Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η KTM ακόμα δεν έχει ανακοινώσει τον ερχομό των νέων 1290 Super Adventure για το 2021, ωστόσο Διαφορετικό ρεζερβουάρ με ηλεκτρονική τάπαδιέρρευσαν στην Αμερική οι πρώτες πληροφορίες για το αναβαθμισμένο μοντέλο. Οπτικά δεν υπάρχει κάτι ακόμα, ωστόσο υπάρχουν στοιχεία της μοτοσικλέτας τα οποία θα δούμε τη χρονιά που μας έρχεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι προδιαγραφές Euro5 θα φέρουν αλλαγές στο σύστημα εξάτμισης το οποίο θα διαθέτει 3 αισθητήρες λάμδα και δύο καταλύτες. Η ισχύς θα παραμείνει στους 160 ίππους αλλά η μέγιστη ροπή θα μειωθεί λίγο. Το σύστημα ψύξης πλέον θα αποτελείται από δύο ψυγεία, διαφορετική θα είναι η σχεδίαση του φίλτρου αέρος, ενώ νέο θα είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων της Pankl όπως ακριβώς το νέο Super Duke R.

Για την ώρα μόνο σχέδια έχουμε για το νέο Super Adventure

Ηλεκτρονικά, φρένα και αναρτήσεις δεν αλλάζουν…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλαίσιο είναι εντελώς καινούριο, πάντα χωροδικτύωμα χρωμίου-μολυβδενίου, με τον κινητήρα να περιστρέφεται κατά 2 μοίρες εμπρός, κάτι που θα βοηθήσει τον εμπρός τροχό να μείνει στο έδαφος κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης. Αντίστοιχα το τιμόνι έχει μετακινηθεί προς τα πίσω, ενώ το ψαλίδι έχει μεγαλώσει ελάχιστα.

Τα συστήματα φρένων, ηλεκτρονικών και αναρτήσεων δεν θα αλλάξουν για τη νέα χρονιά, με εξαίρεση το μοντέλο S το οποίο θα διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο πιλότο (adaptive cruise control) και μεγαλύτερη οθόνη 7 ιντσών TFT στα όργανα. Ακόμα η KTM δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημα για το 2021, αλλά όπως όλα δείχνουν σύντομα θα έχουμε ολοκληρωμένες πληροφορίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης