της μη συμμετοχής σε μια τέτοια Έκθεση. Η περσινή συμμετοχή της Ducati έδειξε και στους Αυστριακούς ότι το κοινό της μοτοσυκλέτας δεν είναι όπως αυτό του αυτοκινήτου και θέλει να δεις από κοντά, να ακουμπήσει και να καταλάβει τις καμπύλες και της γωνίες των νέων μοντέλων. Για να δούμε η BMW που ούτε φέτος το έχει καταλάβει και επιμένει να μην συμμετέχει, πόσο χαμένη θα βγει, αν μπορεί να μετρηθεί κάτι τέτοιο, σε σχέση με την προσέλευση του κοινού που δεν θα μπορεί να δει τη νέα GS 1300.
“Οι επισκέπτες θα μπορέσουν να δουν όλη τη γκάμα της μάρκας και να πάρουν μια γεύση από το μέλλον της εταιρίας”, λένε οι Ιταλοί και ο Ρώσος επικεφαλής και μεγαλομέτοχος ακόμη της εμβληματικής μάρκας δήλωσε:
Timur Sardarov, CEO, MV Agusta Motor S.p.A.
“Χάρις στη συνεργασία με την PIERER Mobility AG, τον μεγαλύτερο Ευρωπαίο Κατασκευαστή μοτοσυκλετών, ως νέοι εταίροι στην κοινοπραξία, γινόμαστε δυνατότεροι και επεκτείνουμε την επιχειρησιακές μας ικανότητες. Ο δρόμος μπροστά μας είναι ο πιο συναρπαστικός που θα μπορούσαμε να ονειρευτούμε. Η MV Agusta με τα εμβληματικά μοντέλα της που όλα κατασκευάζονται στην Ιταλία, θα συνεχίσει να χαράζει την αμέριστη προσοχή του κοινού και των κριτικών. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι και πάλι η Motorcycle Art θα είναι το κέντρο της προσοχής της Έκθεσης”.
Πέρα όμως από τα ωραία λόγια κρύβεται και μια μάχη εκεί μέσα, καθώς η Pierer Mobility θα ήθελε να αποκτήσει το 100% του ελέγχου της μάρκας, κάτι που ο Ρώσος αποκρούει προς το παρόν. Για να δούμε αν στην EICMA θα δωθούν απαντήσεςι και πάνω σε αυτόν τον τομέα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης