Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Πολλές φορές έχουμε πιάσει τον εαυτό μας να λέει για τη μοτοσικλέτα ή το αυτοκίνητό μας τη φράση: «Αν είχε Το ύψος της σέλας είναι 780mm.στόμα τι θα έλεγε;». Είναι μια φράση που χρησιμοποιούμε, αλλά φυσικά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Έχοντας στα χέρια μου για μία εβδομάδα το νέο Honda Forza 350 ένιωσα πολλές φορές την ανάγκη να… συζητήσω μαζί του και να του πω πόσο καλό είναι. Αλλά εκείνο δεν θα μου απαντούσε ποτέ (περίεργο)!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αφού λοιπόν δεν το κάνει εκείνο, αποφάσισα έστω και εικονικά να πάρω μια συνέντευξη από το υπέροχο scooter της Honda και να φανταστώ τι θα έλεγε για εκείνα που προσφέρει με τέτοια αυτοπεποίθηση και ποιότητα.

Σχεδιαστικά δεν έχει αλλάξει σημαντικά, αλλά η ποιότητά του παραμένει κορυφαία.

Καλησπέρα, Forza! Πες μας λίγα λόγια για εσένα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είμαι το Forza 350, το πολυτελές scooter της Honda με πολλές σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με την Το εύρος ρύθμισης της ζελατίνας είναι 180mm.προηγούμενη ανανέωση που είχα το 2018. Εξωτερικά δεν άλλαξαν πολλά πάνω μου. Οι μοναδικές πινελιές που προστέθηκαν είναι στο εμπρός μέρος το οποίο έγινε πιο επιθετικό, ενώ καινούρια είναι ζελατίνα, η οποία είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη.

Όταν βρίσκεται πολύ χαμηλά τοποθετημένη είναι σαν να μη φαίνεται, ενώ, όταν την ανεβάζεις στην ανώτερη θέση, καλύπτει ακόμα και το κράνος σου. Είναι πραγματικά πολύ χρηστική και προστατεύει ουσιαστικά. Συνολικά, είμαι φρεσκαρισμένο και πιο επιθετικό σε σχεδιασμό, διατηρώντας τη σοφιστικέ μου αισθητική.

Κινητήρας τεχνολογίας eSP+ με απόδοση 29 ίππους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διάβασα ότι έχεις καινούριο, πιο ισχυρό κινητήρα. Ισχύει;

Φυσικά και ισχύει. Πλέον ο μονοκύλινδρος κινητήρας με τεχνολογία eSP+ ανέβηκε στα 330 κ.εκ. και η ισχύς έφτασε τους 29,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. με τη ροπή να είναι στα 31,5 Nm στις 5.250 σ.α.λ. Η Honda μού χάρισε ένα σύνολο βελούδινο σε λειτουργία, οικονομικό σε καύσιμο και ισχυρό τόσο ώστε να τερματίζω σχεδόν το ταχύμετρό μου στα 155 Km/h. Οι επιταχύνσεις μου είναι εντυπωσιακά καλές αφού τόσο η ανώτερη ροπή όσο και η ανώτερη ισχύς έρχονται κατά 500 σ.α.λ. πιο νωρίς, δημιουργώντας την αίσθηση της σπιρτάδας και της πιο μεστής επιτάχυνσης.

Εξαιρετικά άνετο προσφέρει άνεση και ξέγνοιαστες μετακινήσεις στην πόλη και όχι μόνο.

Από εξοπλισμό πώς τα πηγαίνεις; Έχεις κάποιο καλό gadget, γιατί μου αρέσει η τεχνολογία;

Και σε αυτόν τον τομέα έχω αναβαθμιστεί σημαντικά. Εκτός από την ηλεκτρική ζελατίνα, προσφέρω μεγάλοΣτον εξοπλισμό η Honda προσφέρει και θερμαινόμενα grip για το Forza. φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο για δύο full face κράνη, θύρα φόρτισης USB Type-C, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και LED φωτιστικά σώματα. Αυτό που θα σε ξετρελάνει είναι το Smart Top Box που δίνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό μου και λειτουργεί και εκείνο με σύστημα χωρίς κλειδί. Ανοίγει με ένα μικρό κουμπάκι στο κάτω μέρος, αρκεί να έχεις κοντά το κεντρικό μπρελόκ της μοτοσικλέτας. Αυτό θα το λατρέψεις!

Στην ασφάλεια έχω σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, το οποίο δουλεύει πολύ ομαλά, σχεδόν δεν θα το αντιληφθείς. Επίσης τα όργανά μου είναι αναλογικά σε στροφόμετρο και ταχύμετρο και μια μεγάλη οθόνη LCD στο κέντρο με πολλές πληροφορίες. Ο χειρισμός του γίνεται από ένα μπουτόν στην αριστερή πλευρά του τιμονιού εύκολα και χωρίς προβληματισμό. Ένα καινούριο σύστημα που έχω στον εξοπλισμό μου είναι το σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος μέσω των φλας. Αυτό δεν θα το δεις εσύ ποτέ να λειτουργεί όταν οδηγείς, αλλά μπορεί να σε σώσει σε μια δύσκολη στιγμή φρεναρίσματος.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό η Honda μπορεί να με εξοπλίσει με σύστημα Smartphone Voice Control, σύστημα φωνητικών εντολών, κάτι που αν το ενεργοποιήσεις τελικά μπορεί και στα αλήθεια να μιλήσουμε!

Ο έλεγχος των πληροφοριών στην LCD οθόνη γίνεται από εδώ.

Στο δρόμο είσαι ασφαλές και άνετο ή είσαι πιο σπορ για πιο άγριες διαθέσεις;

Βασικός μου στόχος είναι να σε μεταφέρω με ασφάλεια και άνεση. Οι αναρτήσεις μου είναι ποιοτικές με ένα Στο ντουλαπάκι εμπρός υπάρχει θύρα USB για να φορτίσεις το smartphone σου.τηλεσκοπικό πιρούνι 33mm εμπρός και δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα πίσω. Οι τροχοί μου είναι 15 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω, ενώ το πλαίσιο είναι στιβαρό και δεν επιτρέπει ταλαντώσεις. Στις ανωμαλίες του δρόμου θα σου προσφέρω άνεση και δεν θα σου ταλαιπωρήσω τη μέση, ενώ η πρόσφυση που προσφέρω είναι ικανή να σε κάνει να με εμπιστευτείς στις στροφές.

Καλή είναι και η ευελιξία μου, αλλά έχω μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, ενώ τα φρένα μου είναι ισχυρά και με μικρή προσπάθεια στις μανέτες θα με ακινητοποιήσεις σε χρόνο ρεκόρ. Έχω έναν δίσκο 256mm εμπρός και έναν δίσκο 240mm πίσω με δικάναλο ABS και οι δαγκάνες είναι της Nissin – δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα λοιπόν!

Η μάσκα έχει ανανεωθεί και έχει γίνει πιο επιθετική.

Ωραία, για πες μου όμως πιο είναι το μειονέκτημά σου και γιατί να επιλέξω να σε αγοράσω;

Θα σου μιλήσω ειλικρινά. Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω, θα έλεγα ότι δεν έχω κανένα Σε πέντε χρωματισμούς είναι διαθέσιμο το νέο Forza 350.μειονέκτημα! Είμαι το scooter που θα σε μεταφέρει γρήγορα και με ασφάλεια, θα σε καλύψει άψογα από τα στοιχεία της φύσης και θα αισθανθείς την πολυτέλεια που εκπέμπω σε κάθε σου βόλτα μαζί μου.

Είμαι οικονομικό, η κατανάλωσή μου είναι κοντά στα 4 λίτρα/100Km, έχω πολλά gadgets με τα οποία μπορείς να ασχοληθείς για ώρες, ενώ δεν θα σε ταλαιπωρήσω με κλειδιά και συναγερμούς, αρκεί να έχεις το ειδικό μπρελόκ πάνω του. Τα υπόλοιπα είναι δική μου δουλειά. Ακόμα και ταξιδάκι μπορούμε να κάνουμε μαζί και μάλιστα με ταχύτητες της τάξης των 120-130Km/h! Γι’ αυτό σου λέω, δεν θα βρεις κάτι καλύτερο στην κατηγορία μου, άσε που με τέτοιο όνομα «Forza» σού προσφέρω και ευρωπαϊκό αέρα.

ΤΙΜΗ: 6.150€ (μοντέλο δοκιμής με το Top Box, 6.670€)

Όλα τα στοιχεία του Honda Forza 350 ΕΔΩ

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Εκλεπτυσμένα όργανα επιβεβαιώνουν την πολυτέλεια του μοντέλου.

Μαγική η βαλίτσα της Honda με πανεύκολη πρόσβαση και μεγάλο χώρο.

Μεγάλη σέλα, άφθονος χώρος για τα πόδια και ηλεκτρικά ανοιγόμενη τάπα καυσίμου και σέλα.

Nice... nice...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Είναι το Honda CB125F το απόλυτο commuter;

Η Honda δοκιμάζει ήδη τις ανταλλακτικές μπαταρίες

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης