Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η πρώτη μεγάλη μοτοσικλέτα της CFMoto είναι γεγονός με τις επίσημες φωτογραφίες να την επιβεβαιώνουν. Η συνεργασία CFMoto-KTM υπάρχει από το 2014.Είχαμε παρακολουθήσει την εξέλιξη του συγκεκριμένου μοντέλου τους προηγούμενους μήνες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να το δούμε στην τελική του μορφή, έτοιμο να βγει στις βιτρίνες των καταστημάτων.
Το σημείο κλειδί του μεγαλύτερου σε κυβισμό μέχρι στιγμής δίκυκλου της CFMoto είναι η συνεργασία της με την KTM. Από το 2014 υπάρχει συνεργασία μεταξύ των δύο εργοστασίων (Zhejiang Chunfeng είναι η κινεζική εταιρεία της οποίας μέλος είναι η CFMoto) σε τεχνογνωσία και υλικά όπως και στην κατασκευή των Duke 125, 200 και 390, τα οποία παράγονται στην Κίνα.
Με… αυστριακή καρδιά!
Στην περίπτωση του MT800 ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά των 799 κ.εκ. της KTM τον οποίο Κοντά στους 90 ίππους θα είναι η ισχύς του κινητήρα της KTM…βρίσκουμε στο 790 Adventure. Η ισχύς του στην περίπτωση της αυστριακής μοτοσικλέτας φτάνει τους 95 ίππους, αλλά ακόμα στο MT800 δεν γνωρίζουμε πώς θα είναι ρυθμισμένος και τι απόδοση θα έχει. Οι αναρτήσεις επίσης είναι παρόμοιες με εκείνες του KTM με πιρούνι εμπρός της WP και μονό αμορτισέρ επίσης της WP.
Εκεί που δείχνουν να είναι διαφορετικά τα δύο μοντέλα είναι ο οδηγικός προσανατολισμός. Το KTM είναι σαφώς πιο εκτός δρόμου μοτοσικλέτα σε αντίθεση με το CFMoto, που είναι περισσότερο μοτοσικλέτα δρόμου. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, οι ζάντες είναι με ακτίνες, ενώ τα ελαστικά είναι προσανατολισμένα για άσφαλτο. Το φέρινγκ είναι μεγαλύτερο και δείχνει να καλύπτει πλήρως τον αναβάτη, ενώ η σέλα είναι σχεδιαστικά διαφορετική και χαμηλότερη.
Η μοτοσικλέτα της CFMoto ακόμη δεν γνωρίζουμε αν θα έρθει στην Ελλάδα, αλλά σίγουρα από τις εικόνες και μόνο δείχνει εξαιρετική πρόταση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το πρώτο ηλεκτρικό scooter της CFMoto