Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος
Υπάρχουν μοτοσικλέτες οι οποίες σε μεταφέρουν στη δουλειά σου με ασφάλεια, υπάρχουν εκείνες που σεΟ σχεδιασμός παραμένει εμπνευσμένος από το Sugomi. εντυπωσιάζουν με την εμφάνισή τους, ενώ υπάρχουν και εκείνες που σε κερδίζουν με την πρακτικότητά τους. Είναι λίγες όμως οι μοτοσικλέτες οι οποίες εκλύουν μεγάλα ποσά ενέργειας τα οποία πραγματικά μπορούν να σε καθηλώσουν όταν τις οδηγείς.
Η Kawasaki από την πρώτη στιγμή που παρουσίασε το πρώτο της Z750 και μετέπειτα τα Z800 και Z1000 πέτυχε έναν συναρπαστικό συνδυασμό ο οποίος κατέκτησε τις καρδιές και το μυαλό των αναβατών. Πόσο μάλλον τώρα που το 2021 η naked μοτοσικλέτα των Ιαπώνων έχει ωριμάσει όσο ποτέ άλλοτε και έχει αγγίξει πολύ υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης και χιλιόμετρα διασκέδασης.
Στιβαρό σαν βράχος, ευέλικτο σαν γάτα…
Από τα πρώτα μέτρα που διανύεις με την καινούρια Z900 αντιλαμβάνεσαι δύο πράγματα: τη στιβαρότητα της Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα κορυφαία Dunlop Roadsport 2.μοτοσικλέτας και την απίθανη θέση οδήγησης. Στο νέο Z900 η Kawasaki άλλαξε ελαφρώς το πλαίσιο (σωληνωτό ατσάλινο πλέον και όχι τύπου Δέλτα αλουμινένιο) ενισχύοντας στο κάτω μέρος που συνδέεται με το ψαλίδι και ανέβασε στα 820mm το ύψος της σέλας. Οι αναρτήσεις με τη σειρά τους έχουν προσαρμοστεί στις ανάγκες του νέου πλαισίου με ανεστραμμένο πιρούνι της KYB εμπρός 41mm, ρυθμιζόμενο, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε μια νέα τεχνολογία, την Horizontan Back-Link μονή ανάρτηση, η οποία επίσης ρυθμίζεται.
Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω; Στιγμές απίστευτης οδηγικής διασκέδασης! Βγαίνοντας στην αγαπημένη σου διαδρομή στο «βουνό» το Z900 σε κάνει άμεσα να αισθανθείς οικεία και έπειτα από 2-3 στροφές αρχίζεις να ανεβάζεις ρυθμό. Η στιβαρότητα της μοτοσικλέτας σε κάνει να την αισθάνεσαι σαν ένα συμπαγές κομμάτι, με τις αναρτήσεις εμπρός και πίσω να σε ενημερώνουν για ό,τι συμβαίνει στην άσφαλτο χωρίς να σε τρομάζουν. Αυτή η προοδευτικότητα στις αντιδράσεις σου επιτρέπει να πιέσεις ακόμα περισσότερο και το Kawasaki σε ανταμείβει με μεγάλες κλίσεις, απαράμιλλη σταθερότητα στην καρδιά της στροφής και ένα διαμαντένιο πίσω μέρος να προσφέρει πρόσφυση αγωνιστικού επιπέδου (χάρη και στα ελαστικά της Dunlop).
Ραφιναρισμένος κινητήρας με ισχύ που δε θα σου λείψει ποτέ
Στην επιχείρηση «διασκέδαση» σημαντικός σύμμαχος είναι ο κινητήρας ο οποίος για το 2021 είναι Euro5. Το Το Z900 είναι εξοπλισμένο και με νέο μονόδρομο συμπλέκτη.4κύλινδρο σύνολο των 948 κ.εκ. αποδίδει 125 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 98.6Nm στις 7.700 σ.α.λ. Διαθέτει αρκετή τεχνολογία πάνω του όπως τέσσερις χαρτογραφήσεις (Sport-Road-Rain-Rider), ρυθμιζόμενο traction control και ABS. Το ενδιαφέρον εδώ είναι η θέση Rider, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να ρυθμίσει εκείνος όπως θέλει τα συστήματα για να φέρει στα μέτρα του τη μοτοσικλέτα.
Καλά όλα αυτά και στην πραγματικότητα δουλεύουν άψογα, αλλά, όταν έρχεται η στιγμή της αδρεναλίνης, όλα πάνε περίπατο. Ανοίγεις το γκάζι στο Z900 και εκείνο διακτινίζεται εμπρός με τον κινητήρα να σε σπρώχνει με μανία σαν να μην έχει τέλος. Ο εμπρός τροχός παραμένει στο έδαφος, παρ΄ όλα αυτά αποδεικνύοντας την καλή ισορροπία που έχει η μοτοσικλέτα. Έρχεται η πρώτη στροφή και από ένστικτο πιάνεις τη μανέτα του φρένου. Η επιβράδυνση έρχεται ακαριαία και, παρ΄ ότι οι δαγκάνες εμπρός δεν είναι ακτινικές, η ακρίβειά τους είναι σε καλό επίπεδο. Λίγο βάρος στο τιμόνι, σώμα προς το apex και… ουπς το γόνατο βρίσκεται ήδη στην άσφαλτο! Εύκολα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Ανοίγεις επιθετικά το γκάζι και το πίσω μέρος παραμένει καρφωμένο στο έδαφος εκτοξεύοντας τη μοτοσικλέτα εμπρός χωρίς χαζογλιστρήματα.
Το νέο Z900 με τις πολλαπλές αρετές
Το Z900 υπακούει τυφλά σε ό,τι του ζητήσεις, πάει εκεί που του λες και δεν σε τρομάζει πουθενά. Με λίγα Στο Z900 βρίσκουμε και επιλογή Low Power με την ισχύ να μειώνεται στο 55% για περισσότερη οικονομία.λόγια, σε αφήνει να απολαύσεις την οδήγηση, να επικεντρωθείς στην επόμενη στροφή και να προσπαθήσεις την επόμενη φορά να ανοίξεις το γκάζι ακόμα πιο νωρίς για να πας ακόμα πιο γρήγορα. Προσοχή όμως γιατί οι 125 ίπποι δεν είναι παιχνίδι (άσχετα που το Z τούς κάνει να φαίνονται λίγοι με το κορυφαίο στήσιμό του) και θέλουν συγκέντρωση καθώς τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με απίθανο ρυθμό.
Η Kawasaki έχει φροντίσει να τελειοποιήσει σε τέτοιο βαθμό τον 4κύλινδρο κινητήρα, ο οποίος δεν θα σε απογοητεύσει ακόμα και αν κινηθείς στην πόλη. Η αυξημένη ροπή θα σε ευχαριστήσει στις αστικές διαδρομές, ενώ οι ποιοτικές αναρτήσεις τα καταφέρνουν υπέροχα και σε οδόστρωμα χαμηλής ποιότητας. Εδώ θα χρειαστείς περισσότερο το traction control και τα ηλεκτρονικά από ό,τι επεμβαίνουν σε σβέλτη οδήγηση. Η απόκριση στο γκάζι είναι λίγο απότομη στη θέση Sport, αλλά, όταν αλλάζεις στη Road, το πρόβλημα λύνεται και γίνεται πιο «γλυκό» το γκάζι. Ακόμα λοιπόν και σαν commuter το Z τα καταφέρνει πολύ καλά.
Γεννημένο για να χαρίζει χαμόγελα
Η Kawasaki εξόπλισε για το 2021 το Z900 της με περισσότερα και καλύτερα ηλεκτρονικά. Χαρτογραφήσεις Η εφαρμογή της Kawasaki Rideology είναι διαθέσιμη μέσω Bluetooth.στον κινητήρα, ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, νέα οθόνη TFT με συνδεσιμότητα μέσω smartphone, LED φώτα και πολλά ακόμα. Τελικά όμως τίποτα δεν μπορεί να ξεπεράσει το ένα και μοναδικό κορυφαίο χαρακτηριστικό της μοτοσικλέτας που είναι η οδική συμπεριφορά. Η συνταγή της επιτυχίας κρύβεται στον εκπληκτικό κινητήρα και στην καταπληκτικά μελετημένη ισορροπία της μοτοσικλέτας η οποία προσφέρει τόνους ευχαρίστησης στον αναβάτη. Νομίζω ότι η Z900 της Kawasaki είναι η πιο καλά μελετημένη naked της κατηγορίας των μεσαίων streetfighter έχοντας ξεκαθαρίσει τη θέση της ως προς την ταυτότητά της. Έχει γεννηθεί για να διασκεδάζει τον αναβάτη!
ΤΙΜΗ: 10.890€
Όλα τα στοιχεία για το Kawasaki Z900 ΕΔΩ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Και η Kawasaki στον δρόμο που άνοιξε το RS660 της Aprilia
Γιατί να αγοράσεις μια adventure μοτοσικλέτα που δεν πάει στο χώμα;
Η δύναμη της γοητείας του Daytona 155 U1 το κάνει ακαταμάχητο