Του Νίκου Βιτσιλάκη

Είναι αλήθεια πως έλειπε από τη γκάμα των κλασσικών μοτοσυκλετών της Triumph και είναι γεγονός ότι φέρει ένα όνομα πολύ βαρύ για την ιστορία της αγγλικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για το αναμενόμενο -όπως όλα δείχνουν- Speed Twin, ένα ασυνήθιστο μοντέλο με χαρακτήρα streetfighter και εμφάνιση vintage. Δεν είναι νέο το όνομα για την Triumph, καθόσον το είχε χρησιμοποιήσει σε μια σημαντική, όπως αποδείχθηκε στο πέρασμα του χρόνου, μοτοσυκλέτα της, την πρώτη δικύλινδρη του εργοστασίου πίσω στο 1937. Εκείνη τη χρονιά την είχε παρουσιάσει στην τοπική έκθεση μοτοσυκλέτας και την έβγαλε στην παραγωγή αμέσως μετά (1938), αλλά ο πόλεμος ήταν αυτός που το 1940 σταμάτησε την παραγωγή της. Ελάτε όμως που η εμπορική της πορεία, έστω και για εκείνα τα 2-3 χρόνια, ήταν τεράστια, οπότε με το τέλος των εχθροπραξιών ξαναμπήκε στη γραμμή παραγωγής και παρέμεινε εκεί για σχεδόν 20 χρόνια (1947 – 1966).

Στις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο βλέπουμε ένα Truxton R 1200 που του έχουν αφαιρέσει το φέρινγκ και του έχουν τοποθετήσει ένα ψηλό τιμόνι, όπως επίσης και δύο μονούς προβολείς, στα πρότυπα όλων των μοντέλων streetfighter της Triumph (Street Triple και Speed Triple). Μόνο που αυτά τα “Triple” έχουν τρικύλινδρο κινητήρα με πολλά άλογα, ενώ στην περίπτωση του νέου Speed Twin μιλάμε για δικύλινδρο σύνολο, πάντα υγρόψυκτο, με έμφαση στη ροπάτη λειτουργία και όχι στα ξεσπάσματα ψηλά στο κόκκινο του στροφόμετρου. Άλλη οπτική αλλαγή σε σχέση με το Thruxton παρατηρούμε στην εξάτμιση, που στο επερχόμενο μοντέλο διαθέτει ένα τελικό έναντι δύο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά στους τροχούς, το πρωτότυπο των φωτογραφιών εμφανίζεται με 18αρα ακτινωτή ζάντα πίσω και χυτή 17αρα μπροστά! Προφανώς το εργοστάσιο είναι σε φάση εξέλιξης του μοντέλου και δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι πρόκειται να εφαρμόσει. Πάντως, πληροφορίες από έγκυρες πηγές μας λένε πως το μοντέλο στην τελική του μορφή θα χρησιμοποιεί χυτές αλουμινένιες με διάμετρο 17 ιντσών, πως οι δύο προβολείς θα γίνουν ένας και πως η ανάρτηση θα είναι πλέον συμβατικής τεχνολογίας. Μετά τις 2 Οκτωβρίου, όταν και το μοντέλο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Κολωνίας, θα τα ξέρουμε όλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης