Οι FNG Works από τη Μαλαισία – ένα συνεργείο που φημίζεται για τα παλαβά του project- σχεδίασαν και κατασκεύασαν ένα custom παπί Honda C70 που έχει φτιαχτεί από έναν τρελό μηχανικό custom κατασκευών και που φοράει μονοκύλινδρο κινητήρα 600cc.
To C70 των 600 κυβικών των FNG Works δεν είναι καινούρια υπόθεση, καθώς πάνε δυο χρόνια από τότε που ολοκληρώθηκε η κατασκευή του αλλά ακόμα και σήμερα «δεν το χωράει ο νους μας». Το Super Cub -αυτό που λέμε εμείς «παπί»- είναι ως γνωστόν το σημαντικότερο ίσως δίτροχο στον κόσμο και σίγουρα το πιο καλοπουλημένο.
Η Honda άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι έβλεπαν τις μοτοσικλέτες – αρχής γενομένης στις ΗΠΑ, με την εμφάνιση της διαφημιστικής καμπάνιας της δεκαετίας του 1960 που έλεγε «Συναντάτε τους καλύτερους ανθρώπους πάνω σε μια Honda». Έκτοτε, η Honda πούλησε πάνω από 100 εκατομμύρια παπιά, σε πολλές παραλλαγές, ανά την υφήλιο. Το παπί αυτό που παρουσιάζουμε δεν έχει καμία σχέση με αυτά που ξέρουμε. Λέγεται «Papa Jahat« ή -αν θέλετε- «Μπάρμπα-Σατανάς», σε ελεύθερη μετάφραση και ο νοών νοείτω.
Πρόκειται για ένα ταπεινό Honda C70 που έχουν κρεμάσει πάνω του έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 600cc από Honda XR. Όλα ξεκίνησαν με τον Irwann Cheng, επικεφαλής των FNG Works, να αναλαμβάνει την πρόκληση για ένα τρελό παπί. Ο Irwann αρέσκεται στο να σπαταλάει τον χρόνο του επινοώντας πρωτότυπες κατασκευές, από έπιπλα μέχρι μοτοσικλέτες. «Θα δημι ουργήσω ένα σύνολο από ανταλλακτικά παπιού, βάζοντας πάνω του έναν μεγάλο κινητήρα» είπε και ξεκίνησε να δημιουργεί.
Βρήκε πρώτα ένα παλιό Honda C70 Honda και μετά θυμήθηκε ένα άλλο custom garage από την Ιαπωνία που έβαζε 250άρηδες κινητήρες πάνω σε C70. Δεν ήθελε να αλλάξει πολύ το πλαίσιο και τη γεωμετρία του συνόλου, ώστε να φαίνεται η «παπίσια» καταγωγή του. Ενισχύσεις, κολλήσεις, μετατροπές και ένας κινητήρας με «δότη» ένα XR 600 και ιδού ο Μαλαισιανός Papa Jahat 600.
Τώρα το πώς στέκεται στον δρόμο και πως οδηγείται, πώς στρίβει και πώς φρενάρει είναι άλλη υπόθεση… Το πιθανότερο είναι ότι δεν κάνει τίποτε απ’ αυτά που αναφέραμε σωστά.
Πηγή: Motorbike.gr