Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Δεν μπορεί κανείς πλέον να ισχυριστεί ότι τα ηλεκτρικά πατίνια δεν έχουν μπει στη ζωή μας. Καθημερινά Οι αγώνες θα πραγματοποιούνται σε ειδικές πίστες με μήκος από 400 μέχρι 1.000 μέτρα.συναντάμε πληθώρα ηλεκτρικών πατινιών τα οποία εξυπηρετούν σύντομες αστικές μετακινήσεις χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον και την τσέπη του χρήστη.
Η λογική εξέλιξη της δημοτικότητας των πατινιών είναι οι αγώνες και φυσικά δεν θα μπορούσε να μη δημιουργηθεί ένας νέος θεσμός σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων. Μάλιστα το νέο πρωτάθλημα καλύπτεται από την Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (FIM) κάτι που σημαίνει ότι τα πράγματα είναι σοβαρά. Ο νέος θεσμός ονομάζεται eSkooter Championship και στόχος του είναι να προωθήσει τις εναλλακτικές και πιο “πράσινες” λύσεις στη μετακίνηση.
Για να τονίσει το νέο πρωτάθλημα η FIM προσέγγισε έναν πρώην αναβάτη MotoGP, τον Bradley Smith. Ο βετεράνος Βρετανός θα παίξει το ρόλο του αναβάτη εξέλιξης αλλά και το ρόλο του ανιχνευτή ταλέντων για τον καινούριο θεσμό. Ο Smith έχει αναλάβει το στήσιμο των ηλεκτρικών πατινιών τα οποία θα είναι κοινά για όλους στο πρωτάθλημα.
Βίντεο παρουσίασης του πρωταθλήματος eSkooter Championship.
Το νέο πρωτάθλημα δεν θα ακολουθήσει το αγωνιστικό ημερολόγιο του MotoGP
Η επιλογή έχει γίνει και το πατίνι που θα έχουν στη διάθεσή τους οι αναβάτες θα είναι το SX-1 της Williams Τα αγωνιστικά πατίνια είναι ικανά να ξεπεράσουν τα 100Km/h με κλίσεις στις στροφές της τάξης των 50 μοιρών!Advanced Engineering. Θυμίζουμε ότι η Williams είναι εκείνη που έχει αναλάβει την εξέλιξη του συστήματος ηλεκτροκίνησης στο ηλεκτρικό μοντέλο της Triumph. Το eSkooter είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, έχει ρυθμιζόμενη εμπρός και πίσω ανάρτηση, πολλά στοιχεία CNC από αλουμίνιο και δυναμικές επιδόσεις.
Ετοιμαστείτε λοιπόν για ένα ακόμα συναρπαστικό πρωτάθλημα το οποίο είμαι σίγουρος ότι θα αποκτήσει πολλούς φίλους αν αναλογιστούμε τα αμέτρητα ηλεκτρικά πατίνια που κυκλοφορούν στις μεγάλες πόλεις.
Ο Bradley Smith εξηγεί το ρόλο του στο νέο πρωτάθλημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι Ιάπωνες κατασκευαστές ενώνουν τις δυνάμεις τους υπέρ του υδρογόνου