του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Jacopo Cerutti με την Aprilia Tuareg πήρε μια μεγάλη νίκη στο πρώτο σκέλος του Αγώνα Africa Eco Race, από το Nador ως το Boudnib, στο Μαρόκο. Ένα ιστορικό αποτέλεσμα για την Aprilia, την τελευταία ιταλική μάρκα που κέρδισε ένα σκέλος του Ντακάρ το 2012 και τώρα είναι πρωταγωνιστής στα Rally Raids. Στην πρώτη του εμπειρία στην έρημο o Francesco Montanari, τελειώνει την πρώτη μέρα του Αγώνα σε μία καλή 11η θέση.
Η Aprilia επέστρεψε επίσημα στους αγώνες στην Αφρικανική έρημο και το έκανε με νίκη. Με μία Aprilia Tuareg, ο Jacopo Cerutti πήρε μια εκπληκτική νίκη στο πρώτο σκέλος του Africa Eco Race, από το Nador στο Boudnib, στο Μαρόκο.

Cerutti και Montanari ξεκίνησαν με το δεξί τον απαιτητικό αγώνα

Ήταν μια ιστορική ημέρα για όλη την Aprilia Racing που, μαζί με την GCorse, ξεκίνησαν το φιλόδοξο έργο «Back to Africa» πριν από λιγότερο από ένα χρόνο με στόχο να επιστρέψει η Aprilia στα μεγάλα ράλι της Αφρικής. Δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος για να επιστρέψει η Aprilia στους αγώνες στις θρυλικές πίστες της Αφρικανικής Ερήμου, όπου πρωταγωνιστούσαν την περίοδο μεταξύ 2010 και 2012 (μέχρι σήμερα, η Aprilia παραμένει η τελευταία Ιταλική μάρκα που κέρδισε ένα σκέλος στο Ντακάρ, το 2012).
Τα εύσημα για αυτό το ορόσημο – εκτός από την εμπειρία και την ταχύτητα του Jacopo Cerutti – πηγαίνουν στις μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου της στάνταρ Aprilia Tuareg, μιας μοτοσικλέτας που κέρδισε ήδη στο ντεμπούτο της στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motorally και για την οποία χρειάστηκαν μόνο λίγοι μήνες ανάπτυξης πριν αποδειχθεί αμέσως νικητήρια μοτοσικλέτα σε ένα από τα πιο απαιτητικά rally raids στον κόσμο.
Το πρώτο σκέλος, μήκους 598 χιλιομέτρων, είχε για τους αναβάτες 174 χιλιόμετρα ειδικών δοκιμών, στο τέλος των οποίων, ο Jacopo Cerutti κατάφερε να δημιουργήσει μία διαφορά σχεδόν 2 λεπτών μπροστά από τους δύο πιο διαπιστευμένους αντιπάλους του, τον Alessandro Botturi και τον Pol Tarres και οι δύο με Yamaha. Και, στην πρώτη του εμπειρία αγώνων στην έρημο, ο Francesco Montanari, με την άλλη Aprilia Tuareg, τελείωσε την ημέρα με μια καλή ενδέκατη θέση, λίγο περισσότερο από 15 λεπτά πίσω από τον πιο έμπειρο συναθλητή του και κοντά στην πρώτη πεντάδα.
Ο αγώνας θα συνεχιστεί με το δεύτερο σκέλος, από το Boudnib στο Mhamid, με συνολικά 425 χιλιόμετρα, συμπεριλαμβανομένων 383 ειδικών διαδρομών.

JACOPO CERUTTI
«Είναι πραγματικά υπέροχο να ξεκινάς αυτή την περιπέτεια μπροστά από τους υπόλοιπους. Όπως είπα την ημέρα πριν ξεκινήσουμε, ήλπιζα να είμαι μπροστά σε μερικά από τα σκέλη του αγώνα και το να το καταφέρω αμέσως μας δίνει ενέργεια ενόψει των επόμενων ημερών. Ήταν ένα σκέλος χωρίς μεγάλες δυσκολίες, με αργά τμήματα που εναλλάσσονταν με άλλα, πιο γρήγορα και σε αρκετά επίπεδα έδαφος, αλλά αρκετά περίπλοκο από πλευράς οδήγησης. Πολλοί αναβάτες έκαναν κάποια λάθη, ενώ εγώ μάλλον δεν έκανα τόσα πολλά, κάτι που με βοήθησε. Ήμουν αμέσως άνετος στη μοτοσικλέτα, κάτι που μου επέτρεψε να βάλω έναν καλό ρυθμό και έτσι, στο τέλος της ημέρας, ήρθε αυτή η ωραία νίκη. Η επιστροφή της Aprilia στις νίκες στην Αφρικανική έρημο με κάνει περήφανο και απολαμβάνω τη στιγμή, αλλά το μυαλό μου είναι ήδη στο αυριανό σκέλος»!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μαθαίνει από τα πρώτη του λάθη ο Montanari

FRANCESCO MONTANARI
«Όντας η πρώτη μου εμπειρία σε αυτού του είδους  τον αγώνα, είμαι ικανοποιημένος με το χθεσινό αποτέλεσμα. Προσπάθησα να κάνω μια καθαρή διαδρομή, χωρίς να το παρακάνω, και αυτό μου επέτρεψε να διατηρήσω έναν καλό ρυθμό για όλη τη διάρκεια του σκέλους. Το μόνο που είναι κρίμα είναι το λάθος της οδήγησής μου στις αρχικές φάσεις. Η σκόνη που σήκωσε ο αναβάτης που ξεκίνησε μπροστά μου – με τον οποίο ήμουν κοντά – με έκανε να χάσω μια στροφή και αυτό μου κόστισε μερικά λεπτά. Ως προς τα υπόλοιπα, δεν υπήρξαν ιδιαίτερα προβλήματα. Η μοτοσικλέτα λειτουργεί πολύ καλά, οπότε ανυπομονώ για το σημερινό σκέλος με μεγάλη αυτοπεποίθηση»!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης