Μετά την πρώτη εμφάνιση στην Ελλάδα της KOVE 450 Rally στα πλαίσια της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας 2024, η οποία είχε έρθει αεροπορικώς, έφτασε η στιγμή για την έναρξη της διάθεσής στην ελληνική αγορά των μοτοσυκλετών που είχαν προ-παραγγείλει οι λάτρεις της Off-Road οδήγησης.

Ήδη οι πρώτες KOVE 450 Rally γράφουν χιλιόμετρα εντός και εκτός δρόμων με τους ιδιοκτήτες τους να απολαμβάνουν τον μοναδικό συνδυασμό αγωνιστικών δυνατοτήτων και τον πλήρη εξοπλισμό για καθημερινή χρήση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

KOVE 450 Rally

KOVE 450 RALLY 

Η νέα KOVE 450 Rally μπορεί να αντιμετωπίσει με την ίδια αποτελεσματικότητα τους προκλητικούς αμμόλοφους της ερήμου, το αφιλόξενο αστικό περιβάλλον και κάθε είδους χωμάτινες διαδρομές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με πλήρη εξοπλισμό το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 145 κιλά, χάρη στην τεχνογνωσία και την εμπειρία της KOVE από την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας μέσα από τους πιο απαιτητικούς αγώνες rally του κόσμου.

Ο κινητήρας είναι ένας σύγχρονος μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους αποδίδει 42 ίππους και 35Nm ροπής, προοδευτικά κατανεμημένη σε όλο το φάσμα των στροφών.

Η έγχρωμη TFT οθόνη της 450 Rally είναι τοποθετημένη ψηλά για εύκολη ανάγνωση, στα πρότυπα των οργάνων των rally μοτοσυκλετών, με πλήρεις ενδείξεις και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης, τόσο για τις καθημερινές διαδρομές του όσο και για τις εξερευνήσεις στους χωματόδρομους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14L είναι διαιρεμένο σε δύο τμήματα με ξεχωριστές τάπες ανεφοδιασμού κατανέμοντας το βάρος από το καύσιμο χαμηλά προκειμένου να μειωθεί το ύψος του κέντρου βάρους.

Ταυτόχρονα, η KOVE 450 Rally διαθέτει συμπληρωματικό δοχείο υγρών, πίσω και κάτω από τη σέλα, χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών Rally μοτοσυκλετών.

Ολόκληρη η σχεδιαστική φιλοσοφία της 450 Rally, ακολουθεί τις απαιτήσεις και τη λειτουργικότητα που διαθέτουν οι μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται στο δυσκολότερο πρωτάθλημα του κόσμου και καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα δυνατοτήτων, από το ταξίδι στην άσφαλτο μέχρι την εξερεύνηση δύσβατων χωμάτινων διαδρομών.

Τα αλουμινένια καβαλέτα του μεταβλητής διατομής τιμονιού επιτρέπουν τη ρυθμιστή του σε ότι αφορά την κλίση για να προσφέρει τον καλύτερο δυνατό μοχλό στον αναβάτη, είτε οδηγεί καθιστός στη σέλα, είτε όρθιος στα μαρσπιέ.

Το ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 240mm (Low Seat Version) ή 289mm (Ηigh Seat Version) είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και ο εμπρός δίσκος των 288mm συνδυάζεται με μια ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα με δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό ή πλήρως.

Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και συνεργάζεται άριστα με το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, δημιουργώντας ένα ενιαίο και συμπαγές σύνολο που εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά κάτω από όλες τις συνθήκες, ενώ το πίσω δισκόφρενο έχει διάμετρο 240mm.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 450 Rally

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, 449c με 4 βαλβίδες.
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ : 94.5mm x 64mm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI
ΚΙΒΩΤΙΟ: 6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ: 42PS / 8.500rpm
ΡΟΠΗ: 35Nm / 6.500rpm
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 4,6L / 100km (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 14 L
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΔΟΧΕΙΟ ΥΓΡΩΝ: 16 L
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 2190 x 805 x 1420
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1475mm (Low Seat) – 1490mm (High Seat)
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ: 260mm (Low Seat) – 310mm (High Seat)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 910mm (Low Seat) – 960mm (High Seat)
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟ): 145 kg
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ: 29°
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ: Δίσκος 288mm, με διπίστονη δαγκάνα + ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Δίσκος 240mm, με μονοπίστονη δαγκάνα + ΑBS
ABS: Δικάναλο, BOSCH 9.1MB
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ): Ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι (240mm Low Seat – 289mm High Seat)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: MONOSHOCK – Πλήρως ρυθμιζόμενη
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.: 90/90-21 54R
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.: 140/80-18 70R

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης