Η UM Renegate Commando 300 έκανε να ξεχωριστό οδοιπορικό 5 ημερών σε πέντε χώρες των Βαλκανίων (Ελλάδα, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία και Τουρκία).

Ήταν μια πρόκληση για τη μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη, αλλά και μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία, που, παράλληλα, ανέδειξε τον “ταξιδιάρικο” χαρακτήρα του νέου cruiser της UM Motorcycles.

Το ταξίδι είχε σαν αφετηρία την Αθήνα και γρήγορα η UM Renegate Commando 300 βρέθηκε στον αυτοκινητόδρομο με προορισμό τα Ιωάννινα, καθώς η πρώτη χώρα στο πρόγραμμα ήταν η Αλβανία.

Τα 411 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου έως την πρωτεύουσα της Ηπείρου καλύφθηκαν με ευκολία χάρη στον «ψυχωμένο» 300άρι κινητήρα που κρατούσε με ευκολία μία σταθερή ταχύτητα στα 110 χλμ/ώρα.

Το πέρασμα στην Αλβανία δεν έγινε από το συνοριακό πέρασμα της Κακαβιάς, αλλά από το συνοριακό φυλάκιο της Μέρτζανης που έχει μηδαμινή κίνηση και είναι πολύ κοντά στην ορεινή πόλη Λεσκοβίκι, όπου ο ταξιδιώτης μπορεί να δει τέσσερα, από τα ελάχιστα εναπομείναντα, μεγάλα πολυβολεία που κάποτε έλεγχαν την επικράτεια όλης της χώρας.

Ένας μικρός, αλλά φρεσκοασφαλτοστρωμένος δρόμος διασχίζει όμορφα ορεινά τοπία, για να καταλήξει στην Κορυτσά, το σημείο της πρώτης διανυκτέρευσης.

Σε αυτό το κομμάτι της διαδρομής το Renegate ξεδίπλωσε τα πολύ καλά οδηγικά του στοιχεία, κινούμενο εύκολα και με ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο χάρη στο συνδυασμό του καλού στησίματος και του χαμηλού κέντρου βάρους.

Τη δεύτερη ημέρα οι τροχοί του μαύρου ματ UM πάτησαν στη Βόρεια Μακεδονία, μέσω του συνοριακού περάσματος Stenje, κοντά στη λίμνη Μεγάλη Πρέσπα.

Μετά από μια στάση για τη φωτογράφηση των παλαιών αρχοντικών στη Μπίτολα, που ιδρύθηκε από τον Φίλιππο Β΄ της Μακεδονίας, και είναι μια από τις αρχαιότερες πόλεις στην ευρύτερη περιοχή, το ταξίδι συνεχίστηκε δυτικά.

Στις μεγάλες ευθείες σε υψίπεδα, αφήνεσαι στους χαλαρούς ρυθμούς που προσφέρει ένα cruiser σαν την UM Renegate Commando 300.

Η σχετικά ξαπλωτή θέση οδήγησης με τα πόδια προς τα εμπρός, το ανοικτό τιμόνι και η απουσία των οργάνων από την κλασική τους θέση – στο Renegate ο πίνακας οργάνων με τις ψηφιακές ενδείξεις βρίσκεται πάνω στο ρεζερβουάρ – βοηθά το βλέμμα του οδηγού να ασχολείται απρόσκοπτα με το τοπίο.

Αυτή είναι άλλωστε η αξία των cruiser που σου επιβάλλουν χαλαρούς ρυθμούς, με πολλές στάσεις.

Η τρίτη ημέρα ήταν αφιερωμένη στη Βουλγαρία, με οδήγηση σε καταπράσινα τοπία και ορεινά περάσματα που βρίσκονται στο βουλγάρικο κομμάτι της Ροδόπης.

Εδώ το σκηνικό ήταν ιδανικό για να αναδείξει, η UM Renegate Commando 300, την σπορ πλευρά του χαρακτήρα της.

Ο τετράχρονος μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 300 κυβικών με απόδοση 27,6 ίππων, το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και η ελαστικότητά του βοήθησαν στην διατήρηση υψηλής μέσης ωριαίας ταχύτητας, ενώ οι αναρτήσεις προσφέραν ικανοποιητικό κράτημα και άνεση.

Η πρώτη μεγάλη στάση της ημέρας έγινε στην δεύτερη μεγαλύτερη και ίσως πιο ενδιαφέρουσα πόλη της χώρας, τη Φιλιππούπολη.

Μια πόλη που έχει πολλά να δείξει στον επισκέπτη της χάρη στο πλούσιο ιστορικό παρελθόν της, όπως άλλωστε πιστοποιούν το όνομά της, αλλά και τα αρχαία μνημεία στο κέντρο της.

Η τέταρτη μέρα του ταξιδιού ήταν κυριολεκτικά πλημμυρισμένη από μεθυστικές μυρωδιές και μοναδικές εικόνες, καθώς η UM Renegate Commando 300 έφτασε στην Ανδριανούπολη.

Το πιο σημαντικό μνημείο της πόλης – που υπήρξε η πρωτεύουσα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας πριν την Κωνσταντινούπολη – είναι το Σελιμιγιέ Τζαμί, σχεδιασμένο από το μεγαλύτερο αρχιτέκτονα της Τουρκίας, Μιμάρ Σινάν.

Φυσικά επιβάλλεται η επίσκεψη στο κλειστό παζάρι του Ali Pasha στην Ανδριανούπολη με τα τζαμιά και τα παλιά αρχοντικά.

Η πέμπτη μέρα περιλάμβανε μια τελευταία διανυκτέρευση στη Θεσσαλονίκη.

Μία πόλη ιστορική που σφύζει από ζωντάνια, συνώνυμη του καλού φαγητού, μία πόλη που αποτέλεσε τον ιδανικό επίλογο για αυτό το ξεχωριστό οδοιπορικό στις πέντε γειτονικές χώρες των Βαλκανίων.

Η επιστροφή στην Αθήνα μετά από 5 ημέρες ταξιδιού μεταφράστηκε σε 3.000 χιλιόμετρα περισσότερα στο κοντέρ της UM Renegate Commando 300 και σε εκατοντάδες πανέμορφες εικόνες για τον οδηγό, που μόνο κολακευτικά λόγια έχει να πει για το cruiser της UM Motorcycles, καθώς ανταπεξήλθε άριστα σε αυτή την 5ήμερη δοκιμασία, δείχνοντας τις πραγματικές δυνατότητές του, αλλά και την αξιοπιστία του.