Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Τα περισσότερα νέα μοντέλα που έχουμε δει φέτος έχουν παρουσιαστεί στο Πεκίνο και δεν αφορούν μόνοΤα κλιπόν δίνουν μια cafe racer αισθητική στο 700 CL-X μάρκες που έχουν την κεντρική τους δραστηριότητα στην Ασία. Ακόμα και η Piaggio στο Πεκίνο επέλεξε να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό One, ενώ η Triumph με τη σειρά της πρώτα παρουσίασε το νέο Speed Twin στην αγορά της Ιαπωνίας.
Ακόμα λοιπόν ένα νέο μοντέλο είδαμε να παρουσιάζεται στην ασιατική πρωτεύουσα και δεν είναι άλλο από την έκδοση Sport του εξαιρετικού CFMoto CL-X. Το πρωτότυπο που είχαμε δει πριν από έναν χρόνο δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα και ουσιαστικά μερικές αισθητικές αλλαγές είναι εκείνες που το κάνουν να ξεχωρίζει στην τελική έκδοση παραγωγής.
Δικύλινδρος κινητήρας 75 ίππων
Τα γραφικά για παράδειγμα είναι διαφορετικά, πιο ντελικάτα, ενώ πολλά εξαρτήματα έχουν carbon Περιμένουμε ακόμα μια έκδοση του 700 CL-X, λίγο πιο adventureχρωματισμό. Διαφορετικό σε σχέση με την έκδοση scrambler είναι το τιμόνι το οποίο είναι πιο χαμηλό με τους καθρέπτες να βρίσκονται στα άκρα του. Η οθόνη TFT είναι πλέον καλυμμένη με ένα mini φέρινγκ, ενώ η σέλα δεν έχει χώρο για τον συνεπιβάτη.
Οι τροχοί είναι καινούριοι και συνοδεύονται από δίσκους 300mm και ABS στα φρένα. Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά των 693 κ.εκ. με απόδοση 75 ίππους και ροπή στα 68Nm. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, ενώ οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες της KYB. Αυτό που μένει να μάθουμε για το ενδιαφέρον μοντέλο της CFMoto είναι το πότε θα έρθει στη χώρα μας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ