του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι οδηγοί αγώνων μοτοσυκλέτας, είναι σίγουρα από τους πιο προπονημένους αθλητές στον τομέα της φυσικής κατάστασης. Άλλωστε η προετοιμασία τους περιλαμβάνει γυμναστική και προπόνηση με βάρη, κάθε ημέρα, ακόμη και τους χειμερινούς μήνες που δεν γίνονται αγώνες.

Χθες και σήμερα γίνεται ο 2ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike στην Ινδονησία, στην πίστα Pertamina Mandalika International Street Circuit, όπου η ζέστη και ιδιαίτερα η υγρασία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα η θερμοκρασία ήταν στους 33° Κελσίου και η υγρασία στο 60% και αρκετοί οδηγοί ζυγίστηκαν πριν και μετά τον Αγώνα, που διαρκεί λίγο παραπάνω από 40′ λεπτά. Ο μικρόσωμος και ελαφρύς Ισπανός Alvaro Bautista που είναι 60 κιλά, έχασε σχεδόν τρία κιλά, “αλλά πάντα είναι νερό, έτσι χρειάζεται να πίνεις πολλά υγρά πριν τον Αγώνα”, είπε ο ίδιος.

Ο ομόσταυλος του, ο Ιταλός  Michael Ruben Rinaldi, συμπλήρωσε: “Σε αυτήν την απαιτητική πίστα πίνω επτά λίτρα νερό την ημέρα, γιατί ιδρώνω πολύ και χάνω πολύ νερό. Μετά τον Αγώνα οι γονείς μου με ρωτούσαν αν μας ταΐζουν εδώ, καθώς έδειχνα πολύ αδύνατος”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O Ιρλανδός έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jonathan Rea που είναι 70 κιλά, χάνει περίπου δύο κιλά, αλλά όπως λέει αμέσως μετά τον αγώνα με ηλεκτρολύτες και νερό που πίνει, ισορροπεί ο οργανισμός του.

Ο πιο βαρύς οδηγός, ο Ιταλός Danilo Petrucci που είναι 82 κιλά είπε: “Υπέφερα στους τρεις τελευταίους γύρους. Ίσως τα έδωσα όλα, ένιωσα ότι “υπερθερμάνθηκα” και ήταν αρκετά σκληρό για μένα. Έχασα σχεδόν τέσσερα κιλά!”

Έτσι λοιπόν μπορούμε να καταλάβουμε το πόσο δύσκολο είναι σαν αγώνισμα η οδήγηση μοτοσυκλέτας, ειδικά όταν οι καιρικές συνθήκες είναι όπως αυτές της Ινδονησίας ή ακόμη και της Ελλάδας, καθώς έχουν γίνει αγώνες κάποιες φορές και με 38° Κελσίου θερμοκρασία, απλά με σημαντικά λιγότερη υγρασία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης