Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Λίγο η πίεση της δουλειάς, λίγο η ένταση της καθημερινότητας με έκαναν να ξεχάσω ότι είχα να παραλάβω τη Η νέα Honda CB125F έρχεται σε τρία χρώματα στην τιμή των 2.690€Honda CB125F από τα κεντρικά της εταιρείας. Μεσημέρι Παρασκευής, με τον ήλιο του Μαΐου να καίει πάνω από το κεφάλι μου κοίταζα το CB από μακριά περιμένοντας να ολοκληρωθεί η γραφειοκρατική δουλειά για να ανέβω στη σέλα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κοιτάζοντας τη νέα μικρή μοτοσικλέτα της Honda δεν μπορείς παρά να σκεφτείς πως πρόκειται για ένα δίκυκλο το οποίο δε “συμμετέχει” στη νέα μόδα που θέλει τις μικρές μοτοσικλέτες γεμάτες με ένα… σκασμό συστήματα, gadget και εμφανισιακές φαμφάρες. Ακολουθεί έναν δικό του δρόμο – το δρόμο της απλότητας προσφέροντας την ποιότητα της Honda σε ένα λιτό και απέριττο πακέτο.

Μικρές διαστάσεις και ποιότητα στην κατασκευή δημιουργούν το σωστό μείγμα με τη σφραγίδα της Honda.

Κατασκευάζεται στην Ιταλία για λογαριασμό της Honda

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεφυλλίζοντας τα χαρακτηριστικά του Honda CB125F θα έκοβα το χέρι μου ότι η μοτοσικλέτα Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω είναι τεχνολογίας LEDκατασκευαζόταν σε κάποια από τις ασιατικές χώρες που έχει έδρα η Honda, αλλά πλανήθηκα πλάνην οικτρά. Η μοτοσικλέτα κατασκευάζεται στην Ιταλία, κάτι που δείχνει επίσης το πόσο η Honda πιστεύει στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα η οποία έχει έναν και μόνο στόχο – να γίνει το απόλυτο δίκυκλο για τις καθημερινές σου μετακινήσεις με άνεση, οικονομία και ασφάλεια.

Όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία παραλαβής της μοτοσικλέτας επιτέλους πήρα το κλειδί και ανέβηκα στη σέλα του CB. Η πρώτη εντύπωση ήταν πως η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι όντως Honda, αισθάνεσαι άμεσα σαν στο σπίτι σου, τα βρίσκεις όλα χωρίς εκπλήξεις και όλα είναι ποιοτικά. Μπροστά σου έχεις μια LCD οθόνη, σύγχρονη με πολλές ενδείξεις. Τα χειριστήρια είναι μαλακά, ιδιαίτερα ο συμπλέκτης, ενώ οι διακόπτες είναι αναβαθμισμένοι.

Κινητήρας με τεχνολογία eSP για μείωση των τριβών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύγχρονος κινητήρας με μειωμένο βάρος κατά 7 κιλά

Καλά όλα τα παραπάνω όμως αυτό που μας ενδιαφέρει σε μια μοτοσικλέτα σαν το CB125F είναι το πως συμπεριφέρεται στην καθημερινή τριβή μαζί του. Βασικό του κομμάτι είναι ο νέος κινητήρας eSP των 124 κ.εκ. ο οποίος παραμένει αερόψυκτος. Η ισχύς του φτάνει τους 10,7 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. ενώ η ροπή είναι στα 11 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ψεκασμού, ενώ το κιβώτιο είναι 5τάχυτο!

Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου μηχανικού συνόλου είναι η ομαλή λειτουργία του, η ανάλαφρη Στη θέση της μίζας έχει τοποθετηθεί γεννήτρια (ACG) για αθόρυβη και άμεση εκκίνηση του κινητήρααίσθηση που δίνει στον αναβάτη και η προθυμία στο ανέβασμα των στροφών. Το βάρος του κινητήρα είναι χαμηλότερο κατά 7 κιλά από το προηγούμενο σύνολο κάτι που έχει βοηθήσει στο συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας η οποία βρίσκεται στα 117 κιλά. Σου δίνει εύκολα την αίσθηση ότι θα δουλεύει για πάρα πάρα πολλά χρόνια χωρίς να ζητήσει να αλλάξεις ούτε μία βίδα, ενώ και στο κιβώτιο ταχυτήτων μπορείς να ανεβάζεις για να κατεβάζεις σχέσεις χωρίς να παραπονεθεί για ατελείωτα 24ωρα.

Η Honda έχει τοποθετήσει και σύστημα Alternating Current Generator (ACG) στη μίζα της μοτοσικλέτας ώστε η εκκίνηση του να γίνεται ακόμα πιο ομαλά. Πατώντας το κόκκινο μπουτόν της μίζας δεν ακούς το χαρακτηριστικό ήχο που έχουμε συνηθίσει και χωρίς να το καταλάβεις το μοτέρ έχει έρθει στη ζωή. Ουσιαστικά ο κινητήρας του CB125 είναι αυτό που καθορίζει και την ταυτότητα της μοτοσικλέτας. Άθραυστο, οικονομικό, απροβλημάτιστο.

Εξαιρετική η συμπεριφορά του στο δρόμο με έμφαση στην ευελιξία και την άνεση.

Ευέλικτο και ευχάριστο στο δρόμο

Με τον ήλιο του Μαΐου να συνεχίζει να καίει πάνω το κεφάλι μου αποφάσισα να επιστρέψω στο γραφείο όχι Ένας δίσκος εμπρός 240mm και ταμπούρο πίσω αναλαμβάνουν την επιβράδυνση του CB125Fαπό το συνηθισμένο δρόμο αλλά από μία πιο πυκνή από κίνηση διαδρομή. Το CB βρέθηκε στο στοιχείο του καθώς στην κίνηση της πόλης και στις ασφυκτικές συνθήκες είναι που θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Εδώ, η άνετη θέση οδήγησης παίζει σημαντικό ρόλο γιατί όσα και χιλιόμετρα να γράψεις την ημέρα, όσο δύσκολες και αν είναι οι συνθήκες, το σώμα σου και το μυαλό σου παραμένουν ήρεμα και ξεκούραστα. Οι αναρτήσεις χαρίζουν πολύ καλή άνεση, η πρόσφυση είναι σε εξαιρετικά επίπεδα και τα φρένα αναλαμβάνουν με προοδευτικό τρόπο να σταματήσουν ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες τη μοτοσικλέτα.

Η ευελιξία είναι το δυνατό σημείο το CB125F στην κίνηση της πόλης, αλλά δε λέει όχι και στους ανοιχτούς δρόμους έχοντας την απαραίτητη σταθερότητα να κινηθεί με ταχύτητες της τάξης των 100Km/h. Η μεγαλύτερη μάσκα εμπρός σε προστατεύει καλύτερα από τον αέρα, ενώ το μεγαλύτερο μέγεθος της μοτοσικλέτας συνολικά σε προστατεύει αρκετά καλά και γίνεσαι εύκολα αντιληπτός από τα υπόλοιπα οχήματα.

Μονός δίσκος στα φρένα εμπρός με πολύ προοδευτική απόδοση.

Ο ορισμός της εύκολης καθημερινής μετακίνησης

Το Honda CB125F έχει αποφασίσει να ακολουθήσει το δικό του δρόμο σε πολλούς τομείς και δεν Η ευτυχία είναι πράγμα απλό και λιτοδίαιτο είπε ο τεράστιος Νίκος Καζαντζάκηςπαρασύρεται από τις τάσεις της… μόδας. Η λέξη που θα το χαρακτήριζε κατάλληλα είναι η απλότητα και αυτό από μόνο του έχει μόνο θετικά, ιδιαίτερα όταν έχουμε να κάνουμε με καθημερινή μετακίνηση. Απλό, οικονομικό, ασφαλές και αξιόπιστο, αυτό το CB125F θα σε μεταφέρει καθημερινά στον προορισμό σου χωρίς να σου ζητήσει τίποτα παραπάνω από καύσιμο – αν και με την κατανάλωση που έχει θα ξεχάσεις και τα πρατήρια καυσίμων. Μικρή μοτοσικλέτα με τεράστια αξία στις αστικές μετακινήσεις – εκεί είναι που ποντάρει άλλωστε και η Honda.

ΤΙΜΗ: 2.690€

Όλα τα στοιχεία του Honda CB125F ΕΔΩ

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας.

Παρατηρείστε την κατανάλωση, 1,8 λίτρα ανά 100Km!!!

Ευρύχωρη σέλα ακόμα και για δύο άτομα με τις δύο αναρτήσεις πίσω να προσφέρουν άνεση.

Μία κανονική μοτοσικλέτα με την ευκολία ενός παπιού!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το μαγικό ραβδί της Honda ακούμπησε και το CB500F

Ανακαλύπτουμε το μεγαλείο της απλότητας στη Honda CBR650R

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης