Του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε έναν συναρπαστικό Αγώνα ο Ισπανός έθεσε τον Razgatlioglu υπό αμείλικτη πίεση πριν το #54 πέσει στον 17ο γύρο στη στροφή 3 για να δώσει στον Bautista μια επιπλέον διαφορά 25 βαθμών στην κούρσα του Τίτλου. Ο Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) ολοκλήρωσε μια αξιοσημείωτη αλλαγή την Κυριακή καθώς έγραψε ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MOTUL FIM Superbike με τη 18η νίκη του στη σεζόν 2023 καθώς ο αντίπαλος του Τίτλου Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) έπεσε από το προβάδισμα που είχε, αφού αρχικά αντιστεκόταν στην πίεση από τον κυρίαρχο Πρωταθλητή. Έτσι έδωσε στον Bautista μια επιπλέον διαφορά 25 βαθμών στην κατάταξη του Πρωταθλήματος καθώς ο #1 έγραψε το όνομά του στα βιβλία ρεκόρ.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΑΧΗΣ ΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ: Ο Bautista ανακόπτει την ορμή του Razgatlioglu

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Bautista δεν ξεκίνησε καλά από τη γραμμή εκκίνησης καθώς τα φώτα έσβησαν, αλλά παρ’ όλα αυτά βρέθηκε στο προβάδισμα κατευθυνόμενος προς τη στροφή 1. Στα πρώτα στάδια, ο Razgatlioglu και ο Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) αγωνίστηκαν σκληρά για τη 2η θέση με τον Rea να κάνει μια κίνηση στο #54 στο πρώτο chicane στον 4ο γύρο πριν ο Πρωταθλητής του 2021 ανταποκριθεί σχεδόν αμέσως. Από εκεί, το αστέρι της Yamaha έκλεισε το κενό με τον Bautista, και είχαν μια συναρπαστική μάχη. Το ζευγάρι συχνά προσπαθούσε να αλλάξει θέση με τον Razgatlioglu να διεκδικεί το προβάδισμα στον 7ο γύρο στη στροφή 13, με τον Bautista να παραμένει κοντά και να προσπαθεί να κάνει μια κίνηση στη στροφή 1, αλλά ο Τούρκος σταρ μπόρεσε να ανταποκριθεί στο φρενάρισμα πριν το εσάκι 1-2. Στον 12ο γύρο, η τακτική του Bautista άλλαξε καθώς προσπάθησε να περάσει τον αντίπαλό του στη στροφή 20 από την εσωτερική, αλλά ο αναβάτης της Yamaha απάντησε στην στροφή 21, προτού το ζευγάρι παλέψει και πάλι στο φρενάρισμα για τη στροφή 1.

Ωστόσο, στον 17ο Γύρο, ο αγώνας του Razgatlioglu έφτασε στο τέλος του. Είχε ένα highside καθώς βγήκε από τη στροφή 2 μπαίνοντας στη στροφή 3 που τον ανάγκασε να αποσυρθεί ενώ προηγείτο. Αυτό επέτρεψε στον Bautista να διεκδικήσει τη νίκη για περισσότερα από τέσσερα δευτερόλεπτα διαφορά και να κερδίσει 25 επιπλέον βαθμούς έναντι του αντιπάλου του, με τη διαφορά στο Πρωτάθλημα να αυξάνεται στους 74 βαθμούς.

Η νίκη του αυτή ήταν η 50η του στο WorldSBK, αλλά ήταν επίσης ιστορική: η 18η νίκη της σεζόν του σημαίνει ότι πλέον έχει κερδίσει περισσότερους αγώνες σε μια σεζόν από οποιονδήποτε άλλο αναβάτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ PODIUM: 0.134s μεταξύ τριών αναβατών

Η μάχη για τον δεύτερο κρίθηκε στο νήμα με τρεις αναβάτες να χωρίζονται με 0.134 δευτερόλεπτα κατά μήκος της γραμμής. Ο Rea ήταν δεύτερος μετά την πτώση του Razgatlioglu, αλλά ο ρυθμός του ήταν πιο αργός από του Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) και του Axel Bassani (Motocorsa Racing) καθώς οι δύο Ιταλοί πλησίασαν την Kawasaki. Στον τελευταίο γύρο, ο Petrucci πέρασε από το εξωτερικό της στροφής 21 και έκανε πολύ καλύτερη πορεία στην ευθεία για να κερδίσει τον Rea παίρνοντας τη 2η θέση με μόλις 0.073 δευτερόλεπτα διαφορά. Ο Bassani, ο οποίος έχασε πολύ χρόνο όταν πέρασε μέσα από το χαλίκι στο chicane στα πρώτα στάδια, ήταν 0.061 δευτερόλεπτα από το βάθρο. Η δεύτερη θέση έδωσε στον Petrucci το τρίτο του βάθρο στο WorldSBK και το δεύτερο στον Γύρο της Τσεχίας, ενώ ο Rea ανέβηκε σε 256 βάθρα καριέρας.

Ο Johny Rea (65) φάνηκε ότι θα μπορούσε να πάρει τη 2η θέση, στην αρχή με μάχη με τους Rinldi (21) και Gerdner (87)

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΣΤΥΛ: ανεβαίνοντας στην κατάταξη  

Ο Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) εξασφάλισε την 5η θέση μετά την απομάκρυνση από τον αγώνα για το βάθρο στα τελευταία στάδια, ενώ ο Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) ολοκλήρωσε το δυνατότερο Σαββατοκύριακο της καριέρας του στο WorldSBK με την 6η θέση, καθώς τερμάτισε με τρία δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rinaldi. Ο Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) ανέκαμψε από την πτώση του στο Tissot Superpole Race για να τερματίσει στην 7η θέση. Ήταν μπροστά από τον Scott Redding (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) στην 8η θέση, του καλύτερου αναβάτη της BMW, ενώ ο Xavi Vierge (Team HRC) ήταν ο πρώτος για τη Honda με την 9η θέση του. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Loris Baz (Bonovo Action BMW).

O Danilo Petrucci πήρε το βάθρο, όπως και χθες!

ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ: πτώση, αλλά βαθμοί

Ο Rookie Dominique Aegerter (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) απείχε μόλις μισό δευτερόλεπτο από μια θέση στην πρώτη δεκάδα καθώς έφτασε στην 11η θέση, ενώ κέρδισε τη μάχη από τον Iker Lecuona (Team HRC). Ο Ισπανός αναβάτης βρισκόταν λιγότερο από ένα δέκατο μακριά από τον διπλό πρωταθλητή WorldSSP καθώς τερμάτισε 12ος, ενώ ο Philipp Oettl (Team GoEleven) και ο Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) μονομάχησαν για τη 13η θέση. Ο Lowes ήταν στην πρώτη δεκάδα στα πρώτα στάδια, αλλά έπεσε κάτω, πριν επιστρέψει στην 14η θέση, 16 δευτερόλεπτα μακριά από τον Michael van der Mark (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) που ολοκλήρωσε τον γύρο της επιστροφής του στους βαθμούς.

 

Οι έξι πρώτοι του WorldSBK Race 2:

1. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati)

2. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) +4.652s

3. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +4.725s

4. Axel Bassani (Motocorsa Racing) +4.786s

5. Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) +7.538s

6. Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team) +10.717s

 

Ταχύτερος Γύρος:

Toprak Razgatlioglu (Yamaha), 1’31.951 s.

 

Βαθμολογία πρωταθλήματος

1. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) 427 βαθμοί

2. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) 353

3. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 251

4. Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) 227

5. Axel Bassani (Motocorsa Racing) 207

6. Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) 155

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης