Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η Honda με περηφάνια είχε επαναφέρει το ιστορικό της μοντέλο CB1100 RS πριν από μερικά χρόνια Ο λόγος που η Honda αποφάσισε να σταματήσει τον αερόψυκτο κινητήρα έχει να κάνει με τους αυστηρούς κανονισμούς ρύπων.δείχνοντας το δρόμο σε μια σειρά από ρετρό κλασικά μοντέλα που ακολούθησαν από όλους τους κατασκευαστές. Πλέον το συγκεκριμένο μοντέλο δε θα βγει ξανά στην παραγωγή με τη συγκεκριμένη διάταξη, με την Honda να ετοιμάζει την τελευταία έκδοση.
Η CB1000RS Final Edition ανακοινώθηκε από την Honda Taiwan μέσω twitter σε ένα post το οποίο δείχνει έναν αναβάτη να βγάζει από το γκαράζ του ένα CB1000EX και στο τέλος της σκηνής εμφανίζεται η φράση “CB1100 EX/CB1100 RS Final Edition Coming Soon…”.
Επόμενο project για την Honda είναι ένα CB1100 με υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο κινητήρα!
Η τελευταία σκηνή μας δείχνει από κοντά τους αεραγωγούς του αερόψυκτου κινητήρα του CB και αυτό είναιΕίναι μια καλή ευκαιρία να δούμε την υδρόψυκτη έκδοση του ρετρό CB1100RS τα επόμενα χρόνια! το μοναδικό στοιχείο για τα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας. Ο συγκεκριμένος κινητήρας δε θα συνεχίσει να παράγεται από την Honda με αποτέλεσμα η FInal Edition να αποκτά ιδιαίτερη σημασία.
Η μοτοσικλέτα θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρωματισμούς, έναν μπλε και έναν κόκκινο. Το στυλ του παραμένει έντονα cafe racer με στρογγυλούς καθρέπτες και χρωμιωμένα εξαρτήματα παντού. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό σε ποιες χώρες θα είναι διαθέσιμο το συγκεκριμένο μοντέλο, ωστόσο αποτελεί ένα κομμάτι της ιστορίας της Honda και συνολικά της μοτοσικλέτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η μελωδία της ευτυχίας από κινητήρες μοτοσικλετών Honda
“Κύριε πρέσβη, μας κακομαθαίνετε” – Το Honda SH 350 είναι το Ferrero Rocher των scooter!