του Νεκτάριου Διατσίδη

 

Η Aprilia παρουσίασε στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο τη νέα γυμνή sport Aprilia Tuono 457, τις ανανεωμένες εκδόσεις της Tuareg Rally, τη νέα RS 660 Factory καθώς και τις νέες εκδόσεις Factory των Tuono 660, Tuono V4 και RSV4.

Η νέα Aprilia Tuono 457 χρησιμοποιεί ως βάση την sport RS 457 που παρουσιάστηκε πρόσφατα και έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις, μετακίνησης και οδηγικής ευχαρίστησης των νεαρών μοτοσυκλετιστών.

Είναι το πιο επαναστατικό και διαφορετικό Tuono μέχρι σήμερα, και ενώ διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς, το νέο μοντέλο έχει εντελώς νέα εμφάνιση, σχεδιασμένη για να ικανοποιεί τις ανάγκες της αγοράς στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Χαρακτηριστική είναι η αναλογία ρεκόρ ισχύος/βάρους, μόλις 159 κιλά ξηρό βάρος για 46.7 hp ισχύος, που είναι και το όριο για μοτοσυκλέτα της κατηγορίας διπλώματος Α2.

Aprilia Tuono 457
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι κορυφαία: πλαίσιο αλουμινίου (το μοναδικό στο είδος του σε αυτήν την κατηγορία) και ηλεκτρονικά αιχμής, όπως το γκάζι Ride by Wire, τρεις λειτουργίες οδήγησης, ABS και έλεγχος πρόσφυσης.

Η Tuono 457 τροφοδοτείται από έναν παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα τελευταίας γενιάς με μέγιστη ισχύ 47.6 hp (35 kW) στις 9,400 rpm και ροπή 43.5 Nm στις 6,700 rpm, το 82% της οποίας είναι ήδη διαθέσιμο από τις 3,000 rpm.

Aprilia Tuareg Rally

H Aprilia Tuareg Rally προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από την αγωνιστική Aprilia Racing έκδοση της μοτοσυκλέτας, η οποία κέρδισε τόσο τον αγώνα Africa Eco Race όσο και το Iταλικό Πρωτάθλημα Motorally.

Σε σύγκριση με την στάνταρ Tuareg, ο εμπνευσμένος από τους αγώνες, εξοπλισμός είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός και ειδικευμένος στην χρήση εκτός δρόμου και περιλαμβάνει: ψηλό μπροστινό φτερό, νέο αλουμινένια προστατευτική ποδιά, νέα, πιο στιβαρά προστατευτικά χεριών και νέο οδηγό αλυσίδας.
Η σέλα και το τιμόνι είναι πιο ψηλά για την οδήγηση σε όρθια θέση.

Οι τροχοί με ακτίνες φοράνε ελαστικά με σαμπρέλα, ενώ η ανάρτηση της Kayaba έχει διαδρομή 240 mm και νέο seting για χρήση enduro.

Ο κινητήρας έχει βελτιώσεις σε πολλούς τομείς όπως χαρτογράφηση για χρήση εκτός δρόμου και εξάτμιση SC Project με σιγαστήρα τιτανίου, ενώ το βάρος είναι μόλις 199 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας.

Aprilia RS660 Trofeo

Στη νέα σειρά Aprilia Factory, κάτω από το όνομα Factory βρίσκουμε τις πιο μοναδικές, premium εκδόσεις των σπορ μοτοσυκλετών της Aprilia. Αυτά τα μοντέλα αναγνωρίζονται από τους θαυμαστές της μάρκας για το στυλ και τις τεχνικές προσθήκες που προέρχονται από τους αγώνες, προσθήκες που προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία οδήγησης τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο.

Η νέα RS 660 είναι τώρα διαθέσιμη και σε έκδοση Factory με πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins στον στάνταρ εξοπλισμό και ειδικά γραφικά.

Όλες οι εκδόσεις του RS 660 διαθέτουν επίσης αρκετά νέα χαρακτηριστικά. Το φέρινγκ είναι εξοπλισμένο με νέα φτερά που αυξάνουν τη σταθερότητα, ενώ τα, ήδη κορυφαία, ηλεκτρονικά τώρα περιλαμβάνουν launch control και νέα έγχρωμη οθόνη οργάνων.

Ο κινητήρας αποδίδει 105 ίππους και σε συνδυασμό με το βάρος μόλις 183 κιλών σε κατάσταση λειτουργίας, η αναλογία ισχύος προς βάρος έχει επίσης βελτιωθεί.

Τα ίδια νέα χαρακτηριστικά της RS 660 Factory υπάρχουν και στην Tuono 660 Factory, η οποία είναι πιο κατάλληλη για καθημερινή χρήση στο δρόμο, με το ψηλό τιμόνι και χωρίς φέρινγκ.


Aprilia Tuono V4 Factory
Αλλαγές έχουν δεχθεί και οι κορυφαίες Aprilia V4 Factory που είναι εξοπλισμένες με λύσεις που προέρχονται απευθείας από την εμπειρία της Aprilia στο MotoGP.

Η Aprilia Tuono V4 Factory διαθέτει νέο σχεδιασμό με προηγμένη αεροδυναμική, νέο πακέτο ηλεκτρονικού ελέγχου APRC με λειτουργίες πρόβλεψης και νέο έγχρωμο πίνακα οργάνων, ενώ ο V4 κινητήρας αποδίδει τώρα 180 ίππους.

Aprilia RSV4 Factory

Το κόσμημα στην κορωνίδα αυτής της σειράς είναι η νέα Aprilia RSV4 Factory, η πιο δυνατή σούπερ μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στον κόσμο, χάρη στον V4 κινητήρα που τώρα να αποδίδει 220 ίππους!

Η αεροδυναμική είναι επίσης νέα, με πτερύγια τύπου MotoGP, που ενισχύουν τη σταθερότητα και το κράτημα στις στροφές.

Η RSV4 Factory διαθέτει επίσης τα νέας γενιάς συστήματα ενεργού ηλεκτρονικού ελέγχου APRC με προσαρμόσιμα χαρακτηριστικά, τα οποία μπορούν να μεταβάλουν το βαθμό της παρέμβασης ανταποκρινόμενα στις συνθήκες και το στυλ οδήγησης.