Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης
Οι αναβάτες των MotoGP έχουν μεγάλες διαφορές στους μισθούς τους και – σύμφωνα με τη La Gazzetta dello Sport – αυτά ήταν τα χρήματα που κέρδισε κάθε αναβάτης πέρυσι…
- Marc Marquez – €12,5 εκ.
- Maverick Vinales – €10 εκ.
- Fabio Quartararo – €6 εκ.
- Joan Mir – €6 εκ.
- Francesco Bagnaia – €5 εκ.
- Pol Espargaro – €3,5 εκ.
- Jack Miller, Alex Rins, Franco Morbidelli – €3 εκ.
- Johann Zarco – €2 εκ.
- Alex Marquez, Jorge Martin – €1 εκ.
- Aleix Espargaro – 750.000 €
- Miguel Oliveira – 625.000 €
- Takaaki Nakagami, Brad Binder – 500.000 €
- Enea Bastianini, Fabio di Giannantonio – 375.000 €
- Luca Marini – 300.000 €
- Darryn Binder, Marco Bezzecchi, Raul Fernandez, Remy Gardner – 250.000 €
Tα χρήματα που βγάζουν οι αναβάτες προέρχονται από μια βασική συμφωνία με την ομάδα συν τα μπόνους που παίρνει ο κάθε αναβάτης για την επίτευξη στόχων. Ποιοί είναι αυτοί οι στόχοι για τους οποίους μπορούν να κερδίσουν μπόνους οι αναβάτες των MotoGP;
* Κατάκτηση του πρωταθλήματος
* Νίκη σε αγώνα
* Τερματισμός στη δεύτερη θέση σε έναν αγώνα
* Τερματισμός στην τρίτη θέση σε έναν αγώνα
Και ενώ τα μπόνους μέχρι τώρα ήταν εύκολο να καθοριστούν, η προσθήκη αγώνων Sprint στο ημερολόγιο MotoGP του 2023 έχει προκαλέσει αναταραχές στα paddock σχετικά με την πληρωμή μπόνους στους αναβάτες.
“Προς το παρόν δεν υπάρχει μπόνους αγώνα στα συμβόλαια και αν δεν μας τα δώσουν, δεν νομίζω ότι θα αγωνιζόμαστε”, δήλωσε ο μάνατζερ του Enea Bastianini, Carlo Pernat.
“Έχουμε ήδη συμφωνήσει με τον Albert Valera (μάνατζερ των Aleix Espargaro και Jorge Martin) και με τον Giovanni Balestra (μάνατζερ του Maverick Vinales). Είναι μισοί βαθμοί (για τους αγώνες Sprint), θέλουμε μισό μπόνους. Με τους χορηγούς έχουμε ήδη συμπεριλάβει στο συμβόλαιο επίσης τα μπόνους για τους αγώνες Sprint”.