Λίγες εβδομάδες πριν την επίσημη παρουσίαση του νέου V-Strom 1000, η Suzuki έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας.
Το καινούριο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας, έχει πιο δυναμική και κομψή εμφάνιση και είναι ελαφρύτερο κατά οκτώ κιλά σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, με το βάρος του να ανέρχεται στα 228 κιλά, το χαμηλότερο της κατηγορίας.
Το πλαίσιο είναι ένα καινούριο αλουμινένιο δύο δοκών, με το μεταξόνιο να φθάνει τα 1.555 χλστ. Οι αναρτήσεις, αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, με το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ να είναι και αυτό ρυθμιζόμενο προς την απόσβεση συμπίεσης και την προφόρτιση ελατηρίου.
Ο δικύλινδρος V κινητήρας είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα (1.036 κ.εκ.) και αποδίδει 100 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 10,5 κιλά ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Το μοτέρ διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, με την εταιρεία να ανακοινώνει μόλις 4.79 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και αυτονομία 417 χλμ.
Η Suzuki έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτα στις στροφές και την άνεση στον ανοικτό δρόμο, εφοδιάζοντας το V-Strom με σύστημα Traction Control δύο σταδίων και με μια ζελατίνα που ρυθμίζεται σε ύψος και κλίση.
Το νέο V-Strom 1.000 θα προσφέρεται σε τέσσερα χρώματα (λευκό, μαύρο, κόκκινο και καφέ), με το λανσάρισμα του να ξεκινά στις αρχές του 2014.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος