Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η Honda μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου CRF450R για το 2022, μας δίνει και την πιο χορταστική Οι νέες CRF450R και RX είναι βασισμένες στις αγωνιστικές CRF του πρωταθλητή MXGP Tim Gajserέκδοση RX του περίφημου motocross μοντέλου της. Το νέο CRF450RX βασίζεται πάνω στο νέο R, ωστόσο είναι ικανό να χαρίσει περισσότερες επιλογές στον αναβάτη όσον αφορά τις enduro διαδρομές.
Βασική διαφορά σε σχέση με το R μοντέλο είναι το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου που στο RX φτάνει τα 8 λίτρα. Επίσης, διαφορά έχουμε στους τροχούς καθώς στο RX η πίσω ζάντα είναι 18 ιντσών σε σχέση με εκείνη του R που είναι 19 ιντσών με τα ελαστικά Dunlop AT81 Geomax να είναι η επιλογή πρώτης τοποθέτησης.
Σύγχρονος κινητήρας Euro5 με ακόμα καλύτερη μεταφορά της ισχύς στον πίσω τροχό
Ο κινητήρας του CRF450RX είναι ο γνωστός μονοκύλινδρος των 449,7 κ.εκ. ο οποίος έχει αυξημένη απόδοση Το εμπρός πιρούνι 49mm της Showa είναι σχεδόν εργοστασιακό!και τροπή χάρη στη νέα ECU που χρησιμοποιεί. Συνεργάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο και νέο συμπλέκτη ο οποίος είναι υδραυλικός και προέρχεται από το αγωνιστικό τμήμα της Honda. Η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, τρεις επιλογές χαρτογράφησης και σύστημα ελέγχου της εκκίνησης επίσης ρυθμιζόμενο.
Το πλαίσιο είναι κατά 2 κιλά ελαφρύτερο χαρίζοντας περισσότερη ευελιξία και ταχύτητα μέσα στις στροφές, ενώ οι αναρτήσεις της Showa είναι πιο σφικτές και πιο ισορροπημένες. Η Honda δίνει στο CRF450RX τη δυνατότητα μέσω των Setting Tool ο αναβάτης να επιλέξει το Smooth πρόγραμμα για πιο άπειρους αναβάτες, ενώ οι πιο έμπειροι μπορούν να επιλέξουν το Aggresive για πλήρη ισχύ και άμεση απόκριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ποιότητα του Honda Forza 350 μιλάει από μόνη της