Η νέα γενιά του R1 βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης, με την ιαπωνική εταιρεία να πραγματοποιεί αυτές τις ημέρες δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, έχοντας φυσικά καμουφλαρισμένη τη μοτοσικλέτα.

Σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό «Motorcyclenews», η καινούργια Yamaha R1 πιθανότατα φέρει έναν κεντρικό αεραγωγό στο φέρινγκ, όπως ακριβώς και στις αγωνιστικές μοτοσικλέτες, έχει δύο συστήματα εξαγωγής, ανασχεδιασμένο ψαλίδι, το αμορτισέρ είναι ψηλότερα τοποθετημένο, με το καζανάκι να είναι τόσο μεγάλο, που μάλλον τροφοδοτείται από τουλάχιστον 1.000 κ.εκ..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, οι φήμες αναφέρουν ότι η Yamaha μπορεί και να τοποθετήσει εν σειρά τρικύλινδρο κινητήρα στη θέση του κλασικού τετρακύλινδρου, κάτι που θα επιφέρει αύξηση του κυβισμού στα 1.100 κ.εκ..

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης