του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Triumph είναι γρήγορες τρικύλινδρες μοτοσυκλέτες οι περισσότερες και έχουν μια από τις καλύτερες πλατφόρμες για τις μοτοσυκλέτες περιπέτειας εκτός δρόμου. Ωστόσο, η μάρκα έκανε ένα βήμα σε μία χωμάτινη μοτοσυκλέτα και μάλιστα με κινητήρα 450 κυβικών την TF 450-RC και φαίνεται πραγματικά εντυπωσιακή.

Η TF 450-RC έχει το χαρακτηριστικό όνομα “RC” γιατί είναι πραγματικά κάτι ιδιαίτερο. Η Triumph πήρε κάποιον ειδικό για να βοηθήσει με τη μηχανική της μοτοσυκλέτας. Κάποιον που ξέρει αρκετά για χωμάτινες μοτοσυκλέτες. Ποιον θα έπαιρνε η Triumph; Κανέναν άλλον από τον Ricky Carmichael.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με την Triumph, η βάση είναι ο μονοκύλινδρος κινητήρας SOHC 450 κ.εκ. της TF 450-RC που είναι κατασκευασμένος για αγώνες, παρέχοντας μεγάλη ισχύ ενώ ελαχιστοποιεί το βάρος δίνοντας μια αναλογία ισχύος προς βάρος κορυφαία στην κατηγορία. Ο τρόπος σχεδίασης και κατασκευής του κινητήρα έγινε μέσω αυτού που η εταιρεία αποκαλεί “εξαρτήματα κορυφαίας βαθμίδας”. Η TF 450-RC διαθέτει σφυρήλατο έμβολο αλουμινίου, βαλβίδες τιτανίου DelWest, κιβώτιο 5 ταχυτήτων με Quickshifter στάνταρ και κουζινέτα με επίστρωση DLC για μείωση της τριβής. Αυτά συμπεριλαμβάνονται μόνο στον κινητήρα.

Η TF 450-RC χρησιμοποιεί τιμόνι και grip ODI RC4, κλείδωμα ανάρτησης XTrig, εξάτμιση από τιτάνιο της Akrapovič και επιλέξιμη χάρτογράφηση οδήγησης. Αλλά όλα αυτά συνοδεύονται από το σωστό πλαίσιο και την ανάρτηση. Η Triumph λέει ότι η TF 450-RC “διαθέτει ένα μοναδικό πλαίσιο αλουμινίου, σχεδιασμένο να παρέχει τέλεια ισορροπία απόδοσης, μάζας και ευελιξίας”, το οποίο έχει συγκολληθεί στο χέρι για να εξασφαλίσει “αντοχή και ακρίβεια”. Μπροστά, υπάρχει η ανάρτηση KYB AOS που διαθέτει ένα μοναδικό σύστημα διαχωρισμού αέρα-λαδιού (AOS), το οποίο σύμφωνα με την Triumph προσφέρει στους αναβάτες ομαλότερη και πιο σταθερή απόσβεση αποτρέποντας τον αερισμό του λαδιού με φυσαλίδες που μπορούν να εισχωρήσουν σε αυτό και με αποτέλεσμα πιο ακριβή έλεγχο και σταθερότητα σε διάφορα εδάφη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην πίσω ανάρτηση, ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ piggyback τριών κατευθύνσεων κρατά το πίσω ελαστικό να έχει καλύτερη επαφή σε κάθε έδαφος, ενώ η ρύθμιση για συμπίεση, επαναφορά και προφόρτιση επιτρέπει σε κάθε αναβάτη να ρυθμίσει τη μοτοσυκλέτα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, καθώς και να την προσαρμόσει σε διαφορετικές καταστάσεις και διαδρομές. Οι δαγκάνες Brembo σε συνδυασμό με τους δίσκους Galfer, καθώς και τα ελαστικά Dunlop Geomax MX34 βοηθούν περαιτέρω τον έλεγχο της TF 450-RC.

Μιλώντας πριν από το ντεμπούτο της χωμάτινης μοτοσυκλέτας, ο Steve Sargent, Chief Product Officer της Triumph, δήλωσε: «Στα τέλη του 2023, η Triumph αποκάλυψε την πολυαναμενόμενη TF 250-X — την πρώτη σε μια ολοκαίνουργια κατηγορία μοτοσυκλετών εκτός δρόμου. Τώρα έχουμε μια ολοκαίνουργια αγωνιστική μοτοκρός 450 κ.εκ., την οποία ο Ricky Carmichael, που είναι χωρίς αμφιβολία ο καλύτερος σε αυτόν τον τομέα, έχει συνεργαστεί μαζί μας για να αναπτύξουμε. Η TF 450-RC Edition προσφέρει μια ισορροπία ισχύος, ακρίβειας και ανθεκτικότητας που θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία μοτοκρός 450 κ.εκ.. Φαίνεται σωστό ότι η πρώτη έκδοση θα έπρεπε να έχει το όνομα του Ricky.»

Όσον αφορά την τιμή, η Triumph ανακοίνωσε μόνο την τιμή της TF 450-RC στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία είναι περίπου 13,000 €. Η τιμή στην Ελλάδα αναμένεται σύντομα.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά:

Ζάντες D.I.D Dirtstar

Προστατευτικό μπροστινού δίσκου

Κάλυμμα σέλας Gripper

Εφαρμογή για smartphone MX Tune Pro

Τιμόνι ODI Podium Flight RC4 και προστατευτικό μαξιλαράκι

Πρόγραμμα κινητήρα υπογραφής Ricky Carmichael

Στάνταρ μονάδα επικοινωνίας Wi-Fi

Κάλυμμα συμπλέκτη Triumph Racing της Hinson

Σύστημα XTrig Holeshot

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης