Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος
Δεν μου πήρε παρά μόλις μερικά χιλιόμετρα για να καταλάβω τι συμβαίνει με το ολοκαίνουριο Honda CB500F.Επιθετική εμφάνιση και φαρδύ τιμόνι για το νέο CB500F. Λέω ολοκαίνουριο καθώς στο ηλεκτρονικό του ταχύμετρο έγραφε μόλις 682 χιλιόμετρα, κάτι που φυσικά δεν το εμπόδισε να βγάλει άμεσα και χωρίς ντροπές όλες τις αρετές του.
Την πρώτη ημέρα που το πήρα στα χέρια μου αποφάσισα να το δοκιμάσω σε πολλές διαφορετικές διαδρομές, κίνηση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και σε ορεινό κομμάτι με στροφές διότι είχα κάτι διαφορετικό στο μυαλό μου. Έπρεπε όμως πρώτα να επιβεβαιώσω εκείνα που σκεφτόμουν και έπειτα από περίπου 130 χιλιόμετρα στη σέλα του ήμουν έτοιμος να εφαρμόσω το πείραμά μου!
Αντίθετοι αναβάτες, ίδιο αποτέλεσμα
Κάλεσα τη φίλη και γειτόνισσά μου Μαρία Π., μια νεαρή γυναίκα η οποία οδηγεί καθημερινά το scooter της Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,5-4 λίτρα/100Km.για να μεταφερθεί στην εργασία της στο κέντρο της πόλης. Επίσης κάλεσα τον τρελαμένο ξάδερφο μου Νίκο Σ. ο οποίος είναι έμπειρος αναβάτης, του αρέσουν οι γρήγορες μοτοσικλέτες και όποτε βρίσκει την ευκαιρία βγαίνει με φίλους βόλτες σε όμορφες διαδρομές απολαμβάνοντας την οδήγηση.
Στους δύο ξεχωριστούς αυτούς αναβάτες ανατέθηκε το εξής καθήκον: να οδηγήσουν το CB500F για μία ημέρα κάνοντας ακριβώς ό,τι θα έκαναν με τη δική τους μοτοσικλέτα. Όταν επέστρεφαν θα μου έδινε ο καθένας ξεχωριστά τη δική του αίσθηση από το νέο μεσαίο γυμνό της Honda.
Κινητήρας με πολλές αρετές
Ήμουν υποψιασμένος για το αποτέλεσμα του πειράματος, αλλά είναι πάντα διαφορετικό όταν το ακούς από Η δομή του κινητήρα είναι ίδια με εκείνη του CBR1000RR προηγούμενης γενιάς.τα ίδια τα στόματα των εμπλεκομένων. Η πρώτη φράση που μου είπαν και οι δύο όταν μου επέστρεψαν τη μοτοσικλέτα ήταν ακριβώς η ίδια: “Μου άρεσε πάρα πολύ!”. Αυτή είναι και η ουσία του νέου Honda CB500F. Είναι μια μοτοσικλέτα η οποία μπορεί να προσφέρει αδρεναλίνη και οδηγική απόλαυση σε έναν έμπειρο αναβάτη και ταυτόχρονα να γίνει ένα χρηστικό εργαλείο καθημερινής μετακίνησης στα χέρια ενός αναβάτη με μικρή εμπειρία και καθημερινή επαφή με το κέντρο της πόλης.
Ο δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά του CB500F είναι αναβαθμισμένος για το 2021 και αυτό το αντιλαμβάνεσαι άμεσα. Η απόδοση των περίπου 50 ίππων μπορεί να μην ακούγεται σημαντική, αλλά στην πράξη η αίσθηση που σου δίνει είναι εξαιρετική. Τέλεια απόκριση στο γκάζι, γεμάτες μεσαίες/χαμηλές στροφές και ικανοποιητική διάρκεια στις ψηλές στροφές συμπληρώνουν ένα πολύ καλά ραφιναρισμένο πακέτο. Δεν είναι τυχαίο πως στη Μαρία Π. άρεσε πολύ ο κινητήρας για την ομαλή του λειτουργία, την οικονομία στο καύσιμο και το γεγονός ότι δεν χρειαζόταν να αλλάζει συχνά ταχύτητες στο κιβώτιο. Από την άλλη, ο Νίκος Σ. έμεινε πολύ ικανοποιημένος με τη ροπή της μοτοσικλέτας στις μεσαίες στροφές, τη διάρκεια ψηλά και τον ήχο, ο οποίος είναι πιο άγριος χάρη στη διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Στην πόλη σαν scooter, στο βουνό σαν superbike
Στον δρόμο η νεαρή αναβάτρια εκτίμησε πολύ τα προοδευτικά φρένα της μοτοσικλέτας και την εμπιστοσύνη που Εξαιρετικός μονόδρομος συμπλέκτης που δεν αφήνει να μπλοκάρει ο πίσω τροχός στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.δίνει στον αναβάτη, ιδιαίτερα το εμπρός μέρος με το ρυθμιζόμενο πιρούνι των 41mm. Χαρακτηριστικά ήταν τα σχόλιά της ότι σε αντίθεση με το scooter της, το CB της έβγαζε μεγάλη ασφάλεια ακόμα και όταν η άσφαλτος δεν ήταν καλή ή ήταν βρεγμένη. Από την άλλη, ο Νίκος Σ. δεν έχασε την ευκαιρία να ανέβει μέχρι την Πεντέλη και να στρίψει με το CB500F την όμορφη διαδρομή προς Άγιο Πέτρο.
Ο έμπειρος αναβάτης ενθουσιάστηκε με το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας καθώς η πληροφόρηση του αμορτισέρ ήταν επιπέδου μεγαλύτερης μοτοσικλέτας και του επέτρεπε να στρίψει χωρίς κόπο, με ακρίβεια και με εξαιρετική αίσθηση. Τα φρένα του φάνηκαν δυνατά, αλλά όταν πιέστηκαν περισσότερο έπεσε η απόδοσή τους, ενώ του άρεσε πολύ η πρόσφυση που έδιναν τα ελαστικά της Michelin. Το χαμόγελο και των δύο στο κομμάτι της οδηγικής συμπεριφοράς ήταν το επιστέγασμα της πολύ καλής δουλειάς της Honda στο πακέτο πλαίσιο/αναρτήσεις του νέου CB500F.
Μικρό σε διαστάσεις, μεγάλο σε χώρους
Και οι δύο αναβάτες βρήκαν τη μοτοσικλέτα άνετη και ευρύχωρη. Στον Νίκο Σ. άρεσε η επιθετική σχεδίαση της Honda, ενώ από την άλλη η Μαρία Π. τη βρήκε λίγο πιο σπορ για τα δικά της γούστα. Η μοναδική περίπτωση μάλιστα που θα προτιμούσε το δικό της scooter ήταν η εμφάνιση, σε αντίθεση με τον Νίκο Σ., τον οποίο δεν χάλαγε καθόλου ο σπορ σχεδιασμός και ιδιαίτερα το μαύρο χρώμα της μοτοσικλέτας που είχα στα χέρια μου.
Η Honda έκανε πάλι τα μαγικά της
Όπως μπορείτε να καταλάβετε, το πείραμα πέτυχε και αυτό που ήθελα να επιβεβαιώσω το επιβεβαίωσα με Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 189 κιλά!τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το Honda CB500F είναι μια πολυτάλαντη μοτοσικλέτα που την έχει αγγίξει αυτό το μοναδικό μαγικό ραβδί της Honda. Συνδυάζει με ανεπανάληπτο τρόπο τα στοιχεία που θα ζητούσε ένας άπειρος αναβάτης που θέλει να κινηθεί με ασφάλεια και άνεση στη δουλειά του, αλλά να μπει ταυτόχρονα και στον κόσμο της πραγματικής μοτοσικλέτας.
Την ίδια στιγμή είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες πιο έμπειρων αναβατών οι οποίοι εκτός από το commute τους θα θελήσουν να κάνουν μια σβέλτη βόλτα με την παρέα τους, να απολαύσουν την οδήγηση στις στροφές και να διασκεδάσουν χωρίς να τους λείπει κάτι όσον αφορά την αδρεναλίνη που προσφέρει η ταχύτητα μέσα στη στροφή. Άμπρα κατάμπρα, λοιπόν, από τη Honda και ιδού η μαγική συνταγή του νέου CB500F!
ΤΙΜΗ: 6.850€
Όλα τα στοιχεία για το Honda CB500F ΕΔΩ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πόσο sport touring είναι τελικά το CFMoto 400GT;
Ποια είναι η μυστική συνταγή της Honda που κάνει το CB500X τόσο αγαπητό στον κόσμο;