Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Suzuki μάς είχε προϊδεάσει για τον ερχομό μιας αναβαθμισμένης έκδοσης του κορυφαίου γυμνού της Με νέο κινητήρα και απόδοση 152 ίππους!GSX-S 1000. Το νέο μοντέλο παρουσιάστηκε και πραγματικά έκλεψε την παράσταση έχοντας κάνει μεγάλη στροφή στους περισσότερους τομείς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο αισθητικό κομμάτι εκείνο που ξεχωρίζει με την πρώτη είναι το νέο φωτιστικό σώμα εμπρός. Διαθέτει δύο προβολείς LED οριζόντια τοποθετημένους, οι οποίοι θυμίζουν λίγο το Katana, ενώ στο πίσω μέρος η ουρά δεν έχει μεγάλες αλλαγές. Τεχνολογίας LED είναι τα φλας και το φωτιστικό σώμα πίσω.

Το πίσω μέρος είναι γνώριμο, λίγο πιο στρογγυλεμένο και με LED φώτα και φλας.

Αναβαθμισμένος Euro5 κινητήρας και νέο πακέτο ηλεκτρονικών

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας του νέου GSX-S 1000 είναι καινούριος και πληροί τις προδιαγραφές Euro5. Πρόκειται για το Τρεις επιλογές οδήγησης Active, Basic και Comfort.4κύλινδρο σύνολο των 999 κ.εκ. το οποίο έχει αυξημένη ισχύ στους 152 ίππους, με τη ροπή να είναι στα 106Nm. Παρά το γεγονός ότι η ροπή είναι μικρότερη, η καμπύλη απόδοσης είναι ακόμα πιο γεμάτη στις μεσαίες στροφές προσφέροντας καλύτερη απόκριση και πιο γραμμική λειτουργία.

Το νέο GSX-S είναι εξοπλισμένο και με νέο πακέτο ηλεκτρονικών. Το γκάζι είναι τεχνολογίας Ride-by-Wire και συνεργάζεται με νέα μονάδα ECU της Suzuki, η οποία ονομάζεται Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) και είδαμε πρώτη φορά στη Hayabusa. Η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με quickshifter και σύστημα εύκολης εκκίνησης Suzuki Easy Start, ενώ το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ρυθμίζεται σε πέντε επίπεδα.

Πλαίσιο και αναρτήσεις παραμένουν ίδια. Συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει…

Στο γυμνό της Suzuki θα βρούμε επίσης τρεις χαρτογραφήσεις στον κινητήρα, σύστημα μονόδρομου Το quickshifter είναι για ανέβασμα και κατέβασμα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.συμπλέκτη και νέα οθόνη LCD. Το πλαίσιο παραμένει ίδιο με του προηγούμενου GSX-S 1000, το ίδιο και οι αναρτήσεις της KYB, καθώς το σύνολο ήταν και παραμένει κορυφαίο σε οδική συμπεριφορά. Τα φρένα είναι της Brembo με δίσκους 310mm και ABS, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 214 κιλά.

Παραμένει άγνωστο το πότε θα δούμε στην Ελλάδα το νέο GSX-S1000, αλλά σίγουρα πρόκειται για ένα ενδιαφέρον μοντέλο με αναβαθμίσεις σε πολλά επίπεδα.

Το βίντεο παρουσίασης του Suzuki GSX-S 1000

 

Σε μαύρο χρώμα δείχνει πολύ... κακό!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Suzuki Hayabusa 2021: Ήρθε και ανεβήκαμε στη σέλα της

Καινούριος κινητήρας Euro5 για το Suzuki Burgman 400

Motul και Suzuki ενώνουν τις δυνάμεις τους ξανά στο MotoGP

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης