Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Δεν είναι η πρώτη φορά που μας απασχολεί το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά αυτήν τη φορά φαίνεται πως Αρχικά το μοντέλο ονομάστηκε CB1100X το οποίο στην πορεία έγινε NT1100έχουμε μπει στην τελική ευθεία πριν την παρουσίασή του. Μιλάμε φυσικά για τον αντικαταστάτη του Crossrunner το οποίο στη μορφή του VFR800X πλέον δεν υπάρχει και η Honda θέλει να προσφέρει μια φρέσκια λύση στην κατηγορία με την έλευση του NT1100.
Ο παλιός V4 κινητήρας πλέον του προηγούμενου μοντέλου δεν περνάει τις προδιαγραφές Euro5 και η Honda επιλέγει τη σίγουρη λύση του δικύλινδρου σε σειρά συνόλου των 1.084 κ.εκ. του Africa Twin. Η μοτοσικλέτα θα είναι ξεκάθαρα sport touring, ελαφρώς ψηλότερη, με τροχούς 17 ιντσών και προσανατολισμό στην άσφαλτο και το ταξίδι. Θα είναι λίγο πιο μικρή σε μέγεθος από το Africa, αλλά λίγο πιο βαριά καθώς θα φτάνει τα 237 κιλά.
Ίσως, δούμε το νέο μοντέλο με σύστημα ραντάρ
Το νέο NT1100 αναμένεται να βγαίνει σε δύο εκδόσεις. Η μία θα είναι η πιο απλή με το μηχανικό κιβώτιο Το νέο NT1100 αναμένεται να έχει και σύστημα φωνητικών εντολών της Hondaταχυτήτων και η δεύτερη θα είναι η πλήρης με το DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Honda. Στον εξοπλισμό αναμένεται να έχουμε πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών με IMU έξι αξόνων, ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα αυτόματης ρύθμισης ταχύτητας, σύστημα φρένου του κινητήρα και πολλά άλλα.
Η Honda ίσως έχει ετοιμάσει και μια ακόμα έκπληξη για το συγκεκριμένο μοντέλο τοποθετώντας σύστημα ραντάρ με adaptive cruise control και σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου. Όλα αυτά μένει να επιβεβαιωθούν, αλλά το σίγουρο είναι ότι μέσα στο 2022 θα έχουμε το νέο μοντέλο έτοιμο να το απολαύσουμε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτό είναι το πιο ζηλευτό Honda CB1000R
Το ηλεκτρικό scooter της Honda που κοστίζει κάτω από 1.000€!