Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Πάνω σε ένα πολύ πρωτοποριακό σύστημα ασφάλειας φαίνεται πως δουλεύει η BMW για τις μοτοσικλέτες Ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα όσον αφορά την ασφάλεια!τις. Πρόκειται για έναν μηχανισμό ο οποίος είναι σε θέση να αναλύσει την κατάσταση της ασφάλτου εμπρός και να προβλέψει το ποσοστό της πρόσφυσης που είναι διαθέσιμο στα επόμενα μέτρα της διαδρομής της μοτοσικλέτας.
Με μια σειρά από ραντάρ και αισθητήρες η μοτοσικλέτα είναι σε θέση να αναγνωρίσει το ποσοστό πρόσφυσης που έχει η άσφαλτος και άμεσα να προσαρμόσει το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και του ABS έτσι ώστε να προστατέψει τον αναβάτη σε περίπτωση φρεναρίσματος ή ανοίγματος του γκαζιού.
Στο παιχνίδι και αισθητήρες ήχου
Η κάμερα εμπρός είναι συνδεδεμένη με την κεντρική μονάδα ελέγχου η οποία επεξεργάζεται σε πραγματικό Σίγουρα το σύστημα θα λειτουργεί με συγκεκριμένα ελαστικά που θα προτείνει η BMW.χρόνο την τρισδιάστατη εικόνα με μεγάλη λεπτομέρεια. Έχοντας έτοιμες τιμές αναφοράς το σύστημα είναι ικανό να αντιληφθεί σε τι κατάσταση βρίσκεται ο δρόμος και να αλλάξει τις παραμέτρους της μοτοσικλέτας.
Εκτός όμως από οπτική το σύστημα έχει και ακουστική ανάλυση. Υπάρχουν αισθητήρες ήχου οι οποίοι αναλύουν το πάτημα του ελαστικού στην άσφαλτο και είναι σε θέση να αντιληφθούν διαφορές που μπορεί να υπάρξουν στην τριβή. Φυσικά παράμετροι όπως η πίεση στα ελαστικά, η ταχύτητα της μοτοσικλέτας, η κλίση της μοτοσικλέτας και η ροπή της μοτοσικλέτας μπαίνουν στην εξίσωση προκειμένου σε πραγματικό χρόνο να γίνεται ανάλυση.
Το σύστημα που εξελίσσει η BMW αποδεικνύει πως πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση της ασφάλειας, ενός τομέα που βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο από τη γερμανική φίρμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το εντυπωσιακό flat track της BMW
Τα τσακάλια της Τετάρτης || Λεωνίδας Παπαδημητρίου «Ο θαλασσόλυκος»